بازدید 4654
۱

دو کشته و چندین مجروح، حاصل واژگونی پل عابر پیاده در شهرستان پاکدشت

به دنبال برخورد یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در اتوبان امام رضا (ع) شهر پاکدشت و واژگونی این پل به چندین خودروی عبوری خسارت جدی وارد شد و در پی آن دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۷۷۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 04 February 2018

دو کشته و چندین مجروح، حاصل  واژگونی پل عابر پیاده در شهرستان پاکدشتبه دنبال برخورد یک دستگاه تریلی با پل عابر پیاده در اتوبان امام رضا (ع) شهر پاکدشت و واژگونی این پل به چندین خودروی عبوری خسارت جدی وارد شد و در پی آن دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

به گزارش «تابناک»، ساعاتی قبل و در اتوبان امام رضا (ع) شهرستان پاکدشت، یکی از رانندگان تریلی عبوری به دلیل بی احتیاطی با پل عابر پیاده برخورد  و آن را بر روی دیگر خودروهای عبوری سرنگون کرد؛ حادثه ای که در پی آن به تعدادی از هموطنانمان و وسایل نقلیه آنها خسارت جدی وارد شد.

قاسم خواجه حسینی مدیرعامل آتش نشانی پاکدشت در همین رابطه به مهر گفت: دقایقی قبل طی تماس با سامانه آتش نشانی شهرستان پاکدشت، از سقوط پل عابر پیاده بر روی خودروهایی در پاکدشت اطلاع داده شد و نیروهای امدادی و عملیاتی به محل اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه در منطقه امام زاده طالب پاکدشت رخ داده است و در حال حاضر ۲ نفر در یک خودرو محبوس شده اند.

خبرنگار صدا و سیما نیز از محل حادثه گزارش داد که 2 نفر از هموطنانمان در پی این حادثه جان خود را از دست دادند و در حال حاضر نیروهای امدادی در حال امداد به سایر مجروحان هستند.

شاهدان عینی اعلام کرده اند که این پل بر روی سه خودرو سقوط کرده است.

دو کشته و چندین مجروح، حاصل  واژگونی پل عابر پیاده در شهرستان پاکدشت

گفتنی است: پاکدشت، شهرستانی در جنوب شرق استان تهران است، که محور مهم امام رضا(ع) که از خطوط ترانزیتی و هم کشور است، از داخل آن عبور می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه با اينكه اين اتوبان (اگر بشود گفت اتوبان) كه يكي از مهمترين جاد هاي كشور و چندين شهرك صنعتي و دانشگاه است بسيار نا مناسب است اصلاً چنين اتوباني نبايد از چندين شهر و مانند خيابان هاي داخل شهري عبور كند و روزانه جان مردم بسياري را مي گيرد. مسئولين لطفاً تا تلفات بيشتر نشده رسيدگي كنند. (نياز به پلهاي ابتداي جاده نياز به كمربندي پاكدشت و نياز به اتوبان استاندارد و جداسازي جاده ترانزيت و غيره)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی