بازدید 3100

هیچ کالایی تا پایان فروردین ۹۷ گران نمی‌شود

کد خبر: ۷۸۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 13 March 2018

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هیچ کالایی از امروز تا پایان فروردین سال ۹۷ گران نمی شود و مردم می توانند تخلف ها را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش ایسنا، سید محمود نوابی - رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان - در پنجمین همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان با بیان اینکه عملیاتی شدن ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان از کارهای خوبی است که این ماده قانونی در کل کشور باید اجرایی شود، اظهار کرد: اگر این قانون نهادینه شود، رقابت مثبتی را در ارائه خدمت مناسب به مصرف کنندگان شاهد خواهیم بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در هر کشوری متناسب با سیاست ها، بازار کنترل می شود و باید سامانه فروش کشوری داشته باشیم، از صنعت به عنوان بهترین حوزه برای سرمایه گذاران نام برد و گفت: برای استمرار اشتغال و تولید همه دستگاه ها باید همکاری داشته باشند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پایان بر تکریم و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: در جامعه اسلامی سرمایه گذاران نباید نگران بازار باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۸
بیا ببین چی گرون نشده
اماااااااا
بعد از عید ...
بغییر از فروردیین 11 ماه دیگه هم هست
از امروز به بعد دیگه عملاً کارخانه ها به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درمیان تا آخر تعطیلات و عملاً فرصتی برای گران کردن ندارن!! بعدش هم به اندازه کافی تا همین دیروز هر کاری دلشون خواست کردن حالا چه فرقی می کنه این 38 روز تا پایان فروردین چیزی گران شود یا نشود؟!!
فروردین با اردیبهشت و.... چه فرقی دارندفقط بهانه ای برای گرانی هستند.
ولی بعدازفروردین ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شامل دلار هم میشه؟؟؟؟!!!
پس هرچی تا امروز شده و بعد از فروردین 97 خواهد شد.... مجازززززززه!!!!! چراغ سبز واسه بعضی عزیزان!!
......این یعنی اینکه بعد فروردین دیگه............... آخه این چه خبریه؟؟
این جمله همزمان هم اعلامه و هم هشداروهم مجوز گرون شدن همه جیز بعد از پایان فروردین نود وهفته. البته اگه واقعن چیزی تا اون وقت گرون نشه
با اجازه از دو ماه قبل گران شده زیاد تو فکرش نروید
درست یک هفته پیش یه بسته چای 100 گرمی خریدم 5000 تومان دیروز همونا خریدم 5900 تومان .وقتی هم از فروشنده سئوال کردم گفت از دیروز یعنی 20/ 12 گرون کرده .این فقط یکیش.
صرافی هارو مجبور کرده بودند که رقمهای دستوری را روی تابلوهایشان نصب کنند اما بعداز بهم ریختن بازار وایجادصفهایکاذب پی به اشتباهشان بردند ومجبور شدند قیمت واقعی دلار را بپذیرند همین اتفاقهمدرمورد نرخ دستوری سود بانکی افتاد که خیلی زود مجبورشدند دوباره به20 درصد افزایشش بدهند !
همین دو روز قیمت مرغ به کیلوئی 8300 رسید ... گرانی یعنی چی؟؟؟؟؟
ولی بعداز فروردین از شرمندگیتون درمیاییم !!!!!!!!!!!!!!!!
پسته و تنقلات از اول اسفند تا حالا هر کیلو بیش از 20 هزارتومن رفته بالا.
بله دیگه گرون نمیشه تو سه چهار روز دیگه چون هفته هاس که خوب گرون شده خوب
گرون شد رفت.گرون ترم میشه...نظارت صفر.جریمه اصلا.پلمپ به هیچ عنوان.اگه نظارت و سختگیری هم برای تولید کننده و هم عرضه کننده بود شاهد انقدر اجرای سلیقه ای در فروش هرچیزی نبودیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار