بازدید 13304

نتیجه معکوس حمله فرقه انحرافی به سفارت ایران

حمید بعیدی نژاد*
کد خبر: ۷۸۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 10 March 2018

هر گروه، فرقه و جريان عقيدتي يا سياسي هويت خود را به هر حال در يك مقطعي از فعاليت خود بدون روتوش به نمايش عمومي ميگذارد و آنجاست كه همگان مي توانند در يك قاب تصوير، برداشتي واضح از اعماق تاريك آن جريان و يا فرقه پيدا كنند.
فرقه شيرازي كه يك جريان عقيدتي انحرافي بوده است، به يكباره اين نمايش را در ديروز در لندن جلوي چشم همگان به نمايش گذارد. آنها اولا با حمله ناگهاني در شهري مثل لندن، به سفارت ايران، به نقض فاحش حقوق بين الملل دست زدند، در حاليكه مي توانستند با برگزاري تظاهراتي مسالمت آميز نظر خود را اعلام كنند.

دوم آنكه در تمام طول تعرض به سفارت، چهار نفر نماينده فكري اين فرقه كه عرب زبان بودند ضمن شعارها عليه مقامات عالي كشورمان، با فريادهاي مستمر در جلوي دوربين شبكه هاي تلويزيوني شعارهاي بسيار توهين آميزي عليه عايشه همسر پيامبر اسلام (ص) و خلفاي سه گانه اهل سنت يعني ابوبكر، عمر و عثمان دادند. اين فرقه بدينصورت بصورتي فشرده ايدئولوژي انحرافي خود را كه سالهاست از طريق شبكه هاي ماهواره اي خصوصي اجاره اي تعقيب مي كند معرفي كردند كه مبتني بر اهانتهاي آشكار عليه همسر پيامبر اسلام و خلفاي سه گانه و ترغيب شيعيان به قمه زني حتي در اروپا ميباشد. اين فرقه كه دهه هاست در خلوت و محافل خود ميراث سترگ امام خميني ره در ضرورت وحدت شيعه و سني را با بدترين وجوه به تمسخر میگرفتند، امروز نتوانستند خود را كنترل كنند و عقايد خود را آنهم در اروپا و شهر لندن در جلوي تمام رسانه هاي دنيا عمومي اعلام سراسري كردند.

اما سوال اينجاست كه آيا در دنيايي كه مسلمانان از شيعه و اهل سنت با بزرگترين تهديدات و مخاطرات مواجه هستند، اين شعارها سازنده و مبين شيعه اصيل ائمه ي اهل بيت ميباشد؟ آيا محدود ساختن رسالت شيعه در عصر امروز به اهانت به رهبران اهل سنت، و اصرار بر قمه زدن در مراسم عزاي اهل بيت را ميتوان به چيزي جز انحراف و مشوه ساختن معارف بلند اهل بيت تعبير كرد؟

مقدر بود كه اين فرقه انحرافي با حمله به سفارت ايران در لندن به يكباره خود را به جهانيان معرفي كند. از ديروز هزاران شبكه و رسانه كه تا به حال اسمي از اين فرقه نشنيده بودند، حالا در مسير آشنايي از اين فرقه به شناخت بيشتري از انحرافات عقيدتي اين جريان افراطي در ميان شيعيان پي ميبرند.

آنها سعي كردند با اهانت به پرچم مقدس ايران و بزرگ قلمداد نمودن اقدام سخيف خود تحت نام "اشغال سفارت ايران" براي خود مشروعيت درست كنند كه با دخالت پليس تعرض آنها بسيار محدود و كوتاه شد و همچنين تمام برنامه براي آنان نتيجه اي برعكس داد.

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
جالبه که بعضی از حکومتی ها اظهار فضل کردن که این کار خود انگلیسه !!!!!
بسیار ممنون از پلیس لندن که خیلی سریع غائله رو جمع کرد و سفارت رو از اشغالگران پس گرفت چون سفارت هر کشور در حکم خاک اون کشوره ...
راستی ما با سفارت سایر کشورها هم همینطوری رفتار میکنیم که انتظار داریم سایرین به حقوق بین المللی پایبند باشن ؟!؟!؟ یا اینکه سفارتخونه شون رو اشغال میکنیم ، زمینش رو بالا میکشیم و یه قلوپ اب هم روش ؟!؟!؟! یا اینکه یه سری خودجوش هامون رو میفرستیم سفارتشون رو آتیش بزنن ؟!؟!؟!
از قدیم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره ...
پرچم ايران مقدسه مال بقيه نيست؟ خلاف حقوق بين الملل بود اشغال سفارت امريكا و عربستان نبود؟
بالاخره سفارت گرفتن خوبه یا بد ؟ یا جا با جا فرق داره
حرفهاي بي منطقي بود .
بهرام که گور میگفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟ دیدی یا ندیدی؟ ایرانی که سفارت میگرفتی همه عمر دیدی که چگونه سفارتت رو گرفتن یا ندیدی؟ سفارت خارجی‌ها کم بود، داریم سفارت خودمون رو هم می‌گیریم.
چی معکوس شده؟
در تهران به سفارت انگلستان حمله شد و یک عده خودسر سفارت رو اشغال کردند، انگستان در اعتراض به این مساله سفارت خود رو در تهران تعطیل کرد. رئیس جمهور ایران شدیدترین انتقادها رو از مسببین این مساله نمود.
در لندن به سفارت ایران حمله شد و یک عده خودسر سفارت رو اشغال کردند، ایران در اعتراض به این مساله ... مسئولین ایران سعی در توجیه این مساله نموده و با بزرگواری(!!!!!!) خیلی زیر پوستی از کنارش گذشتند و ...

بازگرداندن عزت پاسپورت پیشکش، عزت سفارتخونه ها که جزئی از خاک کشورمونه رو حفظ کنید.
حالامتوجه شدید توهین به پرچم یک کشورزشته یاباز پرچم این واون رو اتیش خواهیدزد
سلام، دقت بفرمایید فعالیت های این گروه به نام تشیع تمام میشود.این گروه در عراق پیروان محکمی دارد که به ویژه در کربلا تعدادشان زیاد است، و همان نقش وهابیت اما در میان شیعیان را بر عهده دارد که بیشتر پاسخ نرم حوزوی می طلبد تا سخت.بهتر است اصحایب محترم حوزه به جایی که بیشتر کار سیاسی کنند کار عقیدتی بفرمایند.
این است نتیجه مزدوری و دین به دنیافروشی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی