بازدید 10805

ایران هتل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

کد خبر: ۷۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 30 January 2018

غرفه ایران هتل آنلاین میزبان مدیران و مسئولین برترین هتل ها، آژانس ها و ارگان های دولتی و خصوصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بود.

 
یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران سوم تا ششم بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. این دوره نسبت به دوره های پیشین با استقبال بی نظیری از سوی مردم و مسئولان رو به رو شده و بازدید از نمایشگاه مخصوصا در دو روز پایانی به میزان حداکثری خود رسید.
 
به گزارش روابط عمومی ایران هتل، این شرکت نیز در کنار اکثریت هتل های مطرح ایران، آژانس های مسافرتی، ایرلاین ها و سایر صنایع وابسته به گردشگری در این نمایشگاه حضور پرباری داشت که به بازدیدها و نشست های شایان توجهی با این عزیزان منجر شد. همچنین حضور جمع کثیری از میهمانان وفادار ایران هتل در غرفه این شرکت و علاقه مندی مراجعان به روند کاری آی هو در خصوص رزرو هتل در تهران، یزد، شیراز و تمامی شهرهای ایران و شنیدن پیشنهادات و انتقادات سازنده از سوی همه دوستان انرژی و انگیزش خوبی بود برای تیم فنی و پشتیبانی ایران هتل آنلاین.

مدیران و مسئولین محترم هتل های برگزیده شهرهای گوناگون که غرفه ایران هتل در طی این 4 روز افتخار میزبانی ایشان را داشت به شرح ذیل می باشد :
·         هتل های هما، استقلال و بلوط از شهر تهران
·         هتل های کایا لاله پارک و شهریار تبریز
·         هتل صفاییه شهر یزد
·         هتل های زندیه، بزرگ، کریمخان و هما از شهر شیراز
·         هتل ماه کیمیا شهر ارومیه
·         هتل سنتی طلوع خورشید و هتل زهره شهر اصفهان
·      هتل های توریست توس، میامی، درویشی، الماس 2، هما 2، کوثر ناب، قصر آیدین، پردیسان و دیپلمات از میان هتل های مشهد
·         هتل های استقلال و بین المللی شهر قم
·         هتل سنتی طبیب شوشتر
·         و هتل پارسیان آزادی خزر چالوس
 
 
یکی از پیشنهادات مستمر همراهان شرکت ایران هتل در ماه های اخیر و به خصوص در نمایشگاه الکامپ سال جاری به آی هو راه اندازی اپلیکیشن سایت ایران هتل برای تسهیل در بهره مندی از خدمات رزرو هتل بود که این شرکت در نمایشگاه گردشگری امسال به قول خود به این عزیزان جامه عمل پوشانید و از اپلیکیشن ایران هتل آنلاین رو نمایی کرد.

شرکت ایران هتل، حضور تمامی دوستان، همکاران، علاقه مندان، و میهمانان همیشه همراه خود در این نمایشگاه را ارج نهاده و همگامی و حمایت ایشان را در طی سالیان و همسو با مسیر رشد صنعت گردشگری کشورمان سپاس می گوید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر