بازدید 9535

جزئیات حمله به پاسگاه مرزی سراوان

کد خبر: ۷۸۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 13 March 2018
حمله گروهک جیش‌الظلم به پاسگاه مرزی میل ۱۹۰ سراوان با هوشیاری نیرو‌های قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه ناکام ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه (جنوب شرق)، در حمله گروهک جیش‌الظلم به پاسگاه مرزی میل ۱۹۰ سراوان حدود ۴۰ تروریست حضور داشتند که برای نخستین بار از حمله ترکیبی استفاده کردند.

در این حمله تروریست‌ها برای نخستین بار در جنوب شرق کشور از حمله ترکیبی استفاده کردند که به‌صورت هم‌زمان، ضمن حمله نظامی، اقدام به استفاده از تله انفجاری، آدم انتحاری و خودروی انتحاری کردند.

این حمله ناموفق ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر یکشنبه در محدوده رودخانه "نهنگ" و پاسگاه میل ۱۹۰ به‌وسیله گروهک تروریستی جیش‌الظلم و با استفاده از خاک کشور همسایه انجام شد که حدود ۴۰ تروریست در آن حضور داشتند و ضربه سنگینی به آن‌ها وارد شد. در این درگیری چهار تروریست به درک واصل شدند و شماری از تروریست‌ها در آتش سنگین رزمندگان ما مجروح و در نهایت به خاک کشور همسایه متواری شدند.

این نخستین عملیات ترکیبی گروهک تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور است که هم از کمین، تله انفجاری، خودروی انتحاری و آدم انتحاری و حمله به پاسگاه به‌صورت هم‌زمان استفاده شد که ناکام ماند.

به لطف خدا و با هوشیاری رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه این اقدام مذبوحانه دشمن خنثی شد و خودروی انفجاری که قصد داشت خود را به پاسگاه بزند، قبل از رسیدن به پاسگاه به‌وسیله رزمندگان مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

فرد انتحاری نیز قبل از رسیدن به پاسگاه مورد هدف قرار گرفت و به درک واصل شد. الحمدالله در تله‌های انفجاری نیز آسیبی به رزمندگان ما نرسید و این حمله کور با حداقل خسارت ممکن خنثی شد.

در این درگیری دو نفر از نیرو‌های سپاه به‌صورت جزئی مجروح که به‌صورت سرپایی مداوا شدند و به حمدالله هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند، اما تروریست‌ها ضربه و شکست سنگینی در این عملیات خوردند.

رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به همراه بسیجیان بومی طرح امنیت تمام توان خود را برای حراست از مرز‌ها و مردم ایران بکار بسته‌اند و به گروهک‌های معاند و تروریست اجازه هیچ تحرکی را نخواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر