بازدید 22716
فوتو نیوز «تابناک»؛

شش ماه محرومیت برای علیرضا کریمی؛ کشتی ایران تعلیق نشد/باج فدراسیون‌ها به شوهر زنان ورزشکار

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 16 February 2018

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۴
چرا باید آینده یک قهرمان بازیچه دست برخی شود؟
خخخ خب خانوما هم بگن اگه اجازه خروج ندی مهریه مو میذارم اجرا.... خانوما از این کارا خوب بلدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
یعنی اینقد پول مفت ریخته که به هر بهانه ای بذل میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
فرض کن شوهر هم بگوید مهرت را می دهم اما حق خروج از خانه نداری آن وقت کی
ضرر می کند ؟مثل سریال چند سال پیش صدا و سیما
در مورد کشتی:اینبار هم جستی ملخک،دفعه بعد تو شصتی ملخک.این مسابقات هر سال هست تا کی خودمون را گول بزنیم(میدونم چاپ نمی کنی تابناک مثل همیشه)
اگر دست من بود، دستور میدادم اعظم جنگروی را در همان محل وقوع جرم؛ زنده زنده آتش بزنند
...من به شخصه از بی حجابی خوشم نمیاد اما معتقدم نباید به زور و اجبار هم چیزی رو به دیگران تحمیل کنیم‌؛ اگر جامعه به همون شکل قبل باقی میموند الان توریسم(البته در کنار شرایط دیگه مثل برخورداری از زیر ساخت های لازم و...) میتونست درآمد اصلی کشور باشه نه نفت. پس این شیوه مقابله با خواسته این عزیزان راه بجایی نمیبره.

ورزشکار از زندگیش میزنه که به افتخاری برسه ولی عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیل متاسفانه سیاست غلطی است که باید برای جایگزینی آن تدبیری بهتر اندیشه شود(کاسه داغتر از آش نباشیم).
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
مشکل توریسم حجاب نیست . همین حالا هم توریستهای خارجی وارد ایران می شوند . حتما بعدا خواهید گفت حالا که حجاب آزاد شد چرا مصرف مشروبات الکلی آزاد نشود که توریستها بیشتر جذب شوند یا برای جذب بیشتر توریست دیسکو و کاباره و کازینو و دانسینگ ایجاد نکنیم ؟. اصل حجاب پوشاندن در مقابل نامحرم است یعنی حجاب بر خلاف سایر عبادات که فردی است یک عبادت اجتماعی است و بنابر اجتماعی بودن آن تکلیف یکسان برای همه اعضای اجتماع را نیاز دارد . به فلسفه حجاب رجوع بفرمایید خیلی پرسشهای شما پاسخ داده می شود . پلیس در ماجرای کمر بند ایمنی جریمه گذاشت و همه را موظف به بستن کمربند کرد یا در ماجرای مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی . خوب وقتی پلیس یک کشور می تواند بنابر مصلحتی آزادی عمل رانندگان را محدود کند چرا دین و شرع و قانون نتوانند با توجه به مزایا و مصالحی که از باب امنیت و فرهنگ و مذهب است این مطالبه را نداشته باشند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
موضوع اینکه برخی از جوانان از دوستان خود بیشتر از پدر یا مادر خود الگو میگیرند لذا اگر این موضوع آزاد باشه انواع مدلهای مو را در خیابان ها خواهیم دید
رضا
| Netherlands |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
شاید بعضی ها بخواهند حتی بدون لباس در خیابانها قدم بزنند و اگر از آنها سئوال کنید بگویند >چرا ما را مجبور به پوشیدن لباس میکنید؟
باید منتظر حمایت های دولت و ملت مظلوم فلسطین از اقای کریمی بود...
اصل 59 قانون اساسی : «در مسائل بسیار مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ممکن است اعمال قوه مقننه از راه همه‌پرسی و مراجعه مستقیم به آراء مردم صورت گیرد. در خواست مراجعه به آراء عمومی باید به تصویب دو سوم مجموع نمایندگان مجلس برسد.». یه نفر این مورد رو به استحضار اقای علم الهدی برسونه
پس اصل قانون اساسي جي ميشه واقاي علم الهدي چرا ترسيده
به اعتقاد بنده ورزش ایران باید تعلیق گردد چون بر اساس نص صریح IOC و FIFA که سیاست نباید در ورزش دخالت کند کشور ما نمیتواند با رژیم صهیونیستی بازی کند. فوتبال ایران نیز باید از جام جهانی خط بخورد چون اگر رژیم صهیونیستی به جام جهانی را می یافت و هم گروه ایران میشد ما با آن بازی نمیکردیم.
تا كي؟!!!!
كريمي بايد مادم العمر محروم شود، اين ورزشكار نيست ، بهتر است برود در شوراي شهر. سياست در ورزش جايي ندارد.
کاسه کوزه رو سر کشتی گیر شکستین؟ باید فدراسیون کشتی حداقل 5 سال تعلیق می شد تا حساب کار دستتون بیاد.
بيچاره كشتي گيرها
خواهشا تا زمانی که کی روش از کریمی نازنین عذرخواهی نکرده عکس و خبر شخصی ازش کار نکنید . خبرهای مربوط به تیم ملی را هم میتونید با عکس هایی بدون عکس این اجنبی حد نشناس و نمک نشناس کار کنید. مطمئن باشید هر شخص یا رسانه ای ایرانی در این بین طرف حق و حقیقت و هموطن خودش یعنی علی کریمی که برای اجرای عدالت وارد میدان شده را به یک اجنبی بدهد از چشم ملت می افته. حمایت از کریمی یعنی حق خواهی و حق جوئی.
هیلی جلو عربستان را بگیرد جنگ تمامه
از هزینه هاشم بگید که چقدر پول دادیم تا موقتا تعلیق نشیم! در ضمن مرگ بر اسراییل!
این جواب اون بباز بباز علیرضا رضایی !
حضرت آیت الله علم الهدی دقیقا نقش مردم در مردمسالاری دینی چیست؟
به نظر من به جاى ادا و اطوار هاى غلط بهتر است با اسراييل مسابقه بديم و برنده بشويم شكست دادن دشمن بهتر از جا خالى دادن است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر