بازدید 46505
مهمترین اتفاقات مهر 96؛

«احمدی‌نژاد» درگذشت/ شرط رهبر انقلاب برای حمله موشکی به مقر داعش چه بود؟/ جهانگیری بازداشت شد/ درگیری شدید یک نماینده زن با معاون استاندار

ممانعت از حضور یک زرتشتی در شورای شهر یزد، روایت سردار سلیمانی از کتابی که رهبری خواندند و با آن اشک ریختند، ایران مقابله با «اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه» را آغاز کرد، شرط رهبر انقلاب برای حمله موشکی به مقر داعش چه بود؟، «احمدی‌نژاد» درگذشت، تغییر نظام ریاستی به پارلمانی منتفی شد، شروع آزمایشی اصلاح‌طلبان برای عبور از روحانی، همکاری نظامی ایران و ترکیه افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۷۸۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 30 March 2018

 

قرار است مهمترین اتفاقات و رویدادهای سال 96 در گزارش های جداگانه برای ایام نوروز پیش روی خوانندگان «تابناک» قرار گیرد. در این گزارش به خلاصه ای از مهمترین رویدادهای خبری هفتمین ماه از سال 96 (مهر ماه) اشاره می شود.

به گزارش «تابناک»، ممانعت از حضور یک زرتشتی در شورای شهر یزد، روایت سردار سلیمانی از کتابی که رهبری خواندند و با آن اشک ریختند، ایران مقابله با «اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه» را آغاز کرد، شرط رهبر انقلاب برای حمله موشکی به مقر داعش چه بود؟، «احمدی‌نژاد» درگذشت، تغییر نظام ریاستی به پارلمانی منتفی شد، شروع آزمایشی اصلاح‌طلبان برای عبور از روحانی، همکاری نظامی ایران و ترکیه افزایش می‌یابد، جهانگیری بازداشت شد، مداحان بازداشت شده با قرار وثیقه آزاد شدند، درگیری شدید یک نماینده زن با معاون استاندار خراسان رضوی، معرفی اردکانیان و غلامی برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم و... مهمترین اخبار مهر ماه سال 96 بود.

ممانعت از حضور یک زرتشتی در شورای شهر یزد

«سپنتا نیکنام» از اعضای شورای اسلامی شهر یزد و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا است. نیکنام نخستین بار در سال ۱۳۹۲ برای عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد و در سال ۱۳۹۶ یعنی پنجمین دوره انتخابات شوراها نیز با ۲۲ هزار رأی به عنوان نفر هفتم، بار دیگر به عضویت در این شورا انتخاب شد.

در حالی که وی تنها عضو زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد است با شکایت «علی اصغر باقری» نامزد اصولگرا در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر یزد که با ۷۷۰۷ رأی نفر چهل و پنجم انتخابات شده بود به دلیل زرتشتی بودن، شعبه ۴۳ دیوان عدالت اداری در حکمی عضویت نیکنام را به دلیل مسلمان نبودن معلق کرد و این حکم توسط فرمانداری شهر یزد به شورا ابلاغ شده است.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص توقف فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد، گفت: اینکه دیوان عدالت اداری چه اقداماتی انجام می دهد باید گفت که باید در چارچوب قانون اعلام نظر کند، ولی شورای نگهبان بدون اظهارنظر درباره افراد درباره قانون و خلاف شرع بودن آن اعلام نظر کرد و به موضوع انتخابات شوراها دخالتی نکرد.

عباسعلی کدخدایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص توقف فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد و اقدامی که دیوان عدالت اداری در این باره انجام داده است، گفت: من توضیحاتی را در زمانی که مصوبه مطرح شد ارائه کردم. نظر شورای نگهبان نسبت به افراد اعلام نمی‌شود، بلکه این نظر درباره تبصره مصوبه‌ای در خصوص شوراهاست. ذیل ماده مربوطه فقها اعلام نظر شرعی کردند که خلاف شرع است. اینکه دیوان عدالت اداری چه اقداماتی انجام می دهد باید گفت که باید در چارچوب قانون اعلام نظر کند، ولی شورای نگهبان بدون اظهارنظر درباره افراد درباره آن قانون و خلاف شرع بودن اعلام نظر کرد و به موضوع انتخابات شوراها دخالتی نکرد.

روایت سردار سلیمانی از کتابی که رهبری خواندند و با آن اشک ریختند

سردار سلیمانی با ابراز تاسف از برخی بیانات ناصحیح پیرامون جنگ که برخی افراد مسئول در جنگ نیز در بیان آن نقش دارند، بیان داشت: متاسفانه این صحبت ها به نوعی زیر سوال بردن امام را در برداشته است.

وی تصریح کرد: ما یک امام مقتدر، حکیم، متقی و رهبری بصیر در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشتیم که با کسی رودربایستی نداشت که اکنون این حرف های کم بها زده شود و شبهه برای مردم ایجاد کنند.

فرمانده سپاه قدس اضافه کرد: مردم ما در صحنه میدان جنگ به تکلیف عمل می کردند و تابع امام خمینی (ره) بودند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر توسعه معارف جنگ اظهار داشت: بیشترین حجم کتاب هایی خوانده شده و تقریرهای کتاب توسط ایشان مربوط به کتاب های دفاع مقدس است چراکه این نوع کتابها اثر تربیتی بالایی دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه با مطالعه برخی از این کتابها مانند وقتی مهتاب گم شد رهبر انقلاب اشک ریختند، بیان داشت: امروز کتاب های دفاع مقدس به دیگر زبان ها ترجمه می شود و ما با شخصیت های سیاسی روبرو شدیم که این کتاب ها را خوانده و از ابتدا تا انتها گریسته اند.

وی تصریح کرد: باید این نوع معارف را گسترش و نشر دهیم اما برخی افراد با اغراض بحث های کم بها به راه می اندازند و برخی را نا آگاهانه به این وادی می کشانند که ما از آنها گلایه داریم.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: همچنین گلایه داریم که چرا تلویزیون این مباحث را مطرح می کند، جنگی که دارای چنین رهبر مقتدری بوده دیگر جای بحث ندارد.

ایران مقابله با «اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه» را آغاز کرد

رئیس‌جمهور قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه را جهت اجرا به وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در نامه‌‌ای«قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه» را جهت اجرا به وزارت امور خارجه، ابلاغ کرد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه 22 مرداد در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با 228 رای موافق، 1 رای مخالف، 2 رای ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان جزئیات این طرح را تصویب کردند.

شرط رهبر انقلاب برای حمله موشکی به مقر داعش چه بود؟

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طراحی فوری حمله موشکی به مقر داعش در دیر الزور پس از اقدامات خرابکارانه تنی چند از اعضای این گروهک در تهران خبر داد و در این باره توضیح داد: این اتفاق انجام شد و لطف و عنایت خداوند بود، چون همه مردم و ما دنبال انتقام و جبران این حادثه بودیم.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری افزود: این به ذهن ما رسید و با مشورت‌هایی که انجام دادیم، پیشنهاد را محضر حضرت آقا حدود چند روز قبل از آن دادیم. ایشان هم با ملاحظاتی که به مردم آسیب وارد نشود، با این شرط که به مردم آن منطقه آسیب نرسد، موافقت کردند. ما هم تلاش کردیم که چنین باشد. بیشتر از این می‌توانستیم اقدام کنیم ولی به خاطر ملاحظات و توصیه رهبری در حد ۶-۵ موشک جواب اینها را دادیم. به لطف خدا موشک‌ها دقیق هدایت شد و تلفات بسیار سنگینی به اینها وارد شد.

«احمدی‌نژاد» درگذشت

«داود احمدی‌نژاد» در ۲۴ دی ماه ۱۳۹۵ دچار سکته قلبی شد و در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت. سرانجام وی در صبح روز چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ در ۶۷ سالگی در بیمارستان حضرت ولیعصر تهران درگذشت.

«داود احمدی‌نژاد» برادر بزرگ «محمود احمدی نژاد» رئیس دولت های نهم و دهم بود. او شش سال از محمود بزرگ تر و متولد سال ۱۳۲۹ در آرادان گرمسار بود. داود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری برادرش محمود احمدی‌نژاد ابتدا به سمت ریاست بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری منصوب شد. سپس وی در مرداد ۱۳۸۷ از مقام خود کناره‌گیری کرد. علت کناره گیری او از این جایگاه اختلافش با برادر بر سر انتصاب «علی کردان» به پست وزارت کشور و نیز تأثیرپذیری محمود از مشایی و مشارکت دادن طرفداران مشایی در کارها بود.

پس از کناره گیری داود احمدی نژاد، برخی رسانه‌های اعلام کردند که او به خواست خود استعفا کرده ‌است. داود بعدها اختلافات با برادر کوچکترش (محمود احمدی‌نژاد) را پیرامون انتصاب علی کردان به پست وزارت کشور تأیید کرد. از طرفی هم در روز استیضاح کردان در مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه‌ای هفت صفحه‌ای بر ضد وزیر کشور وقت احمدی نژاد در مجلس منتشر شد که برخی از رسانه‌ها داود را عامل انتشار این اعلامیه معرفی کردند.

همکاری نظامی ایران و ترکیه افزایش می‌یابد

رئیس ستاد ارتش ترکیه پس از دیدار با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بر لزوم افزایش همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور تاکید کرد.

خلوصی آکار رئیس ستاد ارتش ترکیه پس از دیدار با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در نشستی خبری با اشاره به رابطه دیرینه ایران و ترکیه اظهار کرد: ترکیه و ایران سابقه دوستی و برادری و ارزش‌های مشترک دینی و تاریخی با یکدیگر دارند. به همین دلیل در چارچوب این اشتراکات با توجه به حساسیتی که در منطقه ایجاد شده است، به طور متقابل همکاری‌ها و هماهنگی‌هایی در زمینه‌های مختلف با یکدیگر داریم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر همکاری‌های سیاسی و اقتصادی که میان دو کشور وجود دارد، تلاش می‌کنیم تا روابط و همکاری‌های نظامی میان دو کشور را بویژه در راستای مبارزه با تروریسم و تامین امنیت مرزهای مشترک گسترش دهیم و به طور متقابل با یکدیگر به توافقاتی نیز رسیده‌ایم.

رئیس ستاد ارتش ترکیه در پایان تاکید کرد که همکاری‌های نظامی ایران و ترکیه در آینده گسترش خواهد یافت.

جهانگیری بازداشت شد

«مهدی جهانگیری» برادر معاون اول رئیس جمهور در روزهای میانی مهر ماه گذشته بازداشت شد.

مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران بازداشت شد. برادر معاون رئیس جمهور پیش از این در فضای افکارعمومی با اتهاماتی روبه رو شده که کوشیده بود پاسخ‌هایی به آنها بدهد؛ اما این پاسخ‌ها منضم به مستنداتی نبود. برخی از اتهامات متوجه حضور او در بانک گردشگری بود.

برادرِ معاون رئیس جمهور، بنیانگذار و مؤسس بانک گردشگری بوده است. شركت سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران مشهور به سمگا نیز که بخشی از حوزه تحت مدیریت جهانگیری است، كه تيرماه 1388 با سرمايه 20 ميليارد تومانی به ثبت رسيده، ظرف مدت كوتاهي توانسته شش شركت اقماري بزرگ تأسيس كند.

او همچنین رئیس هیأت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب، عضو هیأت رئیسه فدراسیون هندبال، رئیس هیأت مدیره شرکت نگین گردشگری، رئیس هیأت مدیره شرکت هدلینگ صنایع و معادن ماهان و... است و سوابق همکاری طولانی با طیف مشایی در دولت احمدی نژاد و همچنین با دولت کنونی داشته است.

شروع آزمایشی اصلاح‌طلبان برای عبور از روحانی

چند روز مانده به روزهای میانی ماه مهر، دفتر «محمد رضا عارف» در خيابان دكترقريب، ميزبان جمعي از چهره هاي اصلاح طلب بود؛ از «محمد علي نجفي» شهردار و «محسن هاشمي» رئيس شوراي شهر تهران گرفته تا هيأت رئيسه شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان و حتي جمعي از هيأت رئيسه فراكسيون اميد. اما آنچه به اين نشست رنگ و بوي ديگري مي داد، حضور رؤساي شوراهاي شهر و شهرداران مشهد، اصفهان، شيراز، كرج و تبريز بود.

گویا نشست مذکور مقدمه اي بوده براي ورود زود هنگام اصلاح طلبان به انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سال 98 . در اين نشست، جمعی از اصلاح طلبان که برنده انتخابات اخیر شورای شهر بوده اند، تأكيد كردند كه براي جلب اعتماد مردم و ادامه حمایت از اصلاح طلبان در کلان شهرهای مهمی که برنده انتخابات لقب گرفته اند، بايد از طرح هاي زود بازده شهري در سراسر كشور بهره گيرند و با همكاري شهرداران و شوراهاي اسلامي سراسر كشور طرح هاي مورد نظر مردم در گوشه و كنار كشور را سامان دهند.

بر اساس تصميم گيري جمع یاد شده، قرار بر اين است كه اگر در مسير قانوني مشكلي سد راه شد، اعضاي فراكسيون اميد در حوزه قانون گذاري و تقنني ميدان دار شوند و مسير را هموارتر كنند. شاید برای همین هم هست که عارف اخیرا برای رئیس جمهور و دولت پیغامی فرستاده و خواستار تعامل بیشتر و رو راستی با اصلاح طلبان شده است.

اصلاح طلبان که به شدت نگران از دست دادن سرمايه اجتماعي شان هستند، به نظر مي رسد با توجه به معطل ماندن برخی شعارهاي سياسي شان از سوي «حسن روحاني» مي خواهند در انتخاب هاي آينده حسابشان را از اعتداليون و اصولگرایان معتدل جدا كنند و خود ميدان دار و فرمانده رقابت هاي سياسي شوند.

تغییر نظام ریاستی به پارلمانی منتفی شد

دو هفته پس از آنکه بحث های زیادی در مهر ماه از سوی نمایندگان مجلس، کارشناسان و برخی مسئولان درباره بازنگری در قانون اساسی درگرفت و نظریات موافق و مخالفی هم در این باره طرح شد، خبر می رسد که موضوع بازنگری در قانون اساسی فعلا از دستور کار خارج شده است.

بر پایه اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، با منتفی شدن بازنگری در قانون اساسی، مهمترین موضوع مورد نظر برخی نمایندگان مجلس یعنی تغییر نظام ریاستی به نظاام پارلمانی نیز فعلا از موضوعیت افتاده است.

موضوع تغییر نظام ریاستی و تبدیل آن به نظام پارلمانی، نخستین بار از سوی مقام معظم رهبری در سفری که ایشان در سال 1390 به کرمانشاه داشتند، مطرح شد. برخی نمایندگان مجلس در همان سال ها به دنبال آن بودند که پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، این موضوع را پیگیری کنند و در صورت مهیا بودن شرایط کشور نسبت به حاکم کردن دوباره نظام پارلمانی در کشور اقدام کنند، ولی چون فضا و شرایط کشور، آماده این مسأله نبود؛ موضوع آن زمان از دستور کار خارج شد.

مهر ماه گذشته پیش اما این مسأله باز هم در مجلس مطرح شد، ولی این بار جدی تر. «عزت الله یوسفیان ملا»، رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس، از ارسال نامه درخواست برای بازنگری در قانون اساسی سخن به میان آورده بود و از طرفی هم برخی نمایندگان گفته بودند، «اگر انتخابات پارلمانی داشته باشیم، سیستم نخست وزیری و پارلمانی احیا می‌شود که به نفع کشور و لازمه آن تغییر قانون اساسی است.»

پس از طرح این موضوع نظرات مخالف و موافق زیادی در رابطه با تغییر نظام ریاستی به نظام پارلمانی مطرح شد که البته نظرات مخالف بر نظرات موافق غلیه داشت. حالا خبر می رسد که بحث بازنگری در قانون اساسی شاید به وقتی دیگر موکول شود و فعلا مسأله تغییر نظام ریاستی به نظام پارلمانی منتفی شده است.

مداحان بازداشت شده با قرار وثیقه آزاد شدند

سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد که مداحان بازداشتی اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند و اتهام‌شان امنیتی نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت پرونده مداحان گفت: آنها در حال حاضر با قرار آزاد هستند و کیفرخواست صادر نشده است.

وی ادامه داد: در دادگاه ویژه روحانیت سه نوع پرونده مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ یکی پرونده‌های مربوط به افرادی که با لباس روحانیت باشند چه روحانی و چه روحانی نما، دسته دوم افرادی که روحانی باشند، چه لباس داشته باشند و چه نداشته باشند و دسته سوم مربوط به افرادی است که با روحانیون در ارتباط باشند.

سخنگوی دستگاه قضا تاکید کرد: در اینجا بستگی دارد که تشخیص قاضی دادسرای ویژه روحانیت این باشد که اتهام به کدام سمت سنگین‌تر است، اگر پرونده مربوط به روحانی،‌ جنبه روحانیتش غلیظ‌تر باشد آنجا بررسی می شود و اگر نیست به دادگستری می‌فرستد که آنجا هم مسائل شخصی بررسی می‌شود و هم به روحانی. یعنی می تواند تشخیص صلاحیت دهد که کدام یک رسیدگی کنند، علاوه بر این دادسرای ویژه روحانیت طبق ماده 13 آئین نامه‌شان، اگر تشخیص دهد در مواردی به دلایلی در دادگاه ویژه روحانیت بررسی نشود و به دادسرای عمومی بفرستد، این کار را هم می‌تواند انجام دهد.

محسنی‌اژه‌ای تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه در پرونده ارتباط با آن روحانی مطرح شده، مشخص نیست، دادسرای ویژه روحانیت پرونده را به دادگستری فرستاد تا ادامه رسیدگی را داشته باشد، در عین حال اتهام این افراد امنیتی نیست.

درگیری شدید یک نماینده زن با معاون استاندار خراسان رضوی

«هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی به شدت درگیر شد و تا آستانه کتک زدن او هم پیش رفت.

در حالی که معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی برای سخنرانی در یک همایش به نیشابور سفر کرده بود با برخورد تند نماینده این شهر که خواستار خارج شدن او از سالن و حتی شهر نیشابور شده بود، مواجه شد. گویا دلیل این اقدام چنارانی نماینده نیشابور این بوده که پیشتر معاون استاندار از واژه خراسان غربی که برای نیشابوری‌ها به منزله استان شدن سبزوار است، نام برده بود. البته حسینی معاون استاندار بیان این واژه را اشتباه لفظی عنوان کرده بود.

معرفی اردکانیان و غلامی برای وزارتخانه‌های نیرو و علوم

در روزهای پایانی مهر ماه «حسن روحانی» رئیس جمهور طی نامه ای به مجلس، «رضا اردکانیان» را برای تصدی وزارت نیرو و «منصور غلامی» را به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» معرفی کرد تا نمایندگان در خصوص این دو گزینه تصمیم نهایی را بگیرند و نسبت به تکمیل اعضای کابینه دوازدهم اقدام کنند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
یعنی با این تیتر زدنتون سایتهای زردم رد کردید
با تیتر احمدی نژاد درگزشتتون وای بر شما که بد شوکی به من دادید
گذشته ها گذشت اما درس عبرت واسه هیچ مسعولین نشد دیروز با امروز ما الان چند سالی هست یکی هست حتی بد تر
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
مسئولین صحیح است بابا
با این تیترتون
تیترتون خیلی بد بود.
احمدی نژاد درگذشت؟!!!! این چه جورتیترزدنه؟ داریدملتوتست میکنید؟!
احمدی آیینه دق تو خواهد بود نویسنده تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
درود بر تو
طرفدار احمدی نژاد به هیچ عنوان نیستم ولی این دلیل نمیشه که از تیتر مشمئز کننده تان اعلام انزجار نکنم. این تیتر یک شیطنت پست به تمام معنی است
مرض!
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
آفرین، یک کلمه نوشته ای اما به اندازه ی یک صفحه آ ٤ حاوی مفهومه
احمدی نژاد زنده است و خار چشم خواهدماند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
چشم کی؟؟؟؟
این چه تیتری(«احمدی‌نژاد» درگذشت) زده اید
انشاالاه احمدی نژاد همه تان را بگرو خواهد کرد
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
بگور یا بگرو ، ببم جان؟
عامو فکر کردم احمدی نژاد درگذشت
مرده شور این تیترای تابناک رو ببره،
همچین با کینه تیتر زدید احمدی نژاد درگذشت که انگار آرزوی شماست
احمدی نژاد در گذشت ؟؟!!!!!
چرا به شعور مخاطبان توهین میکنید تین چه تیتریه برای این خبر که مال مهرماه سال گذشته است
با این تیترتان
با این تیتر به شعور مردم توهین میکنید
وای به شما با این تیترتون
شما با این تیتر
1-به شعور مردم توهین کردین
2-برای خود ضد تبلیغ کردین
3-نشون دادین که برای جلب مخاطب دست به هر کاری می زنید.

لطفا منتشر کنید،
تیتر خبر خیلی خوشحالم کرد. متاسفانه خوشحالیم با خواندن خبر زود به پایان رسید.
با منعکس کردن پیام های کاربران آزرده از آن تیتر زدن غیرحرفه ای ، پیداست که با چه احساس پیروزی و موفقیتی ، وجودتان سرشار شده است . کمی تا مقداری شرم آور است
این چه تیتری است
احمدی نژاد تا حلوای خیلی ها را نخورد و به اتفاق ملت جشن پیروزی و محاکمه فامیل های سیسیلی را نگیرد نمی میزد انشاالله
تابناک! بطور جدی از عدم صداقت و دو رنگی، خود داری بکن !
با این تیترها یغیناً به عزت و اعتبار خود خدشه وارد میکنید !
همه ما در میگذریم به غیر از ملت که از شما در نمیگذرد
برا خودم که مرتب تابناک و میخونم متاسفم
هر چه زمان بیشتر می گذرد بیشتر بنظر میرسد که "بگم، بگم" آقای احمدی نژاد چندان پوچ نیست !
با این تیتر ارزش سایت خود را پائین اوردید.
تحلبل های ابکی
تابناک با تیتر ( احمدی نژاد درنگذشت ) از عاشقان او عذر خواهی کند!
می خواهند امادگی مردم رو برای ترور احمدی نژاد تست کنند
همه بدونند آدم ها ممکنه در دورانی اشتباه کنند ؛ ممکنه ایشون در دوران 8 ساله اش خیلی ضرر زده اند که ای کاش اون زمان اعتراض به نابسامانی می کردند تا اثرش بیشتر بود.

حال روز احمدی نژاد و نامه هاش در حال حاضر داغ دل مردم هستش ؛ کاری به آدمش نداریم
گفته هاش عین حقیقت است . ممکلت از چهارچوب در اومده و انقلاب رو به کجراهه بردید.
احمدی نژاد مردن خیلی از کسانی که آرزوی مرگ او را دارند خواهد دید.
واقعا اخلاق چه شده
احمدی نژاد مانند لقمه ای در گلویتان و تیری در چشمتان خواهد بود برای انان که او را تخریب و چشم دیدنش را ندارند
متاسفم براتون.....
با با چند موشک بدید تمامش کنید از اول تفسیر از آخر تفسیر هر روز تفسیر
چه تیتر مشکوک وخطرناکی’ یعنی ذهن مردم رو دارید اماده میکنید برای درگذشت احمدی نژادکه خیلی شوک وارد نشه به وقتش! بی بی سی هم اینجوری عمل میکنه اخوی...
لطفا در مورد بحران آب هم ازین تیترا بزنید تا مردم کمی بخود بیان
من طرفدار احمدی نژاد نیستم اتفاقا و متاسفانه به روحانی رای دادم که متاسفم ولی چرا این همه شما و طایفه رفسنجانی از احمدی نژاد می پرسید ؟؟؟؟
وقت مردم ارزش دارد با تیتر های زرد هدر ندهید لطفا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل