بازدید 7000
۴

حکم مردی که در زندان، هم سلولی‌اش را کشت

کد خبر: ۷۷۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 01 March 2018
حکم قصاص زندانی محکوم به دیه را که در جریان درگیری با هم سلولی‌اش مرتکب جنایت شده بود، با تأیید قضات دیوان عالی کشور در نوبت اجرا قرار گرفت.

به گزارش روزنامه ایران، روز بیست و سوم اسفند سال 93، دو زندانی به خاطر فحاشی با هم درگیر شده و یکی از آنها به نام هاشم 49 ساله بر اثر اصابت چاقو به سینه‌اش در دم جان باخت. عامل جنایت که هم سلولی مقتول بود دستگیر و برای بازجویی در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

او در بازجویی‌ها گفت: هم سلولی‌ام حرف‌های زشتی زد.من هم عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم. او یک مشت بر سرم زد و من آنقدر عصبانی شدم که نمی‌دانم چه شد چاقویی را به سینه‌اش زدم ،اما قصد کشتن‌اش را نداشتم، فقط می‌خواستم گوشمالی‌اش بدهم.»

پس از اعتراف متهم به این جنایت که پیش از این به خاطر ناتوانی در پرداخت دیه در ندامتگاه کرج دوران محکومیتش را می‌گذراند در دادگاه کیفری یک استان البرز به ریاست قاضی هدایت رنجبر محاکمه شد و دادرسان دادگاه او را به یک بار قصاص نفس محکوم کردند.

این حکم به شعبه نوزدهم دیوان عالی کشور فرستاده شد و با تأیید قضات این دیوان، صبح دیروز به شعبه ششم اجرای احکام دادگستری استان البرز ارجاع شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
بسمه تعالی
از فرصت دوباره نتونست استفاده کنه، جالبه میخواسته ادب کنه ولی میکشه.
چاقو در زندان ؟؟؟؟؟!!!!!!
چاقو؟؟؟ در زندان؟؟؟
ازار کلامی روان افراد را اشفته و شخص قربانی ازار ممکن است از شدت خشم مرتکب جرم سنگین قتل شود بسیاری از در گیری های فیزیکی طلاق ها از هم پاشیدگی خانواده ها بخاطر ازار کلامی است نه تنها در زندان بلکه در جامعه معمولا افرادی که با هم درگیری دارند از این نوع ازار برای تنبیه طرف مقابلشان استفاده می کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل