بازدید 30060

کشاورزی که پول شخم زد!

کد خبر: ۷۸۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹ 28 March 2018

کشاورزی هنگام شخم زدن زمین‌اش مقداری پول را پس از ۲۵ سال پیدا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کشاورزی اهل کلمبیا هنگام شخم زدن زمینش متوجه مورد خاصی شد؛ او دید که روند شخم زندن به کندی پیش می رود و پس از بررسی متوجه وجود بشکه هایی در زمین شد، او پس از وارسی داخل بشکه ها ، متوجه پول هایی شد که در آن مخفی شده بود.

نکته قابل توجه این بود که این کشاورز پس از دستیابی به پول های ذکر شده که مبلغی بالغ بر 600 میلیون دلار بود، بر اساس مدارکی که در لا به لای پول ها جاگذاری شده بود، فهمید آن ها متعلق به فردی است که 25 سال پیش داخل این بشکه ها و زیر زمین کشاورزی مدفون کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
"نکته قابل توجه این بود ....." کجاش نکته بود ؟
نباید خبر میداد چون دولت این پولها را مصادره میکنه و هیچی بهش نمیده
اخرش چي شد . پولها به كي رسيد .
باسلام وب سايت هاي خبري بايستي اخبار به روز ارائه نمايند اين خبر شما بسيار قديمي مي باشد
در اين عكس تو يك بشكه پول به ما نشان بده
بيشتر شبيه مواد مخدر است كه بسته بندي شده
سلام

اگر خبر از اساس درست باشه به احتمال قریب به یقین پول مال کارتل پابلو اسکوبار معروفه. اسکوبار مخوف ترین امپراطوری تهیه و توزیع مواد مخدر رو در کلمبیا هدایت می کرد و در اوج موفقیت حدود 80% کوکایین ورودی به ایلات متحده را تامین می کرد. بازده مالی کارتل اسکوبار حدود 22 میلیارد دلار در سال بود. بعد از فشارهای زیادی که به کارتل و شبکه اسکوبار آمد و کارتل نتونست پولهای نقد رو بشوره پولها برای مدتی در جنگلهای کلمبیا داخل بشکه دفن شدند تا بعدآ دوباره وارد گردش بشن. تعداد زیادی ماجراجو هم دنبال این پولهای چال شده هستند.
اینا بشکه کلمبیایی هستن؟؟؟؟؟؟
پولهای قاچاق کوکایین به آمریکا بوسیله مافیای پابلو اسکوبار
نباید این موضوع را به کسی میگفت
مطمئناً این پولها مربوط به پابلو اسکوبار قاچاقچی معروف کلمبیایی هست. ثروتمندترین قاچاقچی تاریخ دنیا که ثروتش بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار بوده. اسکوبار در سال ۱۹۹۳ یعنی ۲۵ سال پیش توسط پلیس و ارتش کلمبیا کشته شد. اسکوبار به دلیل حمایت از فقرا به رابین هود کلمبیا معروف بود.

به گفته روبرتو برادرش، ثروت پابلو به قدری عظیم بود که صندوق‌های پول نقد را در مزارع کشاورزی و انبارهای مخروبه پنهان میکرد. تنها پسر او سال ۲۰۰۹ در مصاحبه‌ای با دیلی تلگراف گفت که یک بار پدرش هنگام فرار به همراه اعضای خانواده حدود دو میلیون دلار اسکناس را آتش زد تا با آن ها گرم شویم و غذا بپزیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار