بازدید 4656

ذوق‌زدگی نتانیاهو از تعیین وزیر جدید خارجه آمریکا

کد خبر: ۷۸۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶ 15 March 2018
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب با ابراز خرسندی از تعیین «مایک پمپئو» ریاست پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به عنوان وزیر امورخارجه جدید واشنگتن، افزود: در دیدار با پمپئو، تحت تاثیر توانایی و تجربه وی قرار گرفتم.

به گزارش ایرنا و به نوشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت»، وی در ادامه مدعی شد: اطمینان دارم که ترامپ و مایک پمپئو به خوبی می توانند با یکدیگر کار کنند.

اسرائیل کاتس (Israel Katz) وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که در طول خدمت پمپئو به عنوان رئیس دستگاه اطلاعاتی آمریکا بارها با وی دیدار کرده بود، پیشتر با تبریک به مناسبت انتصاب وی در توئیتر، از پشتیبانی هایش از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه 22 اسفند 'رکس تیلرسون ' را از مقام وزارت خارجه آمریکا برکنار کرد و ' مایک پمپئو' رئیس سازمان سیا را در این مقام منصوب کرد.

ترامپ در توئیت خود نوشته بود: مایک پمپئو مدیر سیا وزیر امور خارجه جدید ما خواهد بود. وی فردی توانا است و بدون شک کارهای فوق‌العاده ای خواهد کرد.

پمپئو به تندروی در مورد ایران شناخته می شود و دیدگاه های وی درباره برجام کاملا با دیدگاه های ترامپ و نتانیاهو منطبق است، به گونه ای که هر سه تن مدعی هستند که توافق هسته ای ایران نواقصی دارد و باید اصلاح شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر