بازدید 10056
۴
گزارش

ماجرای عجیب عالیشاه و تراکتور/کسرخدمت یا گروکشی قراردادی؟

گفته می شود عمده مشکل عالیشاه با تراکتورسازی به مسائل مالی و قراردادی این بازیکن مربوط می‌شود و اگر او از خیر گرفتن این پول نسبتا هنگفت یا بهتر بگوییم بخشی از آن بگذرد، گره باز می شود.
کد خبر: ۷۸۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 09 March 2018

به نظر می‌رسد عالیشاه برخلاف نوراللهی برای جدایی از تراکتورسازی و تمام شدن خدمتش کار بسیار دشوارتری دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، داستان امید عالیشاه و باشگاه تراکتورسازی بسیار پیچیده است. عالیشاه که یک فصل و نیم پیش و به صورت ناگهانی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی‌اش از پرسپولیس راهی تراکتورسازی شد، روزگار عجیبی را تجربه می‌کند. او شاید چوب حرکتی را می خورد که می توانست دوسال دیرتر انجام بدهد و نداد.

عالیشاه بعد از حضور در ویژه برنامه دربی در شرایطی از تراکتورسازی اخراج شد که مدعی است 5 ماه کسری خدمت به واسطه داشتن کارت «بسیجی فعال» دارد و روی همین مسئله هم مدعی است خدمتش تمام شده است و از اساس دیگر بازیکن تراکتور نیست که بخواهند اخراجش کنند.

امید عالیشاه زمانی پرسپولیس را رها کرد و به تراکتورسازی پیوست که می‌توانست با معافیت تحصیلی حداقل 2 سال دیگر برای پرسپولیس بازی کند اما ترجیح داد معافیت تحصیلی را لغو و به تراکتورسازی برود و البته در کنار خدمت سربازی، قراردادی سنگین هم ببندد. حالا گفته می شود عمده مشکل عالیشاه با تراکتورسازی به همین مسائل مالی و قراردادی این بازیکن مربوط می‌شود و اگر او از خیر گرفتن این پول یا بخشی از آن بگذرد، گره باز می شود. از طرف دیگر عالیشاه هم حق دارد که بیرون ماندن از جریان فوتبال کشور بخاطر یک اشتباه و تخلف باشگاه تبریزی را دستاویز قرار دهد چرا که نزدیک به دو فصل او را از صحنه فوتبال حرفه ای کشور محو کردند.

در همین حال طبق اعلام مسئولان باشگاه تراکتورسازی، ستاد کل نیروهای مسلح هم فعلا کسری خدمت عالیشاه را تایید نکرده است. در کل به نظر می‌رسد امید عالیشاه برخلاف احمد نوراللهی برای جدایی از تراکتورسازی و تمام شدن خدمتش کار بسیار دشواری دارد. این در شرایطی است که نوراللهی دیگر بازیکن پرسپولیس که در تراکتورسازی حضور داشت برای پایان یافتن دوران خدمتش با همکاری باشگاه تراکتورسازی روبرو شد اما شرایط برای عالیشاه اینطور نخواهد بود.

ماجرای عجیب عالیشاه و تراکتور/کسرخدمت یا گروکشی قراردادی؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
گفتن برو ملوان طمع پول کرد...حقش همینه کدام سرباز مطرح در ملوان به مشگل خورد...همه در اوج رفتن.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
اگر طمع پول میکرد مطمئنن ملوان نمیرفت
ملوان رفت یا ملوان بردنش ؟ بهرحال طمعی در کار نبود .
مشخصه بعضی ها هم چقدر ناراحتند(!!!) که عالیشاه همچین دوران عجیبی رو داره میگذرونه !!!
باشگاه بهر حال نمیتونه (از نظر اخلاقی) مسئولیتش رو در قبال یک بازیکن نادیده بگیره و بگه خودش خواست . باشگاه مربی داره و ... میتونستند کمکش کنند .
امیدواریم وضعیت تمام سربازهایی که مطمئنن هیچ ادعایی در مورد قرار داد و .. ندارند ( و اصولا نمیتوانند داشته باشند) بخوبی حل بشه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل