بازدید 3617
۲

مهریه، مادر شوهر را روانه زندان کرد!

کد خبر: ۷۷۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 14 February 2018

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ناتوانی در پرداخت مهریه، به زندانی شدن مادر شوهر در تویسرکان منجر شد.

به گزارش عصر ایرانیان، یدالله روحانی منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: تضمین پرداخت مهریه توسط والدین، یکی از آیین‌هایی است که در پای سفره عقد شاهد آن هستیم و این اتفاق در مواردی پای والدین را در صورت اختلافات خانوادگی به دادگاه و حتی زندان می‌کشد.

وی افزود: در پرونده‌ای که به تازگی در ستاد دیه استان همدان تشکیل شد، با شکایت عروس و تقاضای مهریه، مادر شوهر 45 ساله راهی زندان شد.وی یادآوری کرد: 21 اسفند سال 90 یک زوج زندگی مشترک خود را به امید فردایی بهتر آغاز کردند اما با گذشت کمتر از 6 سال بروز اختلاف موجب جدایی آنان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: پدر داماد در قید حیات نبود و مادر که نقش پدر را نیز برای فرزندانش داشت هنگام عقد پسرش پرداخت 100 سکه از مهریه را تعهد و تضمین کرده بود.

روحانی منش افزود: این مادر به دلیل جدایی پسر و عروسش و به اجرا گذاشتن مهریه از سوی زوجه، دی ماه امسال راهی زندان شد.

وی اضافه کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته از سوی کارشناسان ستاد دیه، این زن فاقد اموال و دارایی است و در منزل استیجاری زندگی و پس از مرگ همسرش ماهانه مستمری دریافت می‌کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: زندانی شدن مادر پس از درخواست مهریه از سوی عروس، دیگر فرزند 11 ساله او را نیز درگیر این ماجرا کرده و او چشم انتظار بازگشت مادر به خانه است.روحانی منش گفت: در حال حاضر پرونده‌ای برای این زن در ستاد دیه استان همدان تشکیل شده است.


به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 205 تن از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد این استان آزاد شدند.

شماره حساب های سیبای بانک ملی 0106329555001 حساب جام بانک ملت 2030303037 به نام ستاد دیه برای دریافت کمک های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند پیش بینی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیلی از این موارد زن و شوهر و بقیه خانواده همدست میشن برای اخاذی از افراد خیر
باید این عروس فلان کرد بی جنبه این بی شور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان