بازدید 5869
۱

ثبت آلوده‌ترین نوروز ۱۰ سال گذشته برای تهران

کد خبر: ۷۸۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 29 March 2018

نوروز ۹۷ آلوده‌ترین نوروز ده سال گذشته تهران است.

به گزارش میزان، با ثبت سومین روز هوای ناسالم در تهران، نوروز ۹۷ آلوده‌ترین نوروز ده سال گذشته پایتخت شد. براساس آمار ده سال گذشته تنها در نوروز سال ۸۸ یک روز هوای ناسالم ثبت شده و نوروز‌های ده سال اخیر همواره با افزایش روز‌های هوای پاک همراه بوده است.


شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته با نشان دادن عدد ۱۱۵ سومین روز هوای ناسالم در سال ۹۷ را ثبت کرده است. همچنین شاخص لحظه‌ای آلودگی هوای تهران نیز هم اکنون عدد ۱۱۴ را نشان می‌دهد و هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است.

نوروز سال ۹۶ تهران تا روز ۹ فروردین ماه ۵ روز هوای پاک را تجربه کرده بود در حالی که تا ۹ فروردین ۹۷ تنها یک روز هوای پاک در تهران ثبت شده است.


ثبت سومین روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ثبت تنها یک روز هوای پاک در نوروز ۹۷ تاکنون این نوروز را تبدیل به آلوده‌ترین نوروز ده سال گذشته تهران کرده است.

در سال‌های اخیر تعداد روز‌های پاک در نوروز با افزایش روبرو بوده است و در دو سال گذشته ۷ روز هوای پاک در تعطیلات نوروز تهران ثبت شده است. پیش از سال ۹۷، تنها در سال ۸۸ یک روز هوای ناسالم در تهران ثبت شده است.

پیش از این نوروز 87 آلوده ترین نوروز ثبت شده در تهران بوده است. براساس آمار در آن سال 3 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه گروه ها ثبت شده است.

سال

هوای

پاک

هوای

سالم

 ناسالم

گروه حساس

ناسالم

برای همه

۸۷
 
۹
 
۳

۱
 
همچنین براساس پیش بینی هواشناسی بیشینه دمای تهران امروز به ۲۸ درجه می‌رسد و در خنک‌ترین ساعات دمای تهران ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
کاهش شدید بارندگی افزایش شدید ریزگردها را به دنبال داشته است. با این حساب در ماههای آتی شاهد آلودگی فاجعه باری خواهیم بود. و مسئولین محترم همچنان پنبه در گش خود کرده و دست بر روی چشمان خود گرفته اند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر