بازدید 6656

مدارس استان تهران فردا تعطیل شد

در پی آلودگی هوا، مدارس استان تهران برای سومین روز متوالی تعطیل شد. تصمیمی که البته در نخستین روز شامل مهدهای کودک و مدارس ابتدایی شد، امروز تمامی مدارس را در بر گرفت و فردا نیز تکرار خواهد شد. همچنین براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، دستگاه‌ها موظفند با مرخصی بانوان باردار و مادرانی که فرزند آن‌ها به خاطر تعطیلی در منزل هستند موافقت کنند.
کد خبر: ۷۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 06 February 2018
در پی آلودگی هوا، مدارس استان تهران برای سومین روز متوالی تعطیل شد. تصمیمی که البته در نخستین روز شامل مهدهای کودک و مدارس ابتدایی شد، امروز تمامی مدارس را در بر گرفت و فردا نیز تکرار خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، وزارت آموزش و پروش در اطلاعیه‌ای با اشاره به تصمیم جلسه کیمته اضطرار آلودگی هوا اعلام کرد: به دلیل تدوام آلودگی هوا، مدارس شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران به جز شهرستان‌های پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در همه مقاطع فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه تعطیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، به دنبال تداوم آلودگی هوا و براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران علاوه بر تعطیلی مدارس به جز در فیروزکوه دماوند و پردیس، فروش طرح ترافیک روزانه در روز چهارشنبه ممنوع است و طرح زوج و فرد از در منازل در تهران، ری و شمیرانات اعمال می‌شود.

لزوم موافقت با مرخصی مادران کارمند دارای فرزند محصل و مادران شاغل باردار از دیگر مصوبات این جلسه بود.
 
 
این در حالی است که روز گذشته معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای خطاب به استاندار تهران از وی خواسته بود علاوه بر اقداماتی از این دست، تعطیلی دانشگاه ها را هم در دستور کار قرار داده و ساعت کار کارمندان را هم کاهش دهد؛ پیشنهادی که مورد موافقت قرار نگرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار