بازدید 14627
۲

رشیدپور جایگزین مهران مدیری شد

کد خبر: ۷۶۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 30 January 2018

رضا رشیدپور قرار است به جای مهران مدیری، اجرای ویژه‌برنامه «هفت» را در دوران جشنواره فیلم فجر برعهده بگیرد.

به گزارش ایسنا، با وجود اینکه پیشتر اعلام شده بود که قرار است مهران مدیری اجرای ویژه‌برنامه «هفت» را در ایام سی‌وششمین جشنواره فجر برعهده بگیرد، در آخرین روزها رضا رشیدپور جایگزین او شد.

بر این اساس، ویژه‌برنامه «هفت» با محوریت اخبار جشنواره فجر سی‌وششم از پنجشنبه (۱۲ بهمن‌ماه)، به تهیه‌کنندگی سعید پروینی و با اجرای رضا رشیدپور از شبکه سه سیما راهی آنتن می‌شود.

۲۷ دی ماه مدیران شبکه سه به طور رسمی از مهران مدیری به عنوان مجری برنامه «هفت» نام بردند که در فاصله دو روز مانده به آغاز جشنواره فیلم فجر این انتخاب تغییر کرد.

رشیدپور که این روزها اجرای برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» را در شبکه سه عهده‌دار است، در روزهای گذشته برای اولین بار به عنوان مجری گفت‌وگوی ویژه رییس جمهور هم انتخاب شده بود.

تاکنون افرادی چون فریدون جیرانی، محمد گبرلو و علیرضا افخمی اجرای برنامه سینمایی «هفت» را عهده‌دار بوده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
بهتر شد چون اقای مدیری نمی توانه مجری همچین برنامه باشه... همان دفعه که مجری مراسم اختتامیه بود کافیه
در برخی کشورهای خارجی یک قانونی است که اولویت کار با کسی است که بیشتر از شش ماه بیکار بوده است. متاسفانه در ایران برخی مجری ها، بازیگران و کارگردانان حجم زیادی از کار دارند و برخی دیگر بیکارند. به عنوان مثال سامان مقدم سالی چند سریال می سازد و بسیاری دیگر از کارگردانان بیکارند و مجبور می شوند به خارج مهاجرت کنند و یا در شبکه های ماهواره ای فعالیت کنند یا برخی مجریان بیکارند و برخی مثل رشیدپور و مدیری و .... تراکم کار دارند. البته در مهارت این اساتید شکی نیست، ولی آیا عادلانه تر نیست که به جای اینکه برخی ها در این کشور ده تا شغل داشته باشند و ده نفر بیکار باشند، عده بیشتری شاغل باشند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر