بازدید 4919
۱
باد و باران برای غرب، شمال غرب و شمال کشور

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه هشتم فروردین ۹۷

با سپری شدن روز‌های گرم و آفتابی، از امروز هوای اغلب نقاط کشورمان نیمه ابری و در برخی مناطق همراه با بارش پراکنده باران است. بارندگی‌هایی که طی فردا و پس فردا در غرب و شمال غرب کشورمان ادامه خواهد داشت. این در حالی است که در همین مدت در برخی مناطق کشورمان از جمله گیلان و خوزستان وزش باد شدید همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 28 March 2018

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه

از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، با سپری شدن روز‌های گرم و آفتابی، از امروز هوای اغلب نقاط کشورمان نیمه ابری و در برخی مناطق همراه با بارش پراکنده باران است. بارندگی‌هایی که طی فردا و پس فردا در غرب و شمال غرب کشورمان ادامه خواهد داشت. این در حالی است که در همین مدت در برخی مناطق کشورمان از جمله گیلان و خوزستان وزش باد شدید همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت ترافیک
 
بر اساس گزارش پلیس راهور، محدودیت ترافیکی که از روز گذشته در محور هراز اعمال شده بود، با کاهش بار ترافیکی این مسیر، لغو شده است.
 
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر (به‌ استثنای چند محور مسدود از ابتدای نوروز) دیگر محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
 
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۷۳ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۸.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین وضعیت آب و هوا
 
بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشورمان، تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حکاتی از آن دارد که از بعداز ظهر پنجشنبه تا ظهر جمعه، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در آذربایجان غربی، شمال و غرب آذربایجان شرقی و غرب استان‌های کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، شدت بارش در غرب آذربایجان غربی می‌باشد. در همین مدت در استان‌های گیلان و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و در برخی مناطق استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
 
 آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه هشتم فروردین ۹۷
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه هشتم فروردین ۹۷
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرابعد از گرفتاري مردم و اتلاف وقت و سوخت تازه بفکر ميافتند. از الان بدانيدفردا شلوغ تر است و بهتر است جاده چالوس از ابتداي صبح فرداهم يک طرفه شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی