بازدید 21356
۲

درآمد برنامه «دورهمی» چقدر است؟

کد خبر: ۷۷۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶ 04 February 2018

مهران مدیری درباره شایعه ها نسبت به درآمدش در برنامه «دورهمی» به شوخی بیان کرد برنامه ای ۸۰۰ میلیون می گیرد و بعد گفت درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی ۸۰۰ میلیون است.

به گزارش مهر، مهران مدیری ۱۴ بهمن در برنامه «هفت» مهمان رضا رشیدپور در شبکه سه شد و از فیلم های سینمایی خود، فضای کاری اش، برنامه دورهمی و اجرای «هفت» گفت.


وی درباره اجرای برنامه «هفت» بیان کرد: مدیران چند ماه پیش درباره اجرای «هفت» با من حرف زدند اما من به دلیل فرصت کم و تخصصی که ندارم تمایلی به این کار نداشتم. این مساله به رایزنی های بعد موکول شد تا اینکه چندی پیش در یک گفتگوی تلفنی صحبت قطع شد و وقتی من گفتم نمی توانم قبول کنم آن طرف خط اشتباه شنیده شد و گفتند که مدیری مجری «هفت» شد!

مدیری در بخشی از سخنانش درباره برنامه «دورهمی» نیز عنوان کرد: این برنامه نوروز ۹۷ تمام است چراکه ما تقریبا با همه خانواده سینما و ورزش و... صحبت کردیم و به موضوعات زیادی پرداختیم.

وی درباره دستمزد خود در این برنامه و اینکه هر قسمت از برنامه چقدر می گیرد در مقابل اصرارهای رشیدپور به شوخی گفت ۸۰۰ میلیون تومان و بعد بیان کرد درآمدهای تلویزیون خیلی کمتر از ماهی ۸۰۰ میلیون تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
چقدر جالبه که آقای مدیری با وجود اینکه همه رو به فرار مالیاتی متهم میکنه خودش حاضر نیست حتی دست مزدش رو بیان کنه.
هزینه ماهانه پیامک که از فرد اخذ می شود 12000 تومان
بطور تقریبی هر شب اجرای این برنامه 700 هزار نفر عضو این سامانه می شوند
لذا در هر شب اجرا بیش از 8 میلیارد تومان جمع می شود و به درآمد این برنامه که هم ناشی از تعداد اعضای قبلی که عضویت دارند و ماهانه 12 هزار تومان پرداخت می کنند افزوده می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار