بازدید 4804

توقف دوباره بارسلونا در ضعیف ترین نمایش فصل

کد خبر: ۷۷۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ 11 February 2018

بارسا در روزی که بدترین نمایش خود را از بدو ورود والورده ارائه داد و قادر به خلق موقعیت های چندان مهمی نبود، مقابل ختافه متوقف شد تا بعد از تساوی برابر اسپانیول، در دومین هفته متوالی امتیاز از دست بدهد. 

به گزارش تابناک ورزشی، ختافه در این بازی با پرس شدید روی بازیکنان بارسا اجازه بازیسازی را از آنها گرفته بود. اولین موقعیت مهم بازی در دقیقه 17 برای ختافه ایجاد شد اما تکل بسیار خوب بوسکتس مانع باز شدن دروازه بارسا شد. 

 در نیمه دوم بازی با هیجان بیشتری دنبال شد و اولین موقعیت نصیب بارسلونا شد. لوییس سوارز در موقعیت تک به تک بهترین بخت را برای گلزنی داشت اما ضربه او با بی دقتی به بیرون رفت.در دقیقه 58 این کوتینیو بود که می توانست قفل دروازه ختافه را باز کند اما ضربه او با عکس العمل گایتا همراه بود. در دقیقه 67 یک بار دیگر لئو مسی از روی یک موقعیت ایستگاهی صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف راهی بیرون شد.در دقیقه 82 لیونل مسی موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست آورد اما در مرحله اول ضربه او توسط گلر اسپانیول مهار شد. در ادامه تعلل آلبا باعث شد باز هم مسی صاحب فرصت شود اما این بار هم گایتا عکس العمل خوبی نشان داد.  در دقیقه 92 و روی ارسال دمبله، سوارز می توانست گل نجات بخش را به ثمر برساند اما ضربه سر او به زیبایی توسط گایتا مهار شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

یری مینا - بارسلونا - ختافه - لالیگا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی