بازدید 2567

سارق گوشواره کودکان در هفت چنار دستگیر شد

کد خبر: ۷۷۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 13 February 2018

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، با اشاره به دستگیری یک سارق زورگیر در محدوده هفت چنار، گفت: در پرونده این متهم سرقت گوشواره کودکان به زور نیز وجود دارد.


به گزارش مردم سالاری، سرهنگ قدرت‌الله حق پرست رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار اظهارکرد: عصر روز یک شنبه ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که به پلاک دستکاری شده وسیله نقلیه یک موتورسوار مشکوک شده و برای بررسی موضوع به تعقیب وی پرداختند.


این مقام انتظامی عنوان داشت: ضمن تعقیب و گریز این مظنون، مشخصات موتورسیکلت مذکور از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام شد که در نتیجه مشخص شد موتورسیکلت مذکور مسروقه است و چندین فقره شکایت زورگیری نیز در این خصوص مطرح شده است.


وی افزود: با مشخص شدن این موضوع، بلافاصله در حرکتی غافلگیرانه، ماموران این مظنون را متوقف و بازداشت کردند و برای تحقیقات پیرامون موتورسیکلت مسروقه او را به کلانتری منتقل کردند که متهم در بازجویی‌ها منکر هرگونه سرقتی شد و اظهار داشت که وسیله نقلیه همراهش را از دوستش به امانت گرفته است.


رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، اظهارداشت: تحقیقات و بررسی‌های انجام شده از سوابق متهم، اما چیز دیگری را نشان می‌داد و حاکی از آن بود که وی یکی از زورگیران سابقه دار است که مدتی پیش نیز به عنوان سارق گوشواره‌های کودکان تحت پیگرد و تحت تعقیب است.

سرهنگ حق پرست، تصریح‌کرد: این مساله جریان تحقیقات پرونده را به مسیر جدید هدایت کرد و در نهایت طی بررسی‌های انجام شده فنی و تخصصی مشخص شد که این سارق چند روز پیش به جرم سرقت و زورگیری از گوشواره کودکان، تحت تعقیب است.

به این ترتیب، متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت که در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری طلا‌های کودکان اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر