بازدید 9386
گزارش

بازگشت عالیشاه به پرسپولیس با جدایی یک بازیکن

امید عالیشاه، رضا کرملاچعب و حامد آقایی سه بازیکنی هستند که اجازه بازگشت به پرسپولیس را دارند. سربازی عالیشاه ظاهرا تا اردیبهشت ماه به پایان می رسد و اگر مشکلی برای صدور کارت پایان خدمت وی به وجود نیاید، بدون توجه به محرومیت قرمزها به تیم برمی گردد چون قراردادش مربوط به گذشته است
کد خبر: ۷۷۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 15 February 2018

رضا کرملاچعب با دریافت رضایتنامه از باشگاه پرسپولیس جدا شده اما امیدعالیشاه دیگر بازیکن این تیم به ترکیب سرخپوشان بازمی‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس با حکم فیفا در نقل و انتقالات اجازه جذب بازیکن ندارد و با توجه به دفاعیات انجام شده بعید است این محرومیت لغو شود. با این شرایط پرسپولیس باید به فکر تمدید قرارداد ۱۱ بازیکنی باشد که در تابستان قراردادشان به پایان می رسد و تنها سه بازیکنی که تحت قرارداد این تیم هستند می توانند به جمع سرخپوشان بازگردند.

امید عالیشاه، رضا کرملاچعب و حامد آقایی سه بازیکنی هستند که اجازه بازگشت به پرسپولیس را دارند. سربازی عالیشاه ظاهرا تا اردیبهشت ماه به پایان می رسد و اگر مشکلی برای صدور کارت پایان خدمت وی به وجود نیاید به تیم برمی گردد. باشگاه پرسپولیس در گذشته مشکلاتی با عالیشاه داشت اما برانکو در مصاحبه های اخیر خود چند بار از بازگشت عالیشاه صحبت کرده است.

رضا کرملاچعب هم دیگر بازیکنی است که به طور قرضی راهی استقلال خوزستان شده بود اما وی براساس اخبار دریافتی با پرسپولیس فسخ کرده و رضایتنامه اش را دریافت کرده است. کرملاچعب چندی پیش در توافق با باشگاه پرسپولیس رضایتنامه اش را دریافت کرده و می تواند به هر تیمی که می‌خواهد برود. کرملاچعب در مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده می خواهد به تیمی برود که شانس بازی بیشتری داشته باشد و باشگاه هم در توافق با برانکو رضایتنامه وی را صادر کرده است.

حامد آقایی مدافع نفت تهران هم با رضایتنامه قرضی از پرسپولیس راهی نفت شده بود و او هم در صورت صلاحدید برانکو می تواند به این تیم بازگردد. آقایی بازیکن رده سنی امید است و امسال در برخی بازی های نفت تهران به عنوان مدافع میانی و در یکی دو بازی هم به عنوان مدافع چپ به میدان رفت و یک گل هم زده است.

بازگشت عالیشاه به پرسپولیس با جدایی یک بازیکن

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر