بازدید 9355

شوک استعفای عجیب رسول خادم از هیات رئیسه فیلا

کد خبر: ۷۷۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 19 February 2018

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: همه ما از تصمیم خادم در اعلام قصدش برای کناره گیری از ادامه حضور در هیات رییسه اتحادیه جهانی غافلگیر شده ایم.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید بنی تمیم درباره تصمیم غیرمنتظره رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی درباره اعلام انصراف از ادامه حضور در هیات رییسه اتحادیه جهانی و لزوم معرفی فرد جایگزین از طرف فدراسیون کشتی در انتخابات سال 2018 اظهار کرد: همه ما از این تصمیم خادم غافلگیر شدیم اما او دلایل و استدلالاتی برای این تصمیم خود دارد.

نایب رییس فدراسیون کشتی افزود: خادم کار بسیار مهمی را برای ورود به هیت ریسه اتحادیه جهانی انجام داد و با بیشترین رای در میان کاندیداهای خارجی و با نفوذ توانست به عضویت هیات رییسه دربیاید. او در طول یک سال و نیم گذشته نیز تاثیرات بسیار خوبی در اتحادیه جهانی داشت و توانست به کشتی ایران بارها با استفاده از نفوذ و جایگاه خود کمک کند که نمونه بارز آن جلوگیری از تعلیق کشتی ایران بود.

وی در پاسخ به این سوال که فدراسیون قصد دارد چه افرادی را برای حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی معرفی کند اظهار کرد: خادم تا سال 2020 می توانست در هیات رییسه بماند چرا که حضور افراد 4 ساله است اما اگر فردی قصد انصراف داشته باشد می تواند کناره گیری کند و انتخابات برای آن پست برگزار شود. با توجه به اعلام انصراف خادم از این پست، ان‌شاءالله افراد شایسته و واجد شرایط برای حضور در انتخابات که همزمان با مسابقات جهانی 2018 مجارستان است، معرفی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل