بازدید 10186
اعتراضات اخیر آزمون «روحانی» برای عمل به مطالبات مردم؛

آقای رئیس جمهور؛ گوش نوبخت، سیف و آخوندی هم برابر خواسته‌های مردم شنواست؟

بی گمان جامعه زمانی که حرف های صحیح و سنجیده از کارگزاران خود بشنوند، راضی خواهند بود؛ اما زمانی رضایت آنها قطعی و موجب همراهی با دولت و حاکمیت خواهد شد که این سخنان سنجیده و درست، در مقام حرف نباشد، بلکه به مرحله عمل نیز برسد. بخشی از این نمونه اعتراضات و نقدها را اخیرا در کشور دیدیم که الان مردم در انتظار مشاهده اقدام عملی در مقابل این خواسته های خود هستند.
کد خبر: ۷۷۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 31 January 2018

رئیس جمهور در جریان تجدید بیعت اعضای هیأت دولت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، «نقد و اعتراض» را حق مردم دانسته و تأکید کرده است، مسئولان کشور باید در برابر نقد، اعتراضات و خواسته های مردم گوش شنوا داشته باشد. به «حسن روحانی» پیشنهاد می کنیم که بررسی کند و ببیند چقدر از مسئولان دولتی، معاون و وزیرانش در مقابل حرف و سخن مردم گوش شنوایی دارند و به خواسته های مردم عمل می کنند.

به گزارش «تابناک»؛ نقد و خواسته «حسن روحانی» از مسئولان برای شنیدن حرف مردم بدین شرح است: او با اشاره به اینکه البته این بدان معنا نیست که مردم‌سالاری صرفاً انتخابات است و بس، خاطرنشان کرد: در کنار انتخابات، حضور، مشارکت دائمی و تعاون و یاری مردم به یکدیگر و همچنین نقد و اعتراض حق مردم است و هیچ کس نمی‌تواند، ملت بزرگ ایران را از بیان اظهار نظر و نقد و انتقاد و حتی اعتراض باز دارد.

روحانی با بیان اینکه گوش همه مسئولین کشور باید در برابر مطالبات و خواست مردم، شنوا باشد، اظهار داشت: رژیم گذشته‌ای که فکر می‌کرد سلطنتش مادام‌العمر و حکومت سلطنتی ابدی دارد به این دلیل همه چیز را از دست داد که صدای نقد و نصیحت مردم و صدای مصلحان، ناصحان، علما و بزرگان و فرهیختگان را نشنید.

آقای رییس جمهور! گوش نوبخت؛ سیف و آخوندی هم برابر خواسته‌های مردم شنواست؟

رئیس جمهور افزود: رژیم گذشته صدای اعتراض مردم را هم نشنید و تنها یک صدا شنید و آن انقلاب مردم بود. برای حکومتی که فقط می‌خواهد صدای انقلاب را بشنود، بسیار دیر است. حکومت‌ها باید صدای نصیحت، خواسته، انتقاد و اعتراض مردم را به خوبی بشنوند.

روحانی اعتراض و نقد را در حالی حق مردم دانسته است که خودش به عنوان رئیس جمهور حداقل تاکنون چندین بار نشان داده اعتراض و نقد را برنمی تابند و معترضان و منتقدان، عملکرد او و دولتش را با سخنان نامناسب خطاب قرار می دهد. اگر به بررسی سخنرانی های رئیس جمهور در چهار سال اخیر یعنی از سال 92 تاکنون بپردازید، جملات نامناسب زیادی به نقل از او در مقابل منتقدان و حتی معترضان دولت خواهید دید و شنید؛ مسأله ای که نشان می دهد، او بیشتر در حرف و سخن به نقد و اعتراض معتقد است تا در عمل!

«گوش همه مسئولین کشور باید در برابر مطالبات و خواست مردم، گوش شنوایی باشد»؛ این بخش از سخنان روحانی در کسوت رئیس جمهور ـ که بخش زیادی از دستگاه های اجرایی را زیر مجموعه خود می بیند ـ طبیعتا باید توصیه به زیر مجموعه های قوه مجریه دانسته شود. بدیهی است که قوای قضائیه و مقننه نیز می توانند، مخاطب این سخن باشند، ولی با توجه به اینکه بسیاری از امور اجرایی کشور در دست نهادها و دستگاه های زیرمجموعه «دولت» و «روحانی» هستند، باید مخاطب اصلی را آنها فرض کرد.

برای خارج کردن این سخن از حوزه «شعار» به حوزه «عمل»، به رئیس جمهور پیشنهاد می کنیم که بررسی های لازم را در این خصوص انجام بدهد که چه میزان از مسئولان دولتی، معاونان، وزیرانش، رؤسای دستگاه ها و ... در مقابل حرف و سخن مردم گوش شنوا دارند و صدای نقد و نصیحت مردم و جامعه را شنیده و بر اساس آن عمل می کنند؟

مثلا آقای رئیس جمهور توضیح بدهد که «محمد باقر نوبخت»، سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه، «ولی الله سیف» رئیس کل بانک مرکزی و «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی تا چه اندازه گوششان در برابر صدا، نقد، اعتراض و خواسته های مردم شنواست و تاکنون در مقابل چنین خواسته هایی چقدر حرف شنوی داشته و چه اقداماتی را در جهت بهبود عملکرد و توجه به خواسته های مردم انجام داده اند؟

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی با این سخن رئیس جمهور که گفته «حکومت‌ها باید صدای نصیحت، خواست، مطالبه، انتقاد و اعتراض مردم را به خوبی بشنوند» موافقند و حتی تأکید دارند که صرف شنیدن کافی نیست، بلکه باید خواسته های عمل و مشکلاتی که توسط مردم فریاد زده می شود، رفع شود؛ اما تنها بیان حرف ها و سخنان قشنگ کافی نیست، بلکه آنچه مورد انتظار مردم است، عمل به این سخنان است.

بی گمان جامعه زمانی که حرف های صحیح و سنجیده از کارگزاران خود بشنوند، راضی خواهند بود؛ اما زمانی رضایت آنها قطعی و موجب همراهی با دولت و حاکمیت خواهد شد که این سخنان سنجیده و درست، در مقام حرف نباشد، بلکه به مرحله عمل نیز برسد. بخشی از این نمونه اعتراضات و نقدها را اخیرا در کشور دیدیم که الان مردم در انتظار مشاهده اقدام عملی در مقابل این خواسته های خود هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۵۰
مخاطب سخنان آقای روحانی مشخص است. لطفاً صدای مردم را بشنوید لطفاً.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
هزاران لایک
مشکل اینجاست که گوش شنوا که نیست هیچ، افراد درصورت قصور و بی توجهی مکانیزم تغییر نیز وجود ندارد
چرا نمیگویید گوش خود جناب روحانی!!؟؟ درسته رئیس جمهور قدرت چندانی نداره.اما بالاخره رای مردم رو داره و بواسطه آن میتونه خیلی کارا بکنه.
آقاي آخوندي وزير خوبيه. حاشيه‌هايي که براش درست ميکنن و حرفايي که پشت سرش ميزنن بخاطر مقاومتها و مخالفتهاش با سوء استفاده کنندگان و باندهاي مافياييه. نمونش همين دستورالعمل و بخشنامه اخير ايشون در مورد سازمان نظام مهندسيه که در راستاي منافع و ايمني مردمه و البته خيلي از افراد قدرتمند سوء استفاده گر ازش به شدت ناراحتن. ايشون در مورد بسياري از موضوعات راه و مسکن تفکرات درستي دارن که برگرفته از تجربيات خوب بين‌الملليه و همين خيلي از بدخواهان ولي در مناصب قرار گرفتن رو آزار ميده چون براي اجراي اونها اينا ديگه نبايد باشن.
منظور آشیح حسن بقیه هست نه دولتی ها
به نظر ایشون بقیه به مردم پاسخگو باشن و حرف مردم رو بشنون و دولتی ها لزومی نداره
عامل اصلي نابسامان در موسسات و بانکها و اختلاسها و بازار ارز بي کفایتی آقاي سيف مي باشد ضمن اينکه نوبخت هم هر وقت در رسانه ها ظاهر شده حرفهاش غير از نابودي اقتصاد و ضعفا چيز ديگري را شامل نشده ليکن دولت براي رهايي از تيغ تند انتقادات بايستي حتما سيف و نوبخت را برکنار کند.
چرا اینقدر از مسئولین انتظار دارید ؟ قَیِمِتون نیستن که
دقت نکردید.گفت گوش مسئولان صدای" مردم" را بشنود نه یک "طیف سیاسی" خاص در مخالفت بیدلیل ومنطق وبدون راهکار مناسب با برجام بگیرید تااعتراضات به گرانیهای افسار گسیخته مرغ وگوجه فرنگی وهندوانه !!!یادتان که هست؟.در حالی که در دولت خودشان شیر پاکتی از ۲۰۰تومن به ۹۰۰تومن یک شب تا صبح تغییر قیمت داد وانجا میگفتند اشکنه بخورید .تابناک عزیز فراجناحی نشان داده بودی.من هم به روحانی نقد دارم که صدای مردم را دیر شنید مردم نان کار ازادی میخواهند ولی نقد باید منصفانه وبرای اصلاح باشد نه اینکه چون ما رای نیاوردیم پس با هرچه داریم شما را میزنیم.این سوراخ کردن کشتی ایران است که بعضی واقعا نمیفهمند.
آفرین تابناک جان. مثل اینکه تصمیم گرفتید از لاک محافظه کاری بیرون آمده و رنگ و بوی صراحت در بیان حقیقت پیدا کردید...
بعنوان یکی از افراد بی شناسنامه این کشور امیدواریم گوش شنوا برای شنیدن دردها و نقدها و مطالبات به حق مردم فراگیر شود...
واقعیت این روزها، ضعف مفرط و مشهود در مدیریت و به عبارتی بحران مدیریت است... ترمیم کابینه و کنار گذاشتن مدیران آویزان!! (به تعبیر جهانگیری) شاید اولویت اول انقلاب برای برون رفت از وضعیت فعلی باشد...
لازمه این کار، خارج شدن از لاک حزبی و جناحی است...
انصافا اقای نوبخت لبخندش مصنوعی هست و فقط لج ادم رو در میاره سیف هم که تکلیفش روزشن هست.وزیر راه هم که دیگه ازمونها رو همه رو مردود شد و فقط چون دولتی هست و بود کسی کاری باهاش نداره.
جناب روحانی حرفی که میزنی خدایی عمل نمیکنی، بسه
خاک تو سر من بدبخت که میام تو فضای مجازی چهره خندان نوبخت را ببینم،جان مادرت حالم خرابه لااقل یه عکس رسمی از نوبخت بذارید
چراباوجوداینهمه نابسامانی دراقتصادکشورهیچیک ازمسوولین استعفانمیدهندیابرکنارنمیشوند؟
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
متاسفانه این حرف های تاریخ گذشته مدتهاست که در حکم ریشخند و استهزای مردم در آمده اند. خود آقای رئیس جمهور در مصاحبه چند روز پیش خود تا چه اندازه به اعتراضات مردم پاسخ دادند؟ وقتی وزیر ایشان در پاسخ به اعتراض و ناله کشاورزان دردمند امر به خوردن علوفه می نمایند، و وزیری دیگر مردم معترض خودروسازان وطنی!!! را ضدانقلاب نامیدند، خود آقای رئیس جمهور چه واکنشی نشان دادند؟ این سخنان نشان از دست تهی مسئولان دارد و اینکه دیگر سخنانی مانند اینکه و سخنانی از این دست دیگر نخ نما شده اند و باید شعاری تازه درافکند و سخنی نو بر زبان راند تا این چهارسال دیگر نیز بگذرد. به هر روی روسای جمهور ما هر یک با سخنی، و نه عملی، دوره خود را به پایان می برند اینبار هم فریادهایی در ستایش حق اعتراض، حال آنکه دولت زمانی می تواند نشان دهد واقعا به اعتراض مردم اعتنا دارد که به اندکی از آنها ترتیب اثر دهد. یکی از اعتراض های ما به تشریفات مسئولان است
در سال 95 با نصایح اقای سیف مبنی بر سپرده گذاری در موسسات مجاز به عنوان یک سرمایه گذاری صحیح تمامی هست و نیستم را درموسسه کاسپین سپرده گذاری کردم و به قول ایشان در رسانه ملی اعتماد کردم که صراحتا فرمودند برای اجتناب از ریسک از میان رفتن سرمایه هایتان فقط در موسسات مجاز که نامشان در سایت بانک مرکزی وجود دارد سپرده گذاری نمائید و مطمئن باشید که این سرمایه ها تحت نظارت و صیانت مستمر بانک مرکزی قرار داردو این سرمایه گذاری ها موجب رونق اقتصادی در مملکت هم می شود و پولتان را ارز و طلا نخرید .حتی در هنگام سپرده گذاری نیز طبق استعلام از بانک مرکزی مسئولان فرمودند که به هیچوجه نگران نباشید و این موسسه مورد تائید بانک مرکزی بوده و سپرده هایتان محفوظ می باشد . حالا چه جوابی دارید که به من و امثال من بدهید که قبل از انکه در سال 95 حتی سودی از موسسه مجاز کاسپین دریافت نمائیم تا این لحظه حدود 90 در صد سرمایه مان را از دست داده ایم و مسخره تر انکه افکار عمومی را ابله فرض نموده و اعلام می دارید که کسانی که در شعب با تابلوی موسسه کاسپین و مجوز رسمی بانک مرکزی با مهر و امضا این موسسه در سال 95 قرارداد بسته اند مربوط به یک تعاونی منحله بنام فرشتگان می باشند که این موسسه در سال 92 رسما در ثبت شرکتها و با اعلام رسمی بانک مرکزی منحل شده است . ما یاد گرفتیم که برای احقاق حقمان بجنگیم و اگر قرار باشد با این چپاول دیگر اینده ای نداشته باشیم و حاصل سی سال تلاشمان را باید دو دستی تقدیم آنان بکنیم تا پای جان خواهیم ایستاد . ما نخواهیم گذاشت موسسه کاسپین اموال ما به نفع سهامداران به حیات خود ادامه دهد و مطمئن باشید هنوز چون مردم امیدی به بازگشت سرمایه هایشان دارند با تمام وجود به مقابله نایستاده اند .
صدای مردم خارج شدن از لبنان سوریه فلسطین و لغو تمام تحریم های بین المللی و وارد شدن به سازمان تجارت جهانی و جامعه بین الملل هست.شما که به اصطلاح دولتی نیستی حاظری بشنوی؟نخیر.زمانی صدای مردم شنیده میشود که کار از کار گذشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
احسنت . ولی حاضر صحیح است .
جناب روحانی سخنان زیبایی فرمودید شماهم بدانید که ریاست شماهم مادام العمرنیست صدای مردم راهم نمیشنوید منتقدان راهم که نفرین میکنید پس تااینجا تفاوتی وجودندارد بهتراست امشب درخلوت خودتان گفته های امروزتان را مرورکنید به خواسته های مردم وضع اسفبار اقتصاد واقعیت برجام بی فرجام حیف ومیل پول مردم اختلاسها امارهای خیالی اهانت زیردستانتان به شعور مردم وعده های پوچ وبیجواب مانده چهارسال وچندماه فقط حرف بدون ذره ای عمل و و و وخوب فکرکنید . بیشتربه حرفهای امروزتان بیندیشید ا
نمایندگان ،دلواپس یارانه بگیران ،که تا پارسال دولت را نقد میکردید که چرا یارانه ها را قطع ننموده ،؟‌و آقای ریس سازمان برنامه ،وجودجه که فکر میکنید دارین صدقه به بازنشسته ها میپردازید ، بدانید ،این بازنشسته های قبل از سال ۹۲ چه کسانی بودند ،اینها بار انقلاب ،وهشت سال جنگ تحمیلی را بدوش کشیده اند ،با این سالمندان که عزت ،وآبروی مسولین کنونی کشور مدین از خود گذشتگی اینها میباشد ،نه صدقه بگیر هستند ،ونه سربار جامعه ،اینان اگر دست پاک نبودند ،وصداقت نمیداشتند ،هرکدام میتوانستند ،ثروتی آنچنانی داشته باشند که حقوق برای آنان ،پول توجیبی بچهها ،ونوههایشان باشد ،اما بلخاظ ،فرهنگ ایثار ،وگذشت ،وشهدت طلبی که در آن دوران حاکم بود این عزیزان ،سختی را تحمل نمودند تا حکومت پا بگیرد ،و آنگاه که به یک درخت تنومند رسید ،از آن مطالبات خود را داشته باشند ؟‌مطالباتی که بیش از ده سال است نادیده گرفته شده ،وپایمال گردیده است ،همسان سازی ،برای حقوق ،همهٔ‌موجودات در ذات اقدس الهی واقع است تا چه رسد به قشر بازنشستهٔ‌ سالمندی که سی سال خدمت نموده ،آیا از همان محلی که برای جمع کردن رای در سال ۹۸ بدان نیاز دارید نمیشد ،هفتهزار میلیارد تومان هم به همسان سازی این بزرگواران که همگی مدیون انان هستید اختصاص دهید ،؟ آری این بزرگواران ،رای پوپولیستی ندارند ، اینها برای اتلای ملت ،وکشور ایران به پای صندوقهای رای می آیند ،، اما بدانید که این بزرگان خاندان ،اگر اراده کنند ،یقینا بیش از بیست میلیون ،نفر پشت سر اینها هست ،از فرزند ،وعروس ،وداماد ،و نوه ها ،واقوام ،وآشنایان آنان ،اما این عزتمندان ،فقط بفکر پیشرفت ،ترقی مردم ،وکشور ایران هستند ،وتا کنون اجاز نداده اند که مخالفین حکومت ایران ،ودشمنان ایران ،از این عزیزان سؤ استفاده کنند ،پس شماها هم نگذارید این بزرگان شرمندهٔ سفرهٔ تهی و جیب خالی گردند ،،،؟،، از سایت وزین محترم تابناک خواهشمندم ،به هر نحو ممکن به سمع ،ونظر مسولین الخصوص نمایندگان مجلس برسانند ،با سپاس از شما ،،،،من الله توفیق ،،
من منتظر نظرات اونايي هستم كه چند ماه پيش داشتن واسه روحاني یقه پاره ميكردند ، واقعا متأسف هستم ،
آقای روحانی کسی فریادم را نمی شنود چه برسد به صدا،اگر باور ندارید کافی بازرسی یا ریاست جمهوری مخفیانه بعنوان مودی شهرداریها و بعضی ادارات گسیل نمایید تا متوجه شوید چه بالایی برسر مردم میآورند،حتی سلام ارباب رجوع عادی را پاسخ نمیدهند ،پیچیده ترین وسختگیرانه ترین مقررات و حتی قوانین منسوخ شده را جهت گره انداختن امور مردم عادی جاری میکنند ،البته خواص در نزد آنها حساب جداگانه دارند
. وجداناً تابناک چند درصد حکومت اختیارش دست روحانی است ؟
متاسفانه گوشی از جانب مسئولان برای مردم شنوا نیست
ازاشتباهات متعدد وبیشمارآقای سیف دستوری کردن سودبانکی بود.اگر به مشکلات اقتصادی 4سال اخیرنگاه کنیم همه جاردپایی از جناب سیف دیده میشود.ازریاست محترم جمهوری که دیگران راتشویق به شنیدن صدای مردم میکنند خواهشمندیم هرچه سریعتر ایشونو عزل کنند
آخوندی که نوبره والله
مسئولین کی ها هستند؟ ما نفهمیدیم در این مملکت مسئولین کی ها هستند؟
آقای آخوندی که میگن صاحب میلیاردها تومان سرمایست.یکی بگه ازکجابدست آورده
معلوم نیست مسئول یا مسئولان چه کسانی هستند . انگار خودشان مسئولان نیستند. والله ما مستقیم به خودشان در مورد سیف نوشتیم و حرف دل مردم را زدیم از بعد از انتخابات ریاست جمهوری وبلاگ ما رو جز مصادیق مجرمانه مسدود کردن نمیزارن توش مطلب بنویسم. خوبه حالا بهش هم رای دادم.
جناب تابناك ممكنه خواهش كنم مسئولان را مشخص كنيد چه كساني هستند ؟ بنظر مي رسه هيچ كس تو مملكت ما خودش را مسئول نمي دونه
گوش آقاي نوبخت و آخوندي را بعيد مي دانمنواي مشكلات مردم و مشكلات محيط كاري خودشان باشد.!!!!!!
.گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من .انچه به جایی نرسد فریاد است.
دکتر نوبخت در حد یک فاجعه برای سازمان برنامه و بودجه است !!
این صحبت های آقای رئیس جمهور برای رد گم کردن است. پس آن کلیدهای قفل بازکن چی شد؟
اقای نوبخت ...انهایی که ترا به انجایی که الان هستید رساندند انقلابیان صدیق بودند وبعداز سپری شدن 30 سال ازخدمتشان فقط ازحقوق باز نشستگی استفاده میکنند وشما هم کاملا بااسم کوچکشان اشنایی دارید واکثرا بچه هایشان تحصیلکرده وباحقوق ناچیز پدرشان امرا معاش وانها هم نیاز به زندگی وکار دارند وچقدر فکر میکنی پدرشان بتوانند با حقوق ناچیز بازنشستگی خود هم به فرزندان بیکار خود برسد وهم به زندگی نخور وبمیر وبچه ها نیز شرمنده پدروبا این گرانی بسازند راستی بچه بیکار داری وویااصلا درایران زندگی میکنند تابفهمی تفاوت شما با انهاییکه ترا بدانجا رساندند فاصله طبقاتی چند ساعت نوری است چقدر میخواهی بالبان خنده به مردم امارهای غلط بدهی
آیا مخاطب آقای روحانی شامل شریعتی استاندار خوزستان میشود یا نه؟آقای روحانی میداند معترضین اهوازی که از نفس کشیدن هم محرومند در مقابل استانداری قلع و قمع و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند؟
اگرگوش نوبخت شنوا بود درمقابل اعتراضات میلیونی بازنشستگان درمقابل مجلس ودولت وسازمان مدیریت بخاطر معیشت سخت زندگی و تبعیض درپرداختیها بین مقامات وبازنشستگان وکارمندان اقدام میکرد روحانی بداند یکی ازعوامل نارض1ایتی شدید ملت به عملکرد دولتش نوبخت است
امثال سیف ونوبخت بخاطر نارضایتی اکثر کارمندان وبازنشستگان بخاطر تبعیض در پرداختیها وکفاف نبودن حقوق با هزینه های سرسام آورذزندگی دراسرع وقت استعفا میدادند وجای خودشان رابه افراد کارآمد میدادند
جناب روحانی اگر فریاد بازنشستگان راکه بطور متوالی در مقابل ریاست جمهوری ومجلس وسازمان برنامه وبودجه جمع میشوند ونسبت پرداختیها غیرعادلانه وتبعیض آمیز بین وزرا ومقامات با 80درصد بازنشستگان وکارمندان اعتراض میکنند در عملکرد خودتان تجدیدنظر میکردید ورفع تبعیض میکردید ولی متاسفانه پس ازگذشت 5سال به حداقل وعده خودتان بهبود وضعیت فلاکت باربازنشستگانم هم عمل نکردید 5سال شعاروعده دادن بس است امت منتظر عمل هستند
اگرروحانی ونوبخت گوش شنوایی داشتند به فریادهای بازنشستگانی که درزیر فشاراقتصادی کاردبه استخوانشان رسیده در پرداختیهای غیر عادلانه بین مقامات وبازنشستگان تجدید نظر میکردند
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ نرخ دلاربازهم افزایش یافت وهم اینک ۴۶۸۰ تومان فروخته میشود پس چی شدوعده کاهش قیمت دلارآنهم زیر۴ هزارتومان ؟!!
نوبخت وسیف وآخوندی با شنیدن فریادهای بجان آمده ملت بخاطر وضعیت فلاکت باراقتصادی استعفا میدادند
آقای رییس جمهور پس از5سال حرف درمانی کافی است بازنشستگان وکارمندان زیر فشاراقتصادی لجام گسیخته له شدند عنایت فرمایید به حداقل وعده سال 92 خودتان بهبود وضعیت اقتصادی بازنشستگان بجان آمده عمل نمایید
قطعا با عزل اخوندی بسیاری از رانتهاوانحرافات اصلاح میشود
آقای روحانی گوش مسئولین دولتی شما در نزد مردم ناشنوا است دنبال جه گوشی می گردید صدای مردم بر گرانیها بی عدالتی ها تبعیض ها مشکلات اقتصادی مردم را آیا شما می شنوید دولت شما سکوت کرده است این شد کار اگر صدای مردم شنیده نشود باید منتظر صدای خدا بود آقای رئیس جمهور
نوبخت وسیف وآخوندی سهل است خودروحانی هم فریادامت بجان آمده ازوضعیت وخیم اقتصادی را نشنیده وطبق معمول حرف درمانی میکند همچون 5سال گذشته وگرنه به حداقل وعده سال 92 خودش بهبود وضعیت فلاکت باراقتصادی بازنشستگان عمل مینمود
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ نرخ دلاربازهم افزایش یافت وهم اینک ۴۶۸۰ تومان فروخته میشود
اقا شهرداری و دارایی شهر باغملک دراستان خوزستان پدر مردم را دراورده به هربهانه ای ازمردم پول می گیرند طرف نماینده پخش بذر وکود کلا 27میلیون کارمزد گرفته دارا یی اومده 53میلیون تومن مالیات نوشته براش !!!!!!!شهرداری باغملک که واویلا !!!!!!درصورتی که مردم باغملک جز مناطق محروم وتوسعه نیافته هستند واز سطح زندگی پایینی برخوردار هستند
سلام علیکم، احتراما باستحضار میرساند اینجانب با ۲۸سال سابقه معلمی
هیچ وقت آموزش وپرورش رااینچنین که مورد بی مهری و بی اعتنائی قرارگرفته
باشد ،ندیده بودم ومنشا همه اینها وحتی این نارضایتیهای اخیر سیاستی است
که سازمان مدیریت وشخص نوبخت بکار میبرد. ایشان با بی اعتنایی به مطالبات
معلمان ، گندمکاران و، پیمانکاران دیگر اقشار زحمتکش باعث سلب اعتماد از
دولت شده است وفکر میکند دارد موفق عمل میکند! در حالیکه ناکارامدترین
شخصیت دولت بحساب می آید.
بن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر