بازدید 23707
استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی؛

چه باید کرد، گاهی بهترین شیوه «ایستادن»، «نایستادن» است/افکار «قناس» من دارد برای کشتی پرهزینه می شود/کشتی به اندازه کافی «تنها» و «مظلوم» هست

پس از بحث و جدل‌های زیاد پیرامون احتمال محرومیت کشتی ایران در صورت حضور نیافتن کشتی‌گیران ایران مقابل رقبای رژیم صهیونیستی و فشارهایی که از این بابت به فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم وارد شد، او استعفای خود را از ریاست فدراسیون کشتی اعلام کرد.
کد خبر: ۷۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 28 February 2018

پس از بحث و جدل‌های زیاد پیرامون احتمال محرومیت کشتی ایران در صورت حضور نیافتن کشتی‌گیران ایران مقابل رقبای رژیم صهیونیستی و فشارهایی که از این بابت به فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم وارد شد، او استعفای خود را از ریاست فدراسیون کشتی اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»؛ رسول خادم به تازگی گفته بود، اگر قرار است عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اصل باشد، چرا باید زمین و آسمان را به هم دوخت و هر آنچه داشت، هزینه کرد تا بتوان با توجیه چرایی موضوع عدم رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، برای نهادهای بین المللی که به لطف ارسال فوری تمامی اخبار از داخل کشور، مستنداتی بیش از ما در اختیار دارند، از تعلیق گریخت؟!

در متن استعفای خادم که در سایت فدراسیون کشتی منتشر شده، آمده است؛

...زمان "رفتن" فرا رسیده...گفتنش هم برای من آسان نیست، اما باید پذیرفت.

در انتخابات فدراسیون کشتی برای بار دوم شرکت کردم تا بتوانم یک دوره دیگر برای کشتی کشورم کار کنم؛ اما گویا نمی شود.

من برای "کشتی" آمده ام، نمی خواهم برای ماندگاری "خودم" کار کنم...اگر می خواستم برای "خودم " کار کنم، هیچ گاه به "کشتی " برنمی گشتم. اشتباه برداشت نشود، این کلام من از سر "تقوا" و "فروتنی " نیست....بنده سال هاست که در مصاف با ناسازگاری های روزگار، اهل "وادادن" و قهر و آشتی نیستم.

اما افکار " قناس" من دارد برای کشتی پرهزینه می شود...حتما ناتوان تر از آن هستم که "باری" از دوش کشتی بردارم، ولی نمی توانم به کشتی "دروغ" بگویم.... دروغ بگویم تا "بمانم"....

کشتی به اندازه کافی "تنها" و "مظلوم" هست....
چه باید کرد، گاهی بهترین شیوه "ایستادن"، "نایستادن" است.....
گذر زمان بسیاری از سوال ها را پاسخ خواهد داد...

از همه مردم عزیز و علاقه مند به ورزش ملی کشور، کشتی که در مدت مسئولیت اینجانب در فدراسیون کشتی ایران، ناتوانی های این حقیر را تحمل کردند و با عشق و ایمان به این رشته ورزشی کهن و باستانی، سازمان مدیریت کشتی کشور را حمایت کردند، سپاسگزارم.

از همه پیشکسوتان بزرگ کشتی، رؤسای محترم هیأت کشتی استان ها و شهرستان ها، جامعه مربیان و داوران کشتی کشور، قهرمانان ملی کشورمان در تمامی رده های سنی، بانوان کشتی گیر و مربی و داور، همه مدیران و کارکنان سازمان مدیریت کشتی کشور، از صدا و سیما، جامعه رسانه ای کشتی و همه منتقدان عزیزی که دلسوز عزت کشتی ایران هستند، سپاسگزارم.

از اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون کشتی، برای این رفتن زودهنگام، پوزش می خواهم؛ چاره ای نیست.

آرزو داشته و دارم، کشتی به عنوان ورزش ملی کشور، قهرمانان المپیک و جهانی داشته باشد، که مردم بیش از مدال آنها، به شخصیتشان احترام بگذارند.

آرزو داشته و دارم، کشتی نه به عنوان یک رشته ورزشی، بلکه به عنوان یک فرهنگ در تاریخ مناسبات اجتماعی در ایران، همواره در کنار مردم بماند و وسوسه های مادی، قهرمانان ملی آنها را از دردواره های جامعه جدا نکند.

و آخر اینکه، کشتی این ورزش درد، رنج و زجر، بخشی از وجود من است و بخشی از قلب من... .

گفتنی است، رسول خادم چندی پیش در گفت وگویی بیان داشته بود: ورزش برای ورزش مردم ما یک سرگرمی نیست. مردم ما علی‌رغم داشتن تمامی مشکلات اقتصادی و تنگناهای مختلف نتایج قهرمانان ملی را با حساسیت ویژه‌ ای دنبال می‌کنند و قهرمانان ورزشی نقطه امید مردم ایران هستند که طبقات متوسط و پایین جامعه دلخوشی‌شان دنبال کردن نتایج قهرمانان ملی است؛ بنابراین در چنین شرایطی لازم است، برنامه‌های اجرایی و استراتژی‌ها در مورد این موضوع بازنگری شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به این که ما مرجعی به نام شورای امنیت ملی در کشور داریم که درباره مسائل کلان کشور تصمیم گیری می‌کند، گفته بود: از جمله موضوعات مهمی که رجال سیاسی کشور در آن اتفاق نظر دارند و سال‌هاست که این موضوع را دنبال می‌کنند، بحث لزوم خودداری ورزشکاران ایران از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی است، چون با این کار می‌خواهیم نشان دهیم، آنها را به رسمیت نمی شناسیم، اما موضوع دیگر این بحث در بعد بین‌المللی آن است که نهادهای بین‌المللی ورزش معتقدند این یک تصمیم سیاسی است و ارتباطی با ورزش ندارد.

خادم تصریح کرده بود: اگر قرار است سیاست عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی کماکان دنبال شود، نباید تمامی بار این مسئولیت سنگین بر دوش مربی و ورزشکار قرار گیرد و به نوعی برخورد کنیم که هنگامی که ورزشکار ما با نماینده رژیم صهیونیستی هم گروه می‌شود مربی و ورزشکار را در حالت انفعال قرار دهیم. بحث تعلیق و محرومیت ورزش ایران در این باره بسیار جدی است و باید راهکار اساسی در این زمینه اندیشیده شود.

از سوی دیگر بی توجهی به این موضوع می‌تواند مسائل و تبعات اجتماعی مختلفی را در کشور ایجاد کند که خوشایند ورزش ما و فراتر از آن کشور نیست. وقتی آن اتفاقات برای علیرضا کریمی رخ داد، او و مربیانش مورد اتهامات مختلف قرار گرفتند که با آن بحث تصمیم گیری رجال سیاسی ما در شورای عالی امنیت ملی متناقض است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۳۳
انتشار یافته: ۸۷
جناب آقای خادم همگی دلیل استیصال شما را میدانیم و ما هم از این تندروی ها خسته شده ایم ولیکن آنچه به جایی نرسد فریاد است . درود بر شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
تنها کرسی ایران در فدراسیون جهانی کشتی هم پرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
بزرگترین ضربه به کسی بی اعتنایی و بحساب نیاوردن اوست حالا اسراییل از خشم بخود می پیچد ارزو میکند صد بار روبروی ما ببازد اما ما تحویلش بگیریم
وای به حال جامعه ای که خادمانش را اینقدر راحت از دست دهد. واقعا یه تصمیم جدید در مورد رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی اینقدر سخت بود که مسئولان این بنده خدا رو فراری دادن.
با حذف خادم، یه کمک دیگه به اسراییل کردیم. تابناک خواهش می کنم یه زحمتی بکش اونایی که اینقدر به اسم مبارزه با اسراییل منافع کشور رو قربانی می کنن رو بررسی کن ببین ایرانی ان یا رگ اسراییلی دارن. آخه اینقدر که ایران با بزدلی، تاکید میکنم بزدلی، چون مردونه پای آرمانشون نمی ایستن و با التماس و نامه پزشکی جلوی حریف اسراییلی مبارزه نمیکنن، به ورزش اسراییل کمک کرده خود وزارت ورزش اسراییل نکرده. اینقدر که با کوبوندن رو طبل نابودی اسراییل به اقتصاد و نیروی نظامی اسراییل کمک کردیم اسراییل تو خوابم نمیدید بتونه اینقدر راحت از امریکا کمک بلاعوض بگیره. هربار دهنمونو علیه اسراییل باز کردیم میلیاردها دلار کمک بلاعوض بود که به اسراییل فرستاده شد. من شک دارم اینا علیه اسراییل باشن....
تنها اسرائیل غاصب نیست این همه کشورِ غاصب وجود دارد و با آنها مسابقه میدهید مثل آل سعود، میانمار، بحرین و... لذا اسرائیل هم مثلِ اونها
درود بر شرفت رسول جان

در قلب ايران جاي داري

شما قطعا گزينه مناسب كشتي ايران هستي ولي در شرايطي كه سياست بر آن چنبره زده، جاي در گرانبهايي چون شما نيست.

انشالله موضوعات احساسي، عقلاني حل شود و بازگردي.

سربلند باشي رسول جان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
هههه
کشتی ایران به خاطر نتایج ضعیف در جا
جهانی اینده حضور نخواهد داشت
و تا یادم میاد چنین چیزی در گذشته وجود نداشته
کشتی که هیچ، حتی اگر کلیه ورزش های ایران هم معلق شوند ورزشکاران غیور ایرانی حاضر به رویارویی با شهروندان رژیم غاصب نخواهند شد.
پاسخ ها
عیاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
لطفا حرف نزن
مجید
| Germany |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
می دانم مشکل شما چیست جنگ با دشمن فرضی برای پاسخ به کوتاهی خودو دوستانتان اما بهتر است به جای سخن گفتن به جای ورزشکاران کشور به عنوان یک ایرانی نظر خود را بدهید قطعاً شما ورزشکار نیستی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
انصافا طرز فکر این بابارو بینید ادم به اینا چی بگه اخه حاضر ایران نابود بشه ولی تفکر مسخره واحمقانش حفظ بشه 16:05
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
برو منفی ها تو بشمار.چنین تفکراتی مانند شماست که ایران را به قهقرا برده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
یعنی مصداق کامل از دشمن فرصی هم شکست خوردیم همینجاست خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
بابا این داره شوخی می‌کنه شما چقدر ساده این
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
چرا این اقلیت نسبتا محترم نمی رن یه گوشه ای واسه خودشون هر کاری دوس دارن بکنن و هر کسی رو میخوان نابود کنن! گناه ما اکثریت چیه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
تمام شده دوره این حرفها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
.....لطفا شما از طرف خودتصحبت کن....
احسنت خادم
حالا بايد منتظر آقاي Weekends باشيم!!
دنیا به ما میخنده به این کار مسخره ی حاضر نشدن جلو ورزشکاران اسراییلی، انصافا این کار چه خیری واسه ایران یا فلسطین داشته یکی یاد جواب بده به من؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
اگه نداشته چرا نتانیاهو از اینکار ما اینقدر عصبانی شد وقتی دشمن از دستت عصبی و خشمگین میشود بدان تیر را در قلب دشمن زده ایی که درد وجودش را گرفته
به نظر من بحث مسئولین از اینکه با اسرائیل مسابقه ندهیم سر به رسمیت نشناختن اسرائیل نیست بلکه سر این است که نکند یک وقتی به یک ورزشکار اسرائیلی ببازیم و آن وقت باید چکار کنیم

اگه ورزش را از سیاست جدا کنیم و بپذیریم که در صورت باخت یک ورزشکار ایرانی از اسرائیلی دلیل باخت ایران از اسرائیل نیست و بالعکس، این مشکل رفع می شود.

همان طور که برد استقلال در مقایل الهلال دلیل برد ایران برابر عربستان نیست و یا برد 6 بر یک الهلال در مقابل پرسپولیس به معنی باخت ایران برابر عربستان نیست.
پاسخ ها
پرسپولیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
داداش اون استقلال بود که ۶تای شد،،بزار دو سه سال بگذره بعد تحریف کن تاریخ رو
مرگ بر خادم
مرگ بر كارگر
مرگ بر مردم
...
درود بر ستمگر
درود بر شريعتمتداري
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
خدا بگم چیکارت کنه مردم از خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
اولش خواستم بهت حرف بزنم تا آخر خوندم فهمیدم
خادم یکی از مسئولان کار بلد بود که کمتر در این کشور میشه دید
تنها یک خادم بین مسئولین بود اینهم که رفت
زنده باشی پهلوان
باید مسابقه داد و شکستش داد نه اینکه مثل ترسووهااااااااااااااااااااا
مرگ بر اسراییل .

داداش زحمت کشیدی . خداحافظ .

ما با اسراییل کشتی نمیگیریم .

ناراحتی خودت برو همه کشتیارو باهاشون یگیر .

خداحافظ بای . خسته نباشی .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
اتفاقا وقتشه شما بای وخداحافظ ، برید همون لبنان وفلسطین بسه هر چقدر تو این چن ساله مملکت نابود کردید بااین طرز فکر مسخرتون
alireza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
یه نگاه به اسم ای بابا بندازی قیافش برات مجسم میشه
تو برو ساسی
این مملکت مرد کم داره
اونهایی هم که هستن نیشخند تورو باید ببینن؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
آقای حسین فراموش نکنید که ما جزئی از جامعه اسلامی هستیم و این مرزها را برای تفرقه بین ما کشیدند. این تمایز بین ایرانی و غیرایرانی را پهلوی برای تبلیغ صیونیسم ایجاد کرده وگرنه قبل از آن ایرانی نبوده و امت واحده اسلامی بود. بنابراین شما اگر مشکلی دارید می تونید از جهان اسلام برید بیرون.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
ببین هرکاری کردم منفی بدم دیدم ارزش منفی دادنم نداری
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
افکار پوسیده ت از جنس داعشه...بهت اسلحه بدن همه ر‌و به رگبار میبندی
یه مدیر موفق تو کشتی بود اونم رفت.دمش گرم
حمایت از چه به قیمت عدم حمایت از چه؟
مسأله این است
دستت رو میبوسیم پهلوان
بقیه هم فرصت کمی برای بوسیدن دست ایشون دارن
داریم به انقراض ادمای باشرف تو مملکت نزدیک میشیم
قصد جسارت به کسی هم نداشتم
با این اراده ایکه مسئولین ما دارن اگه همه ورزش ایران هم به خاطر این قضیه تعلیق بشه
کک هیچکدومشون هم نمیگزه . شما اگه پشت گوشتونو دیدیید حل شدن این قضیه رو هم میبینید.
آقای خادم هم دوره دانشگاهی من بود, دیگه ما مخلص تر از این یکی نداشتیم از نزدیک باهاش برخورد داشتم, حیف این هم ناراحت شد!
الان فکر میکنید اتفاق مهمی میفته؟ فردا چهارتا نون به نرخ روز خور میان جای خادم و... و کشتی رو به فنا میدن....
بعد هم به دلیل حمایت و ایستادگی در برابر ارزش ها ازشون تقدیر میشه!
در آخرهم منتظر افشای اسنادی باشین که خادم و شرکا از اسرائیل پول گرفتن تا به نظام فشار بیارن تا از ارزش هاش کوتاه بیاد!
دمت گرم. هنوزم پهلوان واقعی پیدا میشه اونم تو کشتی. ایکاش ورزشهای دیگر هم یاد بگیرند. ایکاش همه مسوولین یاد بگیرند وقتی نمی تونن کار کنن استعفا بدن. آقای روحانی آقای خاتمی و دیگران که میگین نمیذارن کار کنیم. وقتی نمیذارن برید کنار.
در این خصوص رفراندوم بگزارید ببینید مردم چه میگویند؟ همین سایت تابناک نظر سنجی بگزارد که آیا ورزشکارن ما با ورزشکاران اسرائیل بازی کنند یا نه؟
با سلام به همه
مثل همه واقعا شوکه شدم
چرا باید مدیران لایقی چون آقای خادم در تنگنا و فشار استعفا دهند. زحمت کشانی که با داشتن چنین مدرک قویی توسط مراجع جهانی به خوبی از کشور و رزش دفاع می کنند و با کمترین هزینه از چنین مشکلاتی بیرون می آیند و در عوض مدیرانی چون فدراسیون فوتبال در قبال یک کشور عربی چون عرستان حتی این توان را ندارد با داشتن کرسی معاون کنفدراسیون غرامت بگیرد. و جالب سرشان همیشه بالا و زبانشان هم جلوی مردم دراز است.
از شما خواهش می کنم افکار عمومی را آگاه و از دست رفتن چنین افراد لایقی جلوگیری کنید.
خانه نشینی کار افرادی چون کفاشیان است که همیشه پشت موفقیت دیگران قایم می شود نه فردی چون خادم که واقعا خادم مردم و کشورش است و در ضرورت حتی لباس ورزشی می پوشد و به تیم تمرین می دهد در صورتی که می تواند پشت میز بنشیند
فقط می تونم بگم متاسفم که با سیاستهای غلط آدم های کار بلد رو از تمام صجنه را راندیم و بجاشون کسانی رو آوردیم که این حال رو روزمون هست .
تابنکاک مگه من حذف بدی می زنم پخش نمی کنی ؟ لطفا یه مقاله بنویس بگو مشکل ما ایرانی ها با اسراییل چی هست و یه نظر سنجی بزار ببین مردم در این مورد مسابقه دادن یا ندادن با اسراییل چی می گن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
حالا رابطه با آمریکا رو میشد یه کاریش کرد ولی با اسرائیل اصلا
رضا
| United States of America |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
شما سعی کن اصلاً یه کارش نکنی!!
درووود پهلوان تو جاودانه ایی
وای بر شما که اینقدر با روح و روان مردم سر نا چیزترین چیزها بازی میکنید... چه کنیم از دستتان خلاص شویم چه کنیم و چگونه از دسستتان فرار کنیم... رسول جان امید بهترینها را برای تو و تمام کشتی گیران عزیز کشورمان داریم.... چرا این مواقع مسولین کشور دیگر هیچ حرفی نمی زنند و نمی شنوند..
ورزش چیه چرا باید با آرمانهای انقلاب مخالفت کنیم؟ ورزشی که با این آرمانها مخالفت کنه باید از بین بره. هر ورزشی هم که مخالف باشه باید فدراسیونش رو بست والسلام
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
چرا این حرف میزنی؟ ورزش را ببندیم قلیون سرا باز کنیم خوبه؟ یا منقل بدیم دست جوونها و کسی حس اعتراض نداشته باشه؟
من اهل مشهد هستم و توفیق آشنایی نزدیک و دوستی با برادران خادم و آقا رسول را داشته ام. از اینها جوانمرد تر و با معرفت تر وجود ندارد. رسول عاشق ایران و اعتلای نام ایران و کشتی ایران است.کشتی ایران تمام زندکی اش است. خدا فقط میداند چه بلایی بر سرش آوردند که همچین کاری کرده است. خدا از باعث بانی اش نگذرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
يك زماني نماد مشهد ما نمادش أمثال ايشان و شعرا و فرهيختگان بود.حالا شهر قاطي پاتي ما ، نمادش كيه؟
به تدریج در انتظار استعفای خادم ها از خدمت باشیم و کسانی خواهند ماند که خادم نیستند!
متاسفم
تعجبم.
مگه تک تک مردم ایران صاحب واقعی این مملکت نیستند؟چرا از مردم نظر خواهی نمیکنند و تصمیم نهایی بگیرند؟!
چرا تابناک از فتح الفتوح برجام چیزی نمی نویسه؟ به هواپیمای دکتر ظریف در مونیخ سوخت ندادن. مگه تحریم ها رفع نشده بود؟ موضوع خادم هم مهمه اما این مهم تره.
پهلوان رسول خادم=پهلوان غلامرضا تختی(ره)
تنها خادم این مملکت هم فراری دادید آقای روحانی اینو چی میگی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
چه ربطی به روحانی دارد!!!!
من پیش از اینکه ایرانی باشم انسان هستم و وظیفه ی انسانی من حمایت از مظلوم هست. اجازه ندهیم با فاشیسم و ملی گرایی که خلاف روح اسلام و انسانیت هست و برای افتخارات پوشالی ناسیونالیستی وظیفه ی انسانی خودمون را فراموش کنیم. انسانم، ایرانی نیستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
ترفند مغلطه دیگه جواب نمیده اخوی
رضا
| United States of America |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
شما از آلمان(یا ایران با فیلتر شکن!!!!) حمایت کن، زندگی فقط حمایت و از خود گذشتگی نیست ما هم حق زندگی داریم باید شاد باشیک نه اینکه به خاطر یک سری مسائل همه چیز خودمون رو بر باد بدیم!! اگر واقعاً آلمان باشی که وای بر تو باد که ممکلتت رو ول کردی برای راحتی(بیخود نگید رفته برای تحصیل و درمان و ....) !!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
دوغتو بنوش بابا معلومه که شماها ایرانی نیستین چند دهه افکار ورفتارتون کاملا واسه همه روشن کرده که یه ذره ایران واستون اهمیت نداره
ناشناس
| Poland |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
بفرما برو بلندیهای جولان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
آقای مدافع مظلوم بچەهای هسایەت نون ندارن بخورن،
آیا خبیث تر از کشورهایی مثل روسیه - امریکا - انگلیس - عربستان و..... هست که کشورمارا تجزیه کردند و هزاران قطعنامه در شورای امنیت بر ضد ما درست کردند و ملت مرا تحریم کردند .
کشتی گیران ما با انها کشتی می گیرند ولی با کشتی گیران اسرائیلی نه این یعنی یک بام دو هوا
به خاطر هیچ و پوچ و موضوعی که ربطی به ایران نداره سرمایه های کشور را تلف کنیم.جهان عرب هم که ذینفع این ماجرا هست نه تنها مثل ما رفتار نمیکنه بلکه حتی شماتت هم میکنند
من نمی دونم ما داریم به چه قیمتی خودمان را و کشتی مان را منزوی می کنیم.
ورزش جای سیاسی بازی نیست. برای یک بار هم که شده مسئ.لان مربوطه یک فکری به حال این داستان کنند.
به نظر من باید از رهبری خواسته شده که به این مسئله ورود کنند.
اگر قابل حل است، حل شود برای همیشه.
کارت درست بود پهلوان.
خدا قوت قهرمان.
فقط رفراندوم
رسول عزیز ازدید من تو بهترین کشتی گیر وبهترین رئیس فدراسیون وبهترین سرمربی تیم ملی بودی اینکه در روی کره زمین ماشعاری برخلاف تمام کشورهای دنیا میدهیم وبا حرص وولعی خاص به دنبال دشمنی الی الابد و سرمدی هستیم با عقل سلیم جور در نمی آید مگر درزمان هخامنشیان امپراطوری ایران بربیش از چهل درصد ربع مسکون حکومت نمیکرد الان هیچ عقلی میپدیرد ما تمام کشورهای جداشده از ایران را اشغال گر بنامیم ومقدمات جنگ و خونریزی را فراهم کنیم مگر پیامبر عزیز با کسانی که اورا از خانه اش رانده بودند پیمان نبست مگرمرحوم امام شعار جنگ جنگ تا رفع فتنه از عالم را سرندادند ولی به مقتضی زمان صلح را پذیرفتند الان هم ما بایستی دراین سیاست تجدید نظر کنیم تمام مصیبت ما وبیکاریها وسقوط هواپیماها و عدم تعامل با دنیا وقاچاق کالا وفساد گسترده معلول پای این شعار ایستادن است مسولین بایستی به نحوی آبرومندانه از این شعار وشعارهای مرگ بر این کشور وآن کشور دست بردارند میدانم جوانمردی وپهلوانی به تو اجازه نمیدهد که شاگردانت عمدا ببازند وحق دیگران را ضایع کنند از این بدتر یادم هست یکی از روسای جمهور در نشست عمومی سازمان ملل برای رودر رو نشدن با رئیس جمهور آمریکا به سرویس بهداشتی آنجا پناه بردند چرا کسی جرات تجدید نطر در این سیاستها را ندارد تابناک عزیز تو سنگ صبور دلسوزان کشور شده ای به حق اقتدا کن واین نظر را درج کن
استعفاش الکیه، میخواد خودشو واسه ضدانقلاب ها محبوب کنه. چون گرین کارت داره میخواد دچار مشکل نشه! متاسفانه افکار عمومی ما هم خیلی عقب افتاده است و فکر میکنن خادم به فکر کشتی است در حالیکه فقط دنبال منافع شخصی اش است. بخدا قسم اگر خادم هرگز فدراسیون کشتی را حتی یک روز رها کنه چرا که با اقداماتی که طی چند سال انجام داده نشان از مادام العمری وی در فدراسیون است
پهلوان شما که"نایستادن"را بر"ایستادن"برای پیشرفت و توسعه جوانمردانه ورزش در جامعه ای که لقمه را دور سر چرخ می دهد باور دارید برای خود جهان را خانه کردی.احترام شما واجب چون بزرگانی چون پوریاولی و جهان پهلوان تختی.
مشکل مدیریت در ایران همین است که مسئولین میروند تا سرشان به سنگ بخورد و بایستند
مثل برنامه اتمی و مسائل دیگر
مصری ها جنبشی داشتند
میگفتند کفایه یعنی دیگر کافی است
ما هم باید بگیم دیگر کافی است
کاش روحانی هم نصف جسارت خادم را داشت
فلسطین پاره تن اسلام است
جانم فدای غزه
رسول خادم کسی بود که اصلاح طلب و اصولگرا توی شورای شهر میگفتن پاک ترین فرده اهل هیچ رانتی نیست . بعدش به خاطر کشتی ورزش ملی ایران از شورای شهر اومد بیرون و شروع کرد به کار کردن . واقعن همچین کسایی رو از دست دادن خیلی فاجعه هستش. مصاحبه قبلیش عالی بود گفت اگه آرمانی دارید بیایید مردونه پای آرمان هاتون وایسید . نه اینکه پشت چهار تا جوان کشتی گیر قایم بشین.
ایشان بهترین کار ممکن را کردند.بی بصیرتی عده ای نباید به پای ایشان و ورزش و ورزشکاران ایران گذاشته شود.پافشاری بر حمایت از مردم فلسطین بیشتر از اینکه در جهت تامین منافع مردم فلسطین باشد وسیله ای برای توجیح هزینه کردن پول مردم دردمند ایران در جهت تامین بودجه حزب اله و بشار اسد بعنوان محور مقاومت است.
صربستان ومیانمار 100 برابراسراییل مسلمان کشته اند پس چرابا انها مسابقه میدهیم؟؟؟
ما به عربستان میگیم بیا ایران بازی کن ورزش سیاسی نیست و جدا از سیاست است ولی از اون طرف اودمون با اسراییل کشتی نمیگیریم بنظر شمابا اینشرایط داستان چی میشه الانهم رییس فیفا رو آوردن ایران میخوان بگن کشور ما امنیت داره
هر کی میخواد مبارزه کنه مثل مرد بره بلندیهای جولان نه مثل بچه مدرسه ای دنبال گواهی پزشک باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس