بازدید 7510

زنده شدن مرد هندی لحظاتی پیش از کالبد شکافی!

گزارش‌ها حاکی است مردی که در یک سانحه رانندگی در هند جان خود را از دست داده بود، تنها چند لحظه پیش از آغاز کالبدشکافی احیا شد.
کد خبر: ۷۸۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 06 March 2018

باشگاه خبرنگاران نوشت: گزارش‌ها حاکی است مردی که در یک سانحه رانندگی در هند جان خود را از دست داده بود، تنها چند لحظه پیش از آغاز کالبدشکافی احیا شد.
این مرد که مرگ وی از جانب پزشکان تایید شده بود، یک شب را در سردخانه گذراند. تنها چند لحظه پیش از آغاز روند کالبدشکافی وی، یک پاتولوژیست نبض وی را گرفت و دریافت که او هنوز زنده است.
گفته می‌شود این فرد در سانحه رانندگی به شدت مجروح شده بود. پس از آن‌که وضع سلامتی وی در بیمارستان تشدید شد، پزشکان اعلام کردند او دچار مرگ مغزی شده است و پس از آن، اعلام کردند وی به طور کامل جان خود را از دست داده است.
پیش از انجام روند کالبدشکافی، این مرد یک شب را در سردخانه گذرانده است.
یک پزشک در این بیمارستان اعلام کرد این فرد همچنان دچار مرگ مغزی و نیازمند کمک‌های پزشکی است.
این پزشک گفت: «مرگ مغزی این مرد تایید شده بود و پس از آنکه به بیمارستان رسید، تنفس و نبض وی دچار اختلال بود. با این حال، دستگاه تنفسی او صبح امروز بار دیگر فعال شد.»
وی افزود: «گاهی اوقات در بیماران دچار مرگ مغزی، فعالیت قلب و دستگاه تنفسی به صورت موقت متوقف می‌شود که به نظر می‌رسد این مرد نیز دچار چنین شرایطی شده است. او همچنان دچار مرگ مغزی است. به دلیل کمبود امکانات، وی را به بیمارستان دیگری انتقال داده ایم.»
گزارش‌ها حاکی است جمعیت گسترده‌ای در مقابل این بیمارستان دست به اعتراض زده اند و مسئولان این بیمارستان را به اهمال در انجام وظایف خود متهم کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر