بازدید 5873
۲

اولین واکنش شخصی ترامپ به دیدار با رهبر کره

کد خبر: ۷۸۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 09 March 2018
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تأکید بر ادامه «تحریم‌ها علیه کره شمالی تا زمان حصول به توافق نهایی» با این کشور، گفت که پیشرفت زیادی حاصل و برای دیدار با رهبر این کشور برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش فارس، ساعتی پس از اظهارات رئیس دفتر امنیتی رئیس‌جمهور کره جنوبی در کاخ سفید درباره «موافقت رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با رهبر کره شمالی در ماه می»، خود دونالد ترامپ در این باره توئیت کرد.

بامداد روز جمعه، یک خبر در صدر اخبار رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته است: خبرهای مربوط به کره شمالی و توافق برای دیدار سران این کشور و آمریکا.

رئیس دفتر امنیتی رئیس جمهور کره جنوبی که برای دیدار با مقام‌های آمریکایی در صدر هیاتی به واشنگتن سفر کرد، با آنها درباره دیدار اخیر خود و هیات اعزامی سئول به پیونگ یانگ رایزنی کرد.

«چونگ اوی یونگ» پس از این دیدارها با حضور در جمع خبرنگاران در کاخ سفید اظهارات مهمی مطرح کرد.

او گفت: «به رئیس‌جمهور ترامپ گفتم که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در دیدار اخیرمان( در پیونگ یانگ) گفت که او متعهد به خلع سلاح اتمی(کره شمالی) است. او متعهد شد که کره شمالی  آزمایش اتمی و موشکی تازه انجام نخواهد داد».

این مقام کره جنوبی همچنین تاکید کرد که رهبر کره شمالی بر آمادگی خود برای دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا در اسرع وقت تاکید کرد.

وی افزود: «رئیس‌جمهور ترامپ از این گزارش ما تشکر کرد و گفت که او در ماه می با کیم جونگ اون به منظور خلع سلاح اتمی دائمی(کره شمالی) دیدار خواهد کرد».

حالا در تازه‌ترین خبرها در این باره، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هم در توئیتر اظهارنظر کرد.

او نوشت: «کیم جونگ اون با نمایندگان کره جنوبی درباره خلع سلاح اتمی صحبت کرد و فقط درباره توقف(آزمایش‌های اتمی) صحبت نکرد. همچنین در این برهه زمانی هیچ آزمایش موشکی توسط کره شمالی وجود ندارد. پیشرفت بزرگی حاصل شده اما تا زمان حصول به توافق، تحریم‌ها باقی خواهند ماند. برای دیدار(با رهبر کره شمالی) برنامه‌ریزی شده است».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تمام توان اقتصادی کره شمالی صرف مسایل اتمی و موشکی ان کشور شد,مردمش بافقرو بدبختی و فلاکت زندگی کردند,حالا اماده خلع سلاح اتمی است؟!کره جنوبی این راه اشتباه را نرفت و منابع مالی خودرا صرف ایجاد اقتصادی پویا کرد, درجهان امروز کشورهای قدرتمند انهایی هستند که اقتصاد قدرتمندی دارند نه انهایی که موشک دارند,الگوی موشک محور توام با فقر و فلاکت کره شمالی در حال نابودی است و این موفقیت بزرگی برای جهان خواهد بود
مرد نا متعادلي بنام رهبر كره شمالي براي دستيابي به جايزه صلح نوبل ، حالا براي دولتمردان ما ثابت شد كه روي اين نبايستي حساب باز ميكردند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار