بازدید 4574
۱
ترافیک روان و آب و هوای آفتابی

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه هفتم فروردین ۹۷

به فاصله یک هفته از تعطیلات نوروزی، هنوز موج دوم بازگشت سفر‌های نوروزی آغاز نشده است که می‌تواند ناشی از طولانی‌تر شدن تعطیلات نوروزی امسال به نسبت سال‌های گذشته باشد. تعطیلاتی که هم زودتر از هر سال آغاز شده و هم ظاهرا قرار است دیرتر از هرسال تمام شود!
کد خبر: ۷۸۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 27 March 2018

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه

از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، به فاصله یک هفته از تعطیلات نوروزی، هنوز موج دوم بازگشت سفر‌های نوروزی آغاز نشده است که می‌تواند ناشی از طولانی‌تر شدن تعطیلات نوروزی امسال به نسبت سال‌های گذشته باشد. تعطیلاتی که هم زودتر از هر سال آغاز شده و هم ظاهرا قرار است دیرتر از هرسال تمام شود!

این در حالی است که بر اساس اخبار هواشناسی، هوای اغلب نقاط کشورمان طی روز‌های اخیر رو به افزایش گذاشته و بر اساس پیش بینی‌ها، برای امروز اثری از باد و باران پراکنده روز‌های گذشته هم نیست. هوایی مطبوع برای سفر و تفریح.

آخرین وضعیت ترافیک

بر اساس اطلاعیه پلیس راهور، در محور هراز در حد فاصل استان‌های تهران و مازندران از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز به دلیل ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال، ممنوعیت تردد کامیون اجرا گردیده است.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود از ابتدای نوروز، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۱۷۰ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۷.۹ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین وضعیت آب و هوا
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه هفتم فروردین ۹۷
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود؛
 
آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ سه‌شنبه هفتم فروردین ۹۷
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من که می گم امسال رو کاملا بزاریم برای سفر و تفریح و همه ادارات و مراکز تعطیل باشه چون من واقعا تفاوت چندانی بین روزهای تعطیل و غیر تعطیل در شرکت ها و سازمان ها و دانشگاه ها نمی بینم. حتی فک می کنم از نظر اقتصادی هم برای کشور پیشرفت های قابل توجهی رو به ارمغان بیاره چون کلی در مصرف انرژی و چیزهای مشابه این چنینی صرفه جویی قابل توجهی رو خواهیم داشت و طبیعتا مردم ایران هم حالشون بهتر خواهد بود. تابناک جان نظر شما چیه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار