بازدید 5264

زمان تحویل پیکر برخی جان‌باختگان سقوط هواپیما

کد خبر: ۷۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 06 March 2018
کامروز امینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درحال تصمیم‌گیری نهایی برای تحویل برخی از اجساد این سانحه به خانواده‌های عزادار آنان هستیم. تمامی مراحل پزشکی بقایا و پیکرهایی که طی چند روز گذشته به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شده در کمترین زمان ممکن انجام و اکنون هویت برخی از اجساد سانحه هواپیمایی یاسوج مشخص شده است. مسئولان ارشد دولتی و قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برای تحویل دادن پیکرهایی از اجساد برخی از مسافران سانحه هوایی یاسوج به خانواده‌های آنان تصمیم گیری‌های نهایی را انجام داده و این کار بزودی انجام می‌شود.

به گزارش ایران آنلاین، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پزشکی قانونی استان کارهای مرتبط با شناسایی برخی از پیکرها را انجام داده و اکنون صاحبان تعداد محدودی از آنها نیز مشخص شده است.‌ تاکنون هیچ جسد سالمی به پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده نشده و آنچه که تحویل شده نیز دارای صدمات شدیدی بوده که قابل وصف نیست. هویت برخی از پیکرها شناسایی و به رئیس دستگاه قضایی و مسئولان ارشد استان نیز اعلام کرده‌ایم و منتظر تصمیم‌گیری آنان برای تحویل این پیکرها به خانواده‌های آنان هستیم.

امینی با محدود برشمردن تعداد پیکرهایی که قراراست بزودی در اختیار خانواده‌های آنان قرارگیرد، گفت: درصورت تصمیم‌گیری و موافقت مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد محدودی از پیکرها شناسایی شده که بزودی تحویل خانواده‌های آنان می‌شود تا کمی از درد و آلام این خانواده‌ها کاسته شود. متأسفانه شدت برخورد هواپیما به ارتفاعات به حدی بالا بوده که پیکرها متلاشی و شناسایی هویت اجساد نیز به سختی انجام می‌گیرد و تشخیص هویت آنان به انجام کارهای فشرده شبانه‌روزی در پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند است. پزشکی قانونی استان آمادگی کامل برای تحویل محدود برخی از پیکرها را دارد و امیدواریم بزودی تصمیم مسئولان ارشد قضایی و دولتی به ما ابلاغ شود تا پیکرها را تحویل خانواده‌های آنان بدهیم.

پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر