بازدید 43778
بازنده مسابقه تزریق یأس از رسانه ملی به جامعه کیست؟

مهران مدیری، شاگرد اول کاشت بذر ناامیدی در دل مردم!

جای هیچ شک و تردیدی نیست که رسانه ملی باید به شکل جدی به پوشش «همه» وقایع در «همه» طیف‌های مردم با «هر» گرایش فکری بپردازد. پس از رعایت این استاندارد ـ که شاهدش نیستیم ـ آنچه پراهمیت‌تر است، اولویت بندی بیان مشکلات نسبت به وسعت وقوعشان و عدم پررنگ‌تر نشان دادن ابعادِ یک چالش نسبت به سطح وقوعشان است.
کد خبر: ۷۶۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 29 January 2018

مهران مدیری شاگرد اول کاشت بذر ناامیدی در دل مردم از صداوسیما!رسانه ملی در چند سال اخیر، راهی را در پیش گرفته که اکنون در نقطه اوج خود قرار دارد و آن مسیر در ظاهر، بیان مشکلات جامعه است اما در باطن، تزریق ناامیدی با برجسته‌سازیِ بیش از واقعِ کوچک‌ترین مشکلات داخلی مردم است؛ رویکردی که برخی مجریانِ مطرح تلویزیون نظیر مهران مدیری در آن سرآمد هستند و با روشی خاص ـ که ارائه هرگونه مستندات درباره ادعاها را به حاشیه می‌برد ـ هر آنچه می‌خواهند بدون در نظر گرفتن تبعاتش مطرح می‌کنند.

به گزارش «تابناک»؛ رسانه ملی در دوره‌ طولانی متهم به عدم انعکاس بسیاری از مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم بود، ولی از مقطعی به بعد، که جریان حاکم با دولت نزدیک به گرایش عمده مدیریتی رسانه ملی نبود، رویکرد به کلی تغییر کرد و همه مشکلات به استثنای مسائل سیاسی در رسانه ملی نمود یافت که در نوع خود اتفاقی جالب و به ظاهر مثبت است که یک مخاطب بی‌اطلاع را امیدوار می‌کند!

شاید یک ناظر بی‌اطلاع با خواندن این چند سطر چنین تصور کند که تلویزیون به گونه‌ای عمل کرده که همه آنچه در مجموعه بیان نمی‌شده و سر از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان درمی‌آورده، در حال طرح و بررسی است و رسانه‌های رقیب، کارکردشان را از دست داده‌اند؛ اما در واقع چنین اتفاقی رخ نداده و تاکتیک تازه نه تنها نتوانسته تأثیر عمیقی در تغییر فضایِ رسانه ملی داشته باشد، بلکه تبعاتِ گسترده منفی داشته است.

مهران مدیری شاگرد اول کاشت بذر ناامیدی در دل مردم از صداوسیما!

بیان مشکلات در صداوسیما، یکی از خواسته‌های عموم مردم و قطعاً در راستای تقویت پایگاه مردمی و افزایشِ مخاطبانِ وفادار رسانه ملی است، لکن اگر این «عموم مردم» واقعاً به معنای واقعی کلمه «عموم مردم» نباشد و مشکلات بیان شده نیز ارتباطی با آنان نداشته باشد و به این نام، خرده مشکلات در سطح یک بحران بزرگ انعکاس یابد، نه تنها برای رسانه ملی مخاطب نخواهد آورد بلکه حال جامعه را نیز بدتر خواهد کرد.

شاید بسیاری از چالش‌ها و مشکلات کوچک ـ در قیاس با بحران‌های بزرگ کشور ـ در رسانه‌های نوشتاری چاپی و آنلاین پرمخاطب ایران انعکاس یابد؛ اما این رسانه‌ها کسر اندکی از مخاطب را در قیاس با صداوسیما برخوردارند و چه بسا برخی از ساعات مرده صداوسیما، از پرتیراژترین روزنامه صبح ایران پرمخاطب‌تر باشد؛ بنابراین، انعکاس هر محتوای منفی به شکل اگزجره، آثاری به شدت مخرب‌تر از دیگر رسانه‌ها دارد.

شاید تصور شود این رویکرد صرفاً در حوزه خبر صداوسیماست و نقدها به آگراندیسمان کردنِ اتفاقات تنها به این حوزه محدود می‌شود؛ اما واقعیت امر آن است که از قضا در حوزه غیرخبری، شاهد رویکرد پررنگی در این زمینه هستیم و با توجه به آنکه خواندن هر خبر نیازمند اتکا به مستندات است، آگراندیسمان کردن به یک موضوع عمدتاً با پوشش بسیار گسترده، یک مشکل کوچک در همه بخش‌های خبری و به شیوه طبل بزرگ است اما در سایر بخش‌ها چنین نیست.

برای نمونه، پس از آنکه مهران مدیری برای برنامه دورهمی جذب شد، این مجری همان شیوه‌‍ به اصطلاح استندآپ کمدیِ خود را برای بیان نقدها در پیش گرفت و هر آنچه تشخیص داد، باید مطرح کند به شدیدترین شکل ممکن با لحن آمیخته به شوخی و بدون در نظر گرفتن تبعاتش بیان کرد. طبیعتاً استفاده از چنین لحن و ادبیاتی و اتکا به تکنیک اغراق و سواری گرفتن از هزل در چنین بستری، اساساً رویکرد مستند را نسبت به مشکلات به حاشیه می‌برد.

البته مهران مدیری ـ که به تازگی خود را حتی حامی پابرهنگان نیز جا می‌زند ـ در این وادی تنها نیست و شمار بسیاری از مجریانِ صداوسیما رفتاری مشابه با مدیری در پیش گرفته‌اند و بدینسان گاهی برخی مسائل کوچک با چنان آب و تابی از بخش‌های خبری تا برنامه‌هایی چون برنامه مدیری مطرح می‌شود که ظاهراً با یک بحران بین‌المللی در همه عرصه‌ها ولو در قبال کوچک‌ترین مسائل مواجه هستیم و ظاهراً حال مملکت از آنچه مردم می‌بینند در صداوسیما خراب‌تر است!

جای هیچ شک و تردیدی نیست که رسانه ملی باید به شکل جدی به پوشش «همه» وقایع در «همه» طیف‌های مردم با «هر» گرایش فکری بپردازد. پس از رعایت این استاندارد ـ که شاهدش نیستیم ـ آنچه پراهمیت‌تر است، اولویت بندی بیان مشکلات نسبت به وسعت وقوعشان و عدم پررنگ‌تر نشان دادن ابعادِ یک چالش نسبت به سطح وقوعشان است.

قابل درک است که یک مجری جوان با بک گراند نه چندان مثبت، قصد بهره برداری شخصی از یک حادثه طبیعی برای افزایش مخاطب و مردمی نشان دادن خود را داشته باشد و قابل فهم است که صداوسیما متأثر از نقدهای تندی که درباره پوشش رویدادهای مختلف مطرح شده، در برخی حوزه‌ها دست چنین اشخاصی را باز بگذارد؛ اما نباید فراموش کرد همه مردم در یک کشتی نشسته‌اند و دودِ سیاه‌تر نشان دادن وضعیت نسبت به آنچه هست، نه در چشم یک جریان سیاسی، بلکه به چشم کلیت نظام می‌رود و مردم تفاوت زیادی میان جناحین قائل نمی‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۲۵۱
بذر لازم نیست قبلا درخت نامیدی توسط مسئول مربوطه کاشته شده و الان میوه اش روانه بازار شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
کار مدیری خندان مردم و عادی کردن درد هاشون با زبان طنزه.
تا مردم به جای ناراحتی، به مشکلاتشون بخندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
روزنامه کیهان، خبرگزاری فارس، رجا نیوز، عبرتهای عاشورا نماز جمعه و مخالفان دولت سیاه نمایی و تخریب می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
اصلا معلوم نیست یه تحلیل سطحی و جناحی نوشتین، عکس هم گذاشتین که بگید مدیری خیلی پول داره و تخزیبش کنید. عجیب نیست این متد دولت تدبیر و امید از روز اول بوده .از مدتی حمله به منتقدان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
ده خبر آخر همین تابناک رو نگاه کنید. خودش خدای تزریق نا امیدیه. حالا مدعی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
ببخشيد اشتباهي منفي دادم يكي كم كنيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
مردم جواب شما را محکم دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
دنبال نخود سیاه نباشید زبان طنز مدیری واقعیت انکار ناپذیر جامعه می باشد د
شوخی های دو پهلوی جنسی که ایشان بعضا میکنند، دون شان مخاطب است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
شما هم که حساس !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
سالها در توهم و خیال به سر بردید و اخرش شد الان دیگه باید واقع نگر باشید. و قبول کنید بدون داشتن تکنولوژی هیچ حرفی برای گفتن در دنیا ندارید . .
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
خوبه سريال يوزارسيفو ديدي كه ديالوگ مادر آنخماهورو بگي !!!!!
محمد
| United States of America |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
عزیزم شما خیلی شلی!!! در ضمن این برنامه برای بزرگسالانه نه برای شما گلم برای همین ساعت پخشش بعد از 9 شبه
بذر نا امیدی کجا بوده
وقتی پراید در جاده های ایران این همه تلفات می گیره انتقاد از پراید می شه بذر نا امیدی؟
تعریف طنز دقیقا همین هست که با زبان خنده واقعیت های تلخ جامعه بیان شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اتفاقا پشت برخی مدیران فاسد شرکتها وکارخانه های دولتی دست مدیری پیدا میشه آقای مدیری هنرمند کشورش رو نمی فروشه
حالا یکی پیدا شده حرف دل مردم داره تو رسانه میلی میگه بخاطر این مردم برنامشو میبینند . از این هم نمیگذرید؟ تمامیت خواهی تا چقدر! جون مردم به لبشون رسیده!
هر اعتراضی میشه میگن از راه قانونی وارد بشین! وقتی قانون ظرفیت اعتراض پذیری نداره یا مجریان قانون ظرفیت ندارند مردم چکار کنند؟
از کل صدا و سیما با 20 تا شبکه داخلی وبرون مرزی و شبکه هایی 24 ساعته ، فقط برنامه مهران مدیری رو میبینم
این مایه شرم نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
کدوم برنامه خنده دار شبکه خارجی رو تماشا میکنید؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
نه خوب خامت کردن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
من کلا نمی دونم تویزیون ایران چند تا کانال داره
تابناک به جای این حرفا 1 رو به 3080 بفرستید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اقا مهران اگه دوستات ناراحت نشن از نمایندگان هم انتقاداتی بفرما
مهران مدیری داره از آب گل آلود ماهی میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
همه نهنگ میگیرن اینم ماهی میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
مگه ماهی هم مونده که بگیرن؟اخه تو این خشکسالی و قحطی اب گل الود کجا بود
چند نمونه واقعیت مثبت و امیدوار کننده (حقیقی) از وضعیت کنونی مملکت را نام ببرید؟ در اخبار سایت تابناک هم نمی توان اثری از امید یافت ، نشریه بی قانون و برنامه هایی مانند حالا خورشید و دورهمی وقایع روز اجتماع را پس از گذشتن از فیلترها به صورت طنز بازگو می کنند که حداقل لبخندی بر لبان مخاطبان ایجاد کنند.
آگراندیسمان ؟ بزرگنمایی ! چشم آقای حداد عادل روشن :))
باشه بابا هم چی گل و بلبله، اصلا شما راس میگی!
يه نفر هم پيدا بشه حرف درست و واقعيت بزنه .
شما ها انگ (تزيق نا اميدي) بهش ميزنيد.
چرا از انتقاد خوشتون نمياد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
از دعوت یک خانم و آقا به صحنه و این که چه کسی بهتره و همه اونی رو که هجو بیشتری گفته به عنوان شخص بهتر می شناسن و مدیری جایزه بهش می ده، می شه فهمید که حرف درست و واقعیت چیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دعوت یه خانم و آقا چه ربطی به این مقاله داره ؟
این برنامه یک نمایش طنزه و چنین مسائلی یک چیزه عادیه که توی هر برنامه ایی به یک شکل اجرا میشه
نظری به خبر گزاری فارس ودوستان بیندازید تا متوجه شوید چه کسانی شاگرد اول ایجاد بد بینی ویاس در دل وفکر مردم هستند
خوب خدارو شکر مقصر اصلی هم پیدا شد چندوقت بود فکر میکردم چرا اینقدر ناامیدم
در کل گفتن و نگفتن تفاوتی در حال مردم ایجاد نمیکنه و مسئولین هم که خدارو شکر نه به کسی جواب پس میدن نه کسی ازشون جواب میخواد
آخه مومن، دلمان به چه خوش باشد؟ ورشکستگی در آب؟ آلودگی هوا؟ بالاترین تورم مستمر در دنیا؟ شکاف طبقاتی که هر روز بیشتر می شود؟ اختلاس های بی پایان؟ و ...، کورسویی از امید سراغ دارید؟
مهران مدیری تارخ گذشته شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
سواد شما نیز همچنین!
چرا؟ مگه جز حقیقت چیزی گفته ؟ خودتونو درست کنین.
خیلی تحلیل سطحی بود و احتمالا سفارش دولتمردان به خاطر انتقادات آقای مدیری از دولت بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
این بنده خدایک.گوشه ای گیر آورده نشسته ماستش را می خوره چه کارش دارید تو هر برنامه دور همی باندازه تمام شاگرد اول های ایران در طول تاریخ اموزش وپرورش عصر حاضر براش دست می زنند مگر بده؟
امثال مدیری وفرد سی پور مرتب تخم نفاق و نا امیدی و مسایلی که جزء تشویش اذهان عمومی کاربرد دیگری ندارد از شبکه ملی پخش میکنند آیا کسی دیگر نیست که جایگزین آنها شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
رحیم پورازغدی خوبه؟
تابناک خودت هم جزء شاگردان ممتاز کاشت بذر نا امیدی هستی :)
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
با بررسی غیر قابل انتشارها در تابناک میشه فهمید دوستان تا چه حد به بذر امیدوارند!!!
چند نفرپیدامشند حقایق مملکتو میگند تو زورت اومده تابناک؟
خوبه شما بودید که می گفتید مهران مدیری در زمان احمدی نژاد چرا دیگه در تلویزیون حاضر نمی شه . حالا همون فرد شده شاگرد اول کاشت بذر ناامیدی در دل مردم!
ای بابا تابناک نزن از این حرف ها .....
چی شده حالا که یک نفر دارد واقعیت جامعه را در صدا و سیما بازگو می کند به شما برخورده است؟ واقعیتهای پشت پرده خودتان را بگویید بهتر است.
نه گلم اتفاقا این دولت هست که با وعده های پوچ و توخالیش و کارهای انجام ندادش و انجام کارهای اشتباه و گرفتن تصمیمات خلاف وعده موجبات 99درصدی ناامیدی تو کشور شده...الکی کوتاهی ها رو گردن مهران خان نندازین!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
این دولت نه ! همه دولت ها .
عالی بود... نمونه های بارز دیگر رشید پور و فردوسی پور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
جات گرم و نرمه ها! قشنگ معلومه.
نکنه تو هم کا تنهایی کردی تابناک جوان؟
چرا ترسیدی؟
شما اخبار صدا و سیما رو که دنبال میکنی از هر 5 تا خبر 4تا ناامید کننده و بیان گر مشکلات کشور هستش. اخبار ساعت 2 تا بیست و سی و ... .حالا گیر دادی به مهران مدیری که داره یاسو تو دل مردم میکاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
ایضا سریالها. ده پونزده ساله تلوزیون کلا تم غم داره.
عزیزم صدا و سیمای میلی پشت قباله یه تفکر خاصه و کار در این صدا و سیما ادمای خاص میطلبه بنویسید خاص بخوانید پاچه خار
بعضی ها امروزه روش و گامهای جالبی برای تبلیغ لاتاری خودشان دارن:

1- ابتدا به مردم القا می کنن که چقدر بدبختن و در بیچارگی ناشی از عملکرد دیگران گرفتارن
2-حالا ذهن مخاطب حاضر چیدن میوه لاتاری شده
3-به مردم می گن چطوری یک شبه با ورود به یک لاتاری کوچولو! می تونند یک شبه راه صد ساله را بروند و برنده ماشینهای لوکس ، زندگی لوکس و ...بشوند و دیگه آن فرد فلک زده قبلی نباشن
4-مخاطب نگونبخت هم یک اس ام اس عضویت در لاتاری می ده و قبول می کنه برای قرعه کشی ماهانه 12000 تومان در قبض موبایلش اضافه شه یا از شارژ موبایلش کم شه
5- برای اینکه فرد دچار شاعبه شرعی یا غیر شرعی بودن لاتاری هم نشود و یا منع قانونی پیدا نکند، پیشنهاد دانلود 200 هزار تومان نرم افزار هدیه می دهند که در عمل برایگان در اینترنت عرضه شده اند و همه جا آنها رایگان بوده اند.
6- نتیجه :هرشب اجرای این لاتاری برای آقای مجری ، شرکت حامی و ..... حدود 8میلیارد تومان جمع می کنه
مطلب بسیار خوب و واقع بینانه بود مسلما این مجریها دلسوز مردم نیستند و فقط منتقد هستند در حالیکه همین افراد کوچکترین کمکی را به مردم به جز لودگی انجام نمی دهند و زندگیهای اشرافگونه آنها و عدم تحمل نزدیکترن فرد زندگیشان در زندگی حقیقی،نشان از ضعف و کمبود آنها و در تلوزیون فقط جهت جذب مخاطب و خراب کردن دیگران دارد.
متاسفانه آقای مدیری هم از آخور می خوره هم از توبره ، از یک طرف دستش تا کتف تو جیب مردمه و کل داشته ها و شهرتش از این مردمه و از طرف دیگه خودش رو به صدا و سیما فروخته و هرچی دلش میخاد از تریبون میلی میگه....
مسئولان به جای حل مشکل سعی در پاک کردن صورت مسئله دارند
خب دودش برود در چشه کلیته نظام...این همه سال دود رفت تو چشه مردم یخورده هم چشه نظام سیاه شه.
لطفا سرتون رو از برف بیرون بیارید
خیلی امیدواری ایجاد کردن مسولان که مهران مدیری یه تنه ناامیدمون کنه!!!
چند مفسد اقتصادی رو بگیرید
چند تا فرزند و برادر و فامیل مسول که از رانت استفاده میکنند محکوم کنید
بعد ببینید چطو مردم امیدوار میشن
مردم اگه بخوان با حرف و شعار امیدوار یا نا امید بشن با این حجم خودباوری عجیب مسولین ناکارامد باید امیدوارترین کشور جهان باشیم.
یه زمانی احمدی نژاد نسخه برا مدیریت جهان میداد.
باز پخش نکنید نظرات رو
مهران مدیری یک سوپر دلقک به تمام معنا هست که همیشه برای ناامیدی مردم برنامه اجراء می کند و بذر نفاق بین مردم می کارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
نفاق و نا امیدی رو شما و امثال شما درست کردید؟تو تو کدوم مدینه فاضله داری زندگی میکنی؟ادرس بده ما هم بیاییم اونجا
پیداست در قاعده شهر کورها
یک چشم پیش همه دور دانه می شود
باید به منبر چه کسی اعتماد برد
وقتی حدیث وارد افسانه می شود
هر جا که ما به هم سر زلفی به هم گره زدیم
از نقطه های بسته به هم شانه می شود
وقتی شراب قاعده اعتقاد شد
مقیاس آبروی تو پیمانه می شود
فتوای تاک چیست؟!!!!!!
بیا
دارین زیر اب مدیری رو هم می زنین
مگه میشه تو این کشور نقد جدی کرد
قرداش احضاریه و ....
بنده خدا مجبوره با شوخی و این مزخرفات قاطی کنه تا به کسی برنخوره
اینم نباشه کی می خواد جامعه وررفته ول و پل ما رو نقد کنه
تابناک عزیز، اوضاع جامعه همین است...
نگاهی به آرشیو خبری خودتان بیاندازید، در چند سال اخیر چند خبر مثبت و خوشحال کننده می توان دید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
آی گفتی یه بار نشد یه خبر خوشحال کننده بزنه تابناک
صدا و سیما همینه بیشتر توقع نداشته باشید..از کوزه همان .......
خداراشکر بالاخره به این برنامه جلف اعتراض شد. چرا جلف؟
برای اینکه خیلی سطحی به مسائل بسیار مهم می پردازد و از طرفی دوستانشون را دعوت می کنند و برای هم خاطره تعریف می کنند و جمعیت حاضر هم کاری جز دست زدن ندارند و دل خوشند که بگن شما بیا..... آره شما .....بعد هم یک سئوال بی معنی و یک کادو...... یکی باید بگه مدیری چکارداری می کنی ؟ خودتو جمع کن
این فرد با استفاده از شرایط وقت در بین برخی از بینندگان سیما جاخوش کرد و امروز با ادامه کار فقط وقت کشی و افسردگی را به تماشاگران تلقین می کند.
مهران مدیری رو از همهبیشتر قبول دارم.حرفش حقه
کلا" حقایق جامعه رو نباید گفت.... گفتنش جرمه.... تزریق یاس و نامیدیه!!!!
امروز بیش از هر چیز به امید و همدلی نیاز داریم
مهران مديري تنها استنداپ كمدي در ايران كه كارشو بلده و چيزهايي رو ميگه كه همه مردم حتي يه بچه هفت ساله هم ازش خبر داره كه تو مملكت داره چه اتفاقاتي ميفته اون عكس با بي ام و هم كه بزرگنمايي كردين حق حق حقشه و حرصشو نخوريش
احسنت.
فکر کنم مسئولین محترم باید شرایطی رو ایجاد کنن که ناامیدی و یاس ایجاد نشه!! نه اینکه گفتنش تزریق یاس و ناامیدی باشه!
چیزیه که وجود داره.... واگرنه مردم هم متوجه هستن آقایون!!
چیزهایی که ایشون میگن گاها" هر کدوممون بارها و بارها و بارها تجربه کدیم در نتیجه مورد قبول واقع میشه!! واگرنه اگر دروغ بود که اینقدر مخاطب نداشت...
آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن آینه شکستن خطاست
اقای مدیری کاملا نان را به نرخ روز میل میفرمایند.قابل توجه اقای مدیری .تو این چند سال گذشته چند نفر از دوستان وهمکاراتون را که سهم زیادی در کارهای پر مخاطبتون داشتن را از خودتون رنجوندین و دور کردین..لطفا کمی فکر کنید.
باید در مورد چیزهایی که وجود نداره بگه خوبه؟؟؟!!!
متاسفانه یاد گرفتیم همه چیز رو کتمان کنیم.......
مهران مدیریت مشکلات و ایرادات جامعه را به بهترین نحو در برابر دیدهگانتان قرار می دهد. شما نمی خواهید با آنها روبرو شوید تا حلش کنید. مشکل شما هستید. خود را اصلاح کنید به دیگران برای شناشاندن مشکلاتتان ایراد نگیرید.
مدیری برای منافع خود همه چیز را خراب میکند.مردم از ناچاری چرت وپرتهای او را نگاه میکنند
حقیقت تلخ است حتی در غالب طنز
این دلقک که این چیزا حالیش نیست هر چی روی ورق بش دادند(از همراه اول و صداوسیما) طوطی وار میگه
تو ایران حقایق رو گفتن جرمه..... حتی در قالب طنز!
هدف از این عکس چیه؟؟!! اشکال داره کسی که وضع مالی مناسبی داره از وضعیت جامعه انتقاد کنه؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
اگر وضعیت اکثریت اون جامعه از نظر مالی مناسب نباشه و خودش هم ثروتش رو از رانت و ارتزاق از جیب مردم دراورده باشه بله اشکال داره
مهران مدیری تریبون احمدی نژادی ها و رییسیا ها بود نه تریبون دغدغه یک واقعی مردم ..... و خوب نشوند داد چطور احمدی نژاد سوار بر اسب صدا سیما با امثال مدیری ها یک مملکت رو به نابودی برد و همه چه چه و به به می کردن... این اثبات کرد... که چرا الان کسی به و به و چه چه نمی کنه... چون مدیری نداری. .. آه جانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
رشیدپور که کاملا در خدمت دولت فعلیه و به قول خودش هیچ صنمی با دولت احمدی نژاد نداشت. پس اون چرا داره انتقاد می کنه و دادش به هوا رفته؟ رشیدپور و فردوسی پور و .... تریبون کدوم گروه هستن؟الان کسی به به و چه چه نمی کنه چون با باریدن یک برف ساده تهران و تمام اتوبان های منتهی به تهران تعطیل شدن. چون پایتخت مملکت دو روزه تعطیله و این شاهکار مدیریت به سبک روحانی و اصلاح طلبان است و چیزی برای دلخوش بودن وجود نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
مملکت رو کسانی به باد دادند که با وعده پوچ برجام پنج ساله مملکت رو به تعطیلی کشوندن و رکود و کسادی و بیکاری رو به مردم هدیه دادن و خودشون در حال خوشگذرانی هستند و فقط بلدن به دشمنان این مملکت لبخند تحویل بدن و
دانشجو دکترا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
سیاسی نیستم ولی تا کی اصلاح طلبا میخان ضعف هاشونو به 6 سال قبل ربط بدن؟ ایا میدونید قبل از احمدی نژاد خاتمی رئیس جمهور بود پس هر چی گند تو دولتش بود کار خاتمی بود؟
چقد سفسطه؟ چقد فرافکنی؟
این همه حادثه، این همه ضعف مدیریت ساده ترین بحران هاف این همه رانت و فساد ثابت شده این 5 سال رو امثال شما با نگرش صرفا سیاسی تشویق میکنید.
خب یاد بگه گل وبلبله .خب داره راستشو میگه.
یکی هک انتقاد میکنه نکنه که دود سیاهش به چشم شما نره
مثل رییس جمهور خوبه اینقدر گل وبلبل چید که فکر کردیم فردا صبحش دربهشت وامیشه
یارو رفت ماشین قراضه شو بفروشه بنگاهیه اینقدر برای مشتری ازش تعریف کرد
صاحب ماشین گفت داداش اگه اینقده خوبه بذار خودم بخرمش!!!!!!!!
الآن نویسنده فهمید؟؟؟!!!
اتفاقا مهران مدیری جور شما خبرنگارها در بیان مشکلات را داره یک تنه میکشه
آفرین تابناک حیف و صد افسوس به آقای مهران مدیری بنده حقیر بی مقدار همواره آقای مدیری را سلطان کمدی ایران می دانم ولی ای کاش آقای مدیری این قدر تغییر رویه نمی دادند ایشان فکر می کنند حرف دل مردم را بیان می کنند در حالی که این روش خطاست آقای مدیری برنامه های طنز سالهای قبل کجاست ؟
از فردا مهران مدیری بیاد همه چیز رو گل و بلبل نشون بده حال شما خوب میشه؟؟ بذر نا امیدی رو مدیری در دل مردم نکاشته بلکه شما با این عملکردتون این کار رو کردید شما با آقازاده ها و ژن های خوبتون این کار رو کردید
این چه حرفی هست میزنید. درست هست که صدا سیما در دوران دولت قبلی فقط قربون صدقه میرفت و به احتمال زیاد اگر یک دولت اونجوری باز سر کار بیاد قربون صدقه میره، ولی این حرفها و نظارت روی مسئولان لازم هست. ناامیدی اگر در جامعه باشه نیازی به صدا سیما نیست و ناامیدی وجود خواهد داشت. کلا نقد کردن خوب هست و امیدوارم همیشه وجود داشته باشه و البته پاسخگویی نیز وجود داشته باشه.
حرفهای مدیری درد دل واقعی مردم است و اگر سیاسی و علیه جناح خاصی نباشد و گوش شنوائی باشد واقعاً خوبه. یه برنامه تقریبا مردمی از این تلویزیون جناحی پخش میشه اونهم تعطیلش کنید خیال مردم راحت شه که رسانه مردمی نداشته و نداریم
خب راست ميگن ديگه، آخه چطوري بايد مشكلات رو بيان كرد؟ حالا يكي هم اومده داره مشكلات رو ميگه شده ضرر زدن ؟
چرا فکر میکنید گفتن حقایق و بیان مسایل ومشکلات جامعه کاشتن بذر یاس در جامعه است ؟؟؟
تاکی باید با لاپوشانی شاهد مدیران انتقاد گریز باشیم؟
منظورتون از اون عکس آقای مدیری چیه؟ اتفاقا خوب داره از خیلی ها انتقاد میکنه این کجاش بده. چرا بخوایم وضع ناسالم رو الان خوب جلوه بدیم. جای دوری نمیخاد بری بین مردم سوال و جواب کنید همه چی دستون میاد
رجاء نیوز، خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان ، وطن امروز....
اینها را بخونید تامعنی یاس و ناامیدی را بفهمید.
مقاله متین و منطقی بود متشکریم حرف حق رو باید پذیرفت متاسفانه صدا و سیما برای باصطلاح افزایش چند عد مخاطب به هر وسیله متوسل میشود و گاهی از اوقات بدتر از رسانه های بیگانه عمل میکند
اقا کجاش اغراقه به نظر من تازه دارن ملاحظه هم میکنند ، به نظر شما فساد اداری و مدیریت کشور اگر فاجعه نبود الان این حال و روز مردم مابود؟؟؟
حالا کسایی که برنامه مهران مدیری نمی بینن خیلی امیدوارن؟!
اتفاقاً درست میگه. از بس بهمون گفتند ما مشکلی نداریم و متمدن‌ترین و بافرهنگ‌ترین مردم دنیا هستیم، خیال برمان داشته است
یعنی وقتی این همه مشکلات در کشور هست و مسئولین همین طوری فقط سخنرانی های بیهوده می کنند و در عمل هیچ کاری نمی کنند، اگر تلویزیون بیاد در حالی که در عمل دولت و مجلس با اقدامات اشتباه امید مردم را ناامید می کنند به اشتباه وضع کشور را خوب جلوه دهد چه فایده ای دارد؟

در حالی که مردم عادی می دانند قرار از برف سنگین ببارد مسئول محتم می گوید پیش بینی های ما درست از آب درنیامد! امید واهی و توخالی چه فایده ای دارد، مسئولین ناکارامد باید اصلاح شوند...
تابناک، جانا سخن از زبان ما میگویی...
کلا دورهمی برنامه ایست باطل ...
پاسخ ها
دردمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
خوب چرا نگاه میکنی برادر من
امیدوارم دچار همه این مشکلات به اصطلاح کوچک بشی تا با تمام وجود درد رو احساس کنی اونوقت بیا نظر بدی
این همه دارند از صدا و سیما انتقاد می کنند ؛ چه کسی پاسخگو هست ؟ اصلا اعتنایی به این همه انتقادات می کنند ؟ در کشور ؛ نهادهای دیگری هم هستند که پاسخگوی مردم نیستند
بدبختی جامعه این هست که در هنگام بروز مشکل ؛ همه می خواهند خود را کاسه داغ تر از کاش نشان بدهند و ادای دلسوزی نسبت به مردم را در بیاورند
به عبارتی ساده تر : در کشور ما همه سوال می کنند و طلبکار هستند و کسی پاسخگو نیست
مهران مدیری از همه بیشتر بین مردم مقبولیت و اعتبار داره به خاطر صداقت و جسارت و تفکرش.
تابناک جون ترا بخدا اینو حذف نکن "مگر دروغ میگوید فقط اگر میدونستن اثر داره نمیذاشتن صحبت کنه"
از وظایف هنر بیان مشکلات بصورت طنز و کنایه است.
آسیبی که صدا و سیما با تزریق یاس و ناامیدی به کشور میزد خیلی بیش از دشمنانی مثل بی بی سی و وی او ای هستش. غافل از اینکه عواقب این موضوع دامن خودشونو میگیره.
من واقعا متاسفم برای کسی که این متن را نوشته. به چند دلیل:
اول اینکه حسادت به مهران مدیری از تیتر مذخرفی که زده مشخصه.
دوم: وقتی متن را میخونی، فقط چند جمله کوتاه در مورد مدیری نوشته (علی رغم تیتر)
سوم: آخه استاد، ای کسی که ادعای قلم داری، حداقل یه بار این مذخرفات را میخوندی، کلی غلط املایی و ویرایشی داره.
از تابناک بیش از این انتظار می رود.
قبلا هم درباره این هنرمند، نوشته بودید که فلان تومان در ماه میگیره. یعنی چی این حرفا. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا جناب آقای مهران مدیری را در دنیای طنز میتوان با( وودی آلن) مقایسه کرد ؟

یا با ( دیدی ) از ایتالیا . 1975


یا با( هارل لوید ) در آمریکا ؟ در سال 1975
پاسخ ها
زرنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
داری اشتباه میزنی داداش بحث چیز دیگه ایه
ولی خوشم اومد کل اسم و فامیل و نوشتی راستی نام پدر و شماره شناسنامت رو یادت رفته خخخخخخ
متاسفانه گفته های مدیری حقیقت محضه حالااگه به کسی برمیخوره بخاطراینه که تاب شنیدن این حقیقت روشن رونداره ضمنا بذرناامیدی رامسولان کاشتندوالان برای خودش درختیه ناکارمدی مسولین انقدرروشنه که لازم به گفتن نیست
ما طی این چند سال کلا از زندگی نا امید شده ایم فقط عده ای دارند زندگی میکنند چون با این در امد ها و بیکاری بچه هامون که تحصیلات عالی دارند بر اثر بیکاری نه میتونند روی پای خود باستند نه میتونند ازدواج کنند
مملکت گل و بلبل !
جناب نویسنده اگه نمی تونی حرف دل مردم رو بزنی لااقل بذار دیگران عنوان کنن خب مهران مدیری سالها بهترین طنزها رو برای مردم ساخته اگه خیلی با دل جرات هستی برو عکسهای کسانی رو بذار که بدون زحمت و با پول بیت المال صاحب خیلی چیزها شدن جناب نویسنده
فقط بررسی کنید که آقای مدیری چه پول هنگفتی به جیب می زنه
آگاهی دادن به مردم از هر طریقی برای ریشه کنیئ ظلم نشانه شرافت یک انسان است
جالبه که بهتون انتقاد کردم و گفتم بذر نا امیدی رو شما دارید میکارید نظرم شد غیر قابل انتشار !!!
شما توی خبرای امروز خودت چندتا بذر امید داری؟
1- غرق شدن ناوشکن سه ساله دماوند اونم نه با موشک دشمن بلکه در اثر برخورد با موج شکن آشیانه خودش
2- وضع اسف بار مهمترین جاده های مملکت منتهی به تهران بعد از بارش برف
3-اظهارات پادشاه اردن علیه ایران
مدیری حق گفته.اولین کسی هست که با این حجم سانسور به صورت طنز حرف حق می گه
حرف های اشتباهی نمیزنه ولی باید بدونید چه هدفی داره همین اقا در گذشته صدا سیما رو تحریم کرده بود الان پایه ثابت شده
برادران ویا خواهران عزیزی که به حمایت از مهران مدیری نظر دادید اولاً کسی که برای اجرای هربرنامه چندین میلیون ( بالای شش میلیون) از بیت المال دریافت می کنه و ماشین وخانه گرانقیمت و زندگی آنچنانی داره که من وتو به گرد اوهم نمی رسیم نمی تواند دم ازمشکلات معیشتی مردم بزنه وسخنگوی مردم دردمند جامعه ما باشه . ثانیاً چگونه کسی که یک زمانی ممنوع التصویر بود ووپخش فیلم ها وسریالهای وبرنامه های او دررسانه ملی ممنوع بود یکباره ازدرسخنگوی رسانه ملی درآمده وحامی مردم محروم ومستضعف شده . ثالثاً رویگرد صدا وسیما به هیچ عنوان به نفع کشور نیست او دردمند ازدست رفتن افرادی همانند احمدی نژادهاست بیخودی از او خورده نگیرید این درد به این زودی تسکین نخواهدیافت .
یعنی اقای مدیری چه شه کیف و حالشو میکنه پولهای انچنانیم میگیره ،بادیگارد چنتا چنتا هم داره دنیا براش گلستونه دیگه خسته شده از این همه عشقو حال ، حالا حرفای دلشو در قالب طنز میزنه تا داغ مردم رو تازه نگه داره برا یه اشوب جدید وگرنه امثال مدیری چه شونه تا تقی به توقی میخوره میزنن میرن اونوره اب اوضاع که اروم شد مجدد بر میگردن حالشو میبرن و میشن قهرمان بعضی ها این مردم ظعیفن که تاوان ندونم کاری های یه مشت از خدا بیخبر رو میدن لطف کنید مردم رو به داشته هامون امیدوار کنیم نه به نداشته هامون مایوس مگه ما تو جنگ چی داشتیم جز یه دل خوش و امیدوار و یک هدف مقدس حالا با این همه چیزهای خوب که داریم چرا مایوسیم و ناامیدیم چون فرهنگ سازی غلط شده همش اگه نگیم اکثرش هم تقصیر صدا وسیما و خیلی از این بازیگرنما هاست خداوکیلی نگاه به فیلمهای سینمایی و تلویزیونی بکنید ببینم درون مایه چی دارن هدفشون چیه ،چز فرهنگ ابتذال تا این نوع دیدگاه بر بازیگر و صدا و سیما حاکمه روز به روز وضعیتمون بدتر میشه خداوکیل خوب تا الان سیستم مونده اگه یه فکر اساسی به ویژه برا صدا و سیما نشه ظرف کمتر از 10 سال دیگه چیزی به نام اسلام در عمل نداریم فقط یه اسم میمونه و بس و اینم یه نفر جان بر کف میخواد که یک جراحی بزرگ انجام بده
پرت وپلا نگو تابناك.
تابناک بهتره دست از حسادت برداری
خط قرمز های واقعی رو رد نمی کنه مهران مدیری فقط مساعل سطحی که مربوط به دولت می شه رو بهش اجازه دادن مطرح کنه که مثلا بگن آزادی بیان داریم
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
کبریت بی خطره
بابت داشتن چنین افرادی حسادت و کینه و تنگ نظری ظلم به خودمان و جامعه است. جناب اقای مدیری با ظرافت هوشمندانه و دل سوزی انرژی منفی جامعه را تخلیه می کند اگر افرادی شجاع مانند وی نباشد کشور ۱۰۰ ها برابر از خوشونت ها انباشته شده بحق یا ناحق ضربه می بیند. بالاخره رسانه نتها وسیله است که مردم را و افکارشان را جهت میدهد. اگر از سانسور پیوسته در رسانه استفاده شود طبیعتا اعتماد از بین می رود.
حسادت نکنیم و خود و دیگران را آزار ندهیم.
مثبت و منفی هایی که به نظرات داده شده، نشون میده که تحلیل تابناک چقدر از واقعیت دور هست! لطفا تجدید نظر کنید!!
این نشون میده مهران مدیری چقدر بهتر حرف مردم رو میزنه تا تابناک.
تازه این مثبت و منفی ها که به شدت علیه متن تابناک هست، تو خود تابناک به دست اومده و مخاطبین تابناک (که نسبت به عموم جامعه، بیشتر موافق نظرات این سایت هستند)، اینقدر مخالفت کردن!
کاش متوجه بشید!
با سلام . وقتی با مسوولین با احترام صحبت می کنی و گلایه هاتو مطرح میکنی و می بینی گوشی نیست که درد دل هاتو بشنوه و کاری برات انجام بده چیکار باید بکنی ؟ باید خفه خون بگیری ؟ از شما بعیده که به جای اینکه به مسوولین بی لیاقت مملکت تشر بزنید توپ رو انداختید تو زمین مدیری !!!!!!!!!!!!!!!!
شما می دانید که این آقای مدیری بی ام دبلیوسواربرای اجرای هربرنامه چقدر می گیرد؟!خوب معلوم است ایشان وامثالش باید خواسته کارفرما رامحقق کنند.شماایشان وجناب رشیدپور راملاحظه کن زمانی که ممنوع التصویربودند چه ها که نمی گفتند.حالا درخدمتند
راه نون خوردن رو بلد شده
مهران راست میگه
این آقا با ساعت 40 ملیونی و داشتن خدمه و حشمه هنگام مراجعت به جاهای مختلف که حتی رئیس جمهور آمریکا هم نداره، مرتبط پوزش رو میده به مردم فلک زده و گشنه عملا هیزم در آتش بی عدالتی میریزه! این برنامه مزخرف هرچه سریعتر باید جمع بشه!!!
هر چي بگه هرچقدر هم بد بهتره تا مثل برخی بياد تو دوربين نگاه كنه و کذب بگه.
خوب حقیقته تا کی کتمان حقیقت؟
متاسفانه درمملکتی زندگی میکنیم که بهتره اسم رویکردش رو بذاریم کهکشان انتقادات . فقط انتقاد بدون ارائه راهبرد.اونم ازطرف کسایی که حرف وعملشون با هم همخوانی ندارد.صحبت از مشکلات می کنند اما خودشان غرق در امکانات .به خاطر همین به دل نمیشینه. رطب خورده کی منع رطب کند!!!!
شاید مالیات درآمدش رو نمیده ؟؟!! وگرنه کارش رو جزء عملکرد فرهنگی و نماد آزادی بیان میآوردید!!!!!!!!!
چرا نمیآیید از این قدرت نفوذ و کلام و هنر ایشون استفاده امیدوارکننده بکنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم فقط موقع رای گیری مردم هستن تمام جوانها دین گریز شدن و هیچ امیدی به اینده ندارن واقعا کسی که این مقاله را نوشته مثل اینکه تو ایران زندگی نمیکنه متاسفم برای سایت تابناک
مهران مدیری راست میگه، ولی راست گفتنش همیشگی نیست!

ناراحت نباشین، دولت که عوض شه آقا مهران هم میشه مثل سابق! روشنگری هاش واسه همین چند وقته
تابناک از چی می ترسی؟مگر امیدی برای مردم باقی مانده است که مهران مدیری بخواهد ازبینش ببرد؟باز محبوبیت یک نفر افزایش پیدا کرد تمام کائنات باید حساتی او را بخورند.تابناک تو که تخریب چی نبودی؟؟؟؟
بابا مسئولين به اين خوبي چرا اينطوري ميكنين.اينقد خوب تسليت ميگن-اينقدخوب ابراز تاسف ميكنن-ا-اينقدخوب فرار ميكنن كانادا ديگه چي ميخواين
مهران مدیری یک آقای به تمام معنا و یک هنرمند مسئول است. وجود شخص ایشان به خودی خود موجب امید بنده هست. سری دوم دورهمی هم بی پرده تر و جذابتر شده. شما هم سم پاشی نکنید علیه ایشون.
وای بر سلیقه ی ملتی که برنامه هائی مثل دورهمی یا خندوانه را ببینند. نفرت انگیزترین برنامه های روزگار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
وای بر انسان هایی که فقط فکر میکنن خودشون آدمن و بقه هیچی
یه نگاه به تعداد بینندگانش بنداز
دوست نداری حداقل میتونی احترام بزاری
کلا برنامه های صدا و سیما مسخره هست از جمله همین برنامه که تا یه حرف می زنه همه براش دست می زنن. خیلی مسخرست .
پاسخ ها
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
با اینکه دوست نداری ولی بازم نگاه میکنی
فازت چیه آخه
خخخخخخ
مهران راست میگه ... هم مدیری هم غفوریان ... کارشون درسته
مهران مدیری یکی به نعل میزنه یکی به پای اسب. ولی هیچ وقت به میخ نمیزنه. راجع به اعتراضات حرفی زده تا حالا؟
صد رحمت به تابناک که جرات داشت و اخبارشو نصفه نیمه م شده منعکس کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
یکم فکر کن با کدوم مجوز آخه
خدایا خودت ظهور کن
متاسفم برات تابناک عکس فیلم قلب یخی رو برداشتی به اصطلاح روی این تحلیل مسخرت گذاشتی که چیو ثابت کنی؟!که چی که بگی ماشینش فلانه؟ابروی خودتو بردی یعنی بچه دوساله میدونه این واسه فیلمه تازه ماشینشم هرچی باشه نوش جونش زحمت کشیده مارو شادکرده اینهمه سال..ما که مشکلی با انتقادا نداریم ا!مسولین کار که نمیکنین تومملکت یه برنامه انتقادی هم نمیتونیم ببینیم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
اينطور باشه سروش صحت هم كه مشكلات جوانان رو ميگه داره تخم نا اميدي ميكاره؟!انهاييكه بذر و درخت و تخم نا اميدي ميكارند كساني هستند كه به وعده هاي انتخاباتيشون عمل نميكنند و شرايط جامعه رو بسمتي ميبرند كه مردم به راي دادن و ندادن بي تفاوت باشند.اختلاس گران ١٠٠و ١٠٠٠و٣٠٠٠و٨٠٠٠و١٢٠٠٠ميلياردي و بانكهايي كه هزاران ميليارد پول مملكتو براي كاهش تورم بلوكه كردن و بعدا با منت ذره ذره به مردم بر گرداندن و شركتهاي بورسي مثل كنتورسازي كه با كلاهبرداري خودشان و همكاري سازمان بورس و .. بذر اميد و شادي در دل مردم جوانه خواهد زد اونوقت ديگه نميشينند در برنامه مديري به بدبختيهاي خودشون بخندند.نه غلام!!!!؟
از سالها پیش در کشور ما یک نارضایتی عمومی بوجود آمده است. هر جایی که اعتراضی باشد چه کوچک چه بزرگ چه باربط چه بی ربط اکثریت همراهی میکنند حداقل در گفتگوهای بین خودشان و نه لزوما در خیابان...امیدوارم این روند منجر به تبعات سنگین نشود و چاره ای عاقلانه با نخبگان امر اندیشیده شود
ای کاش روزی فرا برسد که در ایران ما هر چیزی و هر کسی سر جای خودش قرار داشته باشد.
ازونجا ما ایرانیا عادت داریم لقمه رو دور سرمون بچرخونیم و در نهایت بکنیمش تو چشمون، ازین دوپهلوحرف زدنای مدیری که منتظره ببینه باد کدوم وری پرفشار تر میوزه که بگه منظورم این بود نه اون... خوشمون میاد. ملتی که دیگه مث سابق دورنگ هم نیستیم و رنگارنگ شدیم و از بیان حقایق صریح ابا داریم و همه چیرو در لفافه میگیم که به کسی برنخوره و چهره ی طناز و رند از خودمون بسازیم
رضا رشید پور را هم اضافه کنید اینها در جهت مردم نیستند برای خوش خدمتی این گونه حرف میزنند
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
منم تو آمریکا بودم این نظر رو میدادم جالبه از اونجا برای ما نظر میدی !!!بیا وسط گود بعد تازه اجازه بگیر ببین کسی میزاره حرف بزنی خوش وقت خخخخخخ
هزار درصد با اين مقاله مخالفم

مهران مديري رو دوست داريم بخاطر همين طنز تلخش

بذر نااميدي رو مسئولين باعث شدند
عبارت جدید برای کسانی که از وصع فعلی انتقاد می کنند. مایوس کننده گان !!
تعجب میکنم مهران مدیری رو بعنوان طنزپرداز معرفی میکنن. عجیب تر اینکه بهش مقام ناقد هم میدن. ایشون تو برنامه ش چن دقه مطالب طنز بیات شده یه ماه قبل صفحات اجتماعی رو بازگو میکنه. چن دقه م میخو نشونه میگیره اما نهایتا میکوبه به نعل. بقیه شم مهموناش ازش تشکر میکنن که دعوتشون کرده و مجیزشو میگن که بتونن از طریق رانت مدیری چن تا نقش تو صدا و سیمای میلی یا سینمای مافیایی ایران بگیرن. فقط اون خنده ی احمقانه و غرورآمیزش وقتی بهش میگن تو خدای کارگردانی و بازیگری ایرانی خنده دارترین جای برنامه شه
پاسخ ها
حقیقت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
جالبه که با این دقت برنامه رو دنبال میکنی بعد خوشتم نمیاد
یه دکتر برو خوبه برات ممکنه خوب نشی ولی حداقل ما احساس امنیت بیشتری میکنیم
حرف هاش نبايد هم به مذاق خيلي ها خوش بياد ، چون موقعيت اونها به خطر مي افته و از پرسشگري مردم در هراسند. با تمام احترامي كه براي آقاي مديري قائلم ، ولي اون قسمت كه ميكه : 1 رو بفرستيد به شماره ... . ، مبلغ ... ريال قسطي ازتون كم ميشه و ... بنده رو خيلي آزار ميده.
مرد حسابي ، همون ده هزار تومان پول نون دو سه روز يه خانواده چهار نفره است. من خودم بارها پيش اومده كه همون ده هزار تومن هم نداشتم تا بتونم نون براي خونه ام بخرم. شايد براي شما مبلغي نباشه ، ولي براي ما ...
اون ماشيني كه سوار ميشي ، از ذره ذره وجود مردم بدبخت و بيچاره است كه اميدوارشون مي كني به برنده شدن. مردمي كه اميد نداند تا با كار به جايي برسند ، به شانس و بخت و اقبال روي آوردند.
من در اين ماشين شما ، قطره قطره عرق جبين قشر مستضعف جامعه رو مي بينم.
قبلن که آمریکا و اسرائیل مقصر همه بی کفایتها بودند الان هم مدیری !!!!بذر ناامیدی کجا بود ؟بندگان خدا مدیری داره زهر و تلخی این نابسامانیها رو کم می کنه.
حرف مفت
خود سایت شما هر روز ده تا خبر کار میکنه همش در مورد اوضاع خراب جامعه
خدا رو شکر که بالاخره دلیل واقعی مشکلاته مردم و جامعه هم پیدا شد.تشکر از زحمات تابناک
دوست عزیز تباناکی
بنده به عنوان یک ایرانی وطن دوست نقدی قابل تأمل به مقاله نوشته شده شما دارم. اینکه در یک برنامه تلویزیونی در قالب طنز سوء مدیریتها، فسادهای غیر قابل تصور، بی سوادی مدیران ارشد کشوری، ناتوانی و لختی نظام مدیریتی کشور که مثال بارز آن در برف روز گذشته به همگان ثابت شد (عملاً کشور فلج شد) برجسته و اعلام می شود، به نظر بنده اسمش تزریق یاس در جامعه نیست. واقعیت های تلخی در جامعه ما اتفاق افتاده و در حال اتفاق افتادن است که اگر دائماً و به صورت مسالمت آمیز گوشزد نشود ممکن است زمانی چشممان را باز کنیم و ببینم که سیل مشکلات کشور را با خود برده است. اشتباه نشود بنده اصلا طرفدار آقای مدیری نیستم ولی ایراد عمده ای که به مقاله شما وارد است این است که به جای اینکه نوک پیکان مستقیماً به سمت رسانه ملی اشاره رود سعی شده است به طور غیر مستقیم از طریق انتقاد از یکی از هزاران برنامه های رسانه ملی (که اکثر انها فاقد کیفیت و به نوعی هدر رفت سرمایه ملی محسوب می شود) به رسانه ملی انتفاد شود. مهران مدیری و امثال ایشان به دنبال کسب منافع خود هستند مهم پاسخ به این سئوال است که رسانه ملی که بودجه آن از خزانه ملی فراهم می شود چقدر واقعیتهای جامعه را منعکس می کند؟ آیا اصلاً چنین قصدی دارد؟ واقعیتهای جامعه هر چقدر هم تلخ و دردناک باشد باید به شفاف ترین شکل ممکن از طریق کانالهای خبری و سایت های رسانه ای کشور خودمان مطرح شود (و نباید اسم آن تزریق یاس در جامعه گذاشت). مردم جامعه ای که از شنیدن واقعیتهای تلخ فضای پیرامونی خود آنهم از رسانه ملی محروم باشند در بی خبری به سر خواهند برد و نتیجه آن خواهد شد که بسمت شبکه های خبری فارسی زبان خارج از کشور گرایش پیدا می کنند. در اینکه منابع مالی شبکه های خارجی مذکور توسط دولت های امریکا و انگلستان تأمین می شود شکی نیست سئوال این است که چرا رسانه ملی با عملکرد خود زمینه ای فراهم نموده تا روز به روز مخاطب شبکه های مذکور (که اتفاقاً آنها درصدد تزریق یاس به جامعه هستند) بیشتر شود؟
خواهشمند است از آسانسور مطلب بنده خودداری شود در غیر این صورت تابناک نیز مشمول همان نقد جدی به رسانه ملی می شود
سپاس بیکران
آقا اصلا شما گلهای گلی
فکر می کنید دورهمی و خندوانه و کودک شو و مانند آن چقدر با سیاه بازی های قدیم فرق کرده است اونوقتا هم دلقک هایی بوده اند که مردم را بخندانند و زیر این لب خند ها نیشخند هایی هم به دولت بزنند و هرکه را خاستند بزرگ کنند و هر که را خاستند کوچیک و تحقیر کنند. آخه غیر از اینه که مهران مدیری از اول تا حالا با این پول های میلیاردی فقط همکارانش را دعوت میکنه که عاشق شدید!!؟؟؟؟؟ هر هر هر هر کر کر کر خ خ خ خ خ این شد برنامه!!!! این که همه امکاناتی برا یه نفر فراهم کنند تا اینجوری مردم و زندگی مردم را هجو کند و دیگران کارشون را بکنند این شد صدا و سیما!! و دیگرانی که حقوقشون محرومند که حتی از حیثیت خودشون دفاع کنند محروم و اند و محروم!! این شد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران!!!
هروقت يكي حرف دل مردم رو روي انتن تلويزيون بيان ميكنه و از مشكلاتي كه گريبانگير مردم شده صحبت ميكنه اسمش ميشه بذر نااميدي! چند سوال برام پيش اومده: ١)پولهايي كه توسط برخی خورده و برده شده اسمش ميشه چي؟! ٢) جلسات متعدد مديريت بحراني كه گذاشته ميشه و بودجه رو فقط حروم ميكنن اسمش چي ميشه؟! ٣) اينكه بگيم همه چي خوبه و همه مردم اوضاعشون خوبه و همه سر كار هستن و همه حقوقا مكفي هستش و هيچ گونه پارتي توو مملكت نيستش! اين اسمش چي ميشه؟!
دولتمردان همه کار می کنند تا صداهای مخالف خاموش شود ،اون فردی که گفت مدیری برای هر برنامه ۴۰ میلیون می گیره خوب به بازده بالای کار مدیری هم توجه کنه چون بعضی از آقایون در خانه های ۴۰ میلیاردی زندگی می کنند و کارشون هیچ بازده ای نداره.
مهران مدیری بله قربان گوی خوبی است و جهت اهداف طیف و تفکر خاصی فعالیت می کند و پول هنگفتی هم به جیب می زنند از همین روی فقط بفرموده کار می کنند و استعداد چندانی ندارند آنهم بصورتی کاملا ویرانگر که عام جامعه متوجه زیرکی ایشان نیستند من شخصا تماشای هر گونه برنانه ای از ایشان را برای خانواده ممنوع کردم چون به شعور همگان توهین می کنید و به سخره می گیرد این طنز نیست بلکه سخره گرفتن دیگران است ،بیاد بیاوریم که زلزله کرمانشاه بسیار اسف ناک و تاثر آور بود و از هنرمندان و شخصیت ها کسانی بودند که زحمات زیادی کشیدند مانند جواد خیابانی و علی دایی اما از طرف مهران مدیری شدیدا مورد اهانت و سخره قرار گرفتند ( کلیپ سخره در شبکه های اجتماعی وجود دارد )آیا اگر خانواده مهران مدیری در حادثه زلزله گرفتار می شدند باز ایشان به سخره می گرفتند و چنین هنرنمایی می کردند این یک نمونه از خرابکاری ایشان است ؟
وظیفه طنزپرداز نقد است. عامل بی امیدی مسئولان نالایق هستند نه مدیری.
بیشترین انتقاد های تند و با خشم و گرایش سیاسی را بیشتر از تریبونها میشنوم . یعنی مهران مدیری انتقادش در لوای طنز زیاد جامعه را متاثر نمیکند . ولی در اکثر افراد طیف مخالف چون هدفدار و با وجه سیاسی بیان میشود تاثیرش بیشتر هست . در چنین تریبوندارانی که خودشان مروج اخلاق هستند وقتی هجمه ای وارد میکنند مردم باورشان میشود که مثلا راست میگویند در صورتی همه این حرفها سیاسی هست . چون اگر حرفی دارند چرا جمع نمیشوند در خود وزارت خانه مستقیم با رییس جمهور حرف بزنند چرا آشکارا مسایل کوچک را بزرگ جلوه میدهند .
بذر ناامیدی رو تنها کسی که در طنز مملکت مونده میکارتن یا مسولان؟
تابناک مهران مدیری حداقل میخندونه تو چی؟!!!! اصلا بلدی ما رو امیدوار کنی با خبرهات؟!!!
نون به نرخ روزتر از مهران مديري خودشه.
شما كه طاقت انتقاد نداريد و طنز رو هم نمي شناسيد لطفا مثل هميشه چیزی نگید تا حداقل يكي درد مردم رو بگه. واقعا مسولين ما كجايه كارن وقتي مردم اين همه درد دارن.هميشه همه چيشون در حد حرف بوده و عمل تو كارشون نيست.من متاسفم برای خودم
من در حال حاضر تنها چیزی که نگاه می کنم در صدا و سیما فیلم پاور چین و گاهها دورهمی هست لطفا اونا رو هم تعطیل کنید تا ما بریم پی ماهواره مون
بذر ناامیدی رسانه ها هستند

که بیان زندگی مردم رو بنا ب بازی های سیاسی و دریافتی ها ان تقسیم و تفسیر میکنند
به چه كسي بر خورده كه داده اين متن رو نوشتند؟ با اين تحليل آبكي؟ من مخاطب عام چه مي دونم آگراندیسمان يعني چي؟ از تابناك بعيده. كشورمون گل و بلبله!!! اتفاقا همين چيزهاي بي اهميت از نظر شما مشكل مردم عادي هستش
شما درمورد ايشون بي انصافي مي كني .اتفاقا ايشان شاهكار طنز هستند و خوب بلده چطور ازاين ابزار استفاده كنه
ایشان ،پول میگیرند ،حرف میزنند ،؟ اما حرفهایش بعدا به حقیقت میپیوندد ؟ یعنی سیاست ادارهٔ کشور را برای چند سال آینده بیان میکنند ،آنهم در قالب طنز ،،؟
بذر یاس چیه آقا ؟
خیلی هم باید شاکر باشین که بزرگترین مشکلاتی که در اثر ناکارامدی مسئولین بوجود اومده رو جوری بیان می کنه که مردم به مشکل می خندند و یواش یواش احساس می کنند که یه شوخیه .
قبلا گفتم و رو حرفم هستم
تابناک جان.‌‌‌.....
هر وقت تو خودت یه خبر مسرت بخش به مردم دادی که دلشون وا شد و کمی خوشحال شدند ، کل مجموعه تون شام مهمون منید .
تابناک، جوابتو از نظرات میتونی بگیری.
ولی همین کار شمارو، اون بنده خدا داره میکنه، خیلی کولتر و شیکتر و جذابتر
مهران مدیری عشقه واقعیتها را خیلی قشنگ منعکس میکنه اتفاقا من بعنوان کسی که ۲۰ ساله جامعه شناسی می خونم و پژوهش میکنم بسیار مفید می دانم زیرا هم تلنگری به مسوولین است و هم تعمیق بخش آگاهی به مردم . اکثریت ملت هم دوسش دارند. مدیری هیچ وقت خود فروخته نبوده و نیست.
مشکلات ملت انقدر زیاد است اقای مدیری عنوان کند یا عنوان نکندیاس ونومیدی انقدر زیاد است که نیاز بکشت ندارد زیرا نومیدی در ایران خود رو شده است
ایشون هم ماشاله عرصه رو بی رقیب می بینند فقط یک نفر می اورند و یک ساعت حرف می زنند
ذیگر نه نیازی به نوشتن فیلمنامه است نه دکور نه بازیگر و ....
ایشون هم اماده خور شده اند
وقتی سیاست صدا و سیما این باشد مدیری ها رشد میکنند و علیه مردم قد میکشند.
یک مجری جوان با بک گراند نه چندان مثبت!!!! :)))))))))
شما هروقت فهمیدی کلمه بک گراند تو ادبیات فارسی نیست بیا مقاله بنویس.
تابناک هم که خبر کم میاره چرتو پرت هر بچه ای رو چاپ میکنه.
بنده بشخصه خیلی از تیپ طنز آقای مدیری در برخی از برنامه های گذشته خوشم نیامده اما آنچه را که در برنامه های اخیر از ایشان دیده میشه کار اصلی طنز است! يعني پرداختن به مشکلات با بیان طنز! این واقعیت هنر طنز است
تاحدودی با بخشهایی از مقاله موافقم و به نظرم بیشتر کسانی هم که مخالفت با ان کرده اند اصلا با اصل مقاله کار ندارند و بیشتر احساسی و از روی سمپاتی به هنرمندان نظر دادهاند هر چند مطالب درستی نیز در رابطه با نارساییها و اشکالات بیان کرده اند. در مورد مدیری نیز به نظر من ایشان بیشتر رگ خواب مسئولین صدا و سیما را پیدا کرده چرا گه بیشتر ایراد گیری ایشان از مسئولین دولتی است و به بخشهای دیگر حاکمیت کاری ندارند و جایزه شان را نیز با درامدهای میلیاردی میگیرند و جای تعجب نیست که الان هر کانال را باز میکنیم برنامههای اقای مدیری در حال پخش هست .
تابناک گل گفتی راست میگه تابناک. اخه نکه درآمد نجومیشو باهات تقسیم میکنه که سنگشم‌ به سینه میزنی ولا
این مقالاتی که سایت تابناک منتشر میکنه چرا نام نداره؟نام نویسنده را بنویسید تا وقتی یک مقاله آبدوغخیاری دیدیم بدونیم حرف کیه. نویسنده ها باید شناخته بشه. مردم وقتی بشناسن طرف شوته، دفعات بعد ببینن رد میشن زیاد خودشونو اذیت نمیکنن. نویسنده هر کی هستی خوبه یواش یواش این چیزا رو یاد بگیر.
واقعا مطلب بی در و پیکری بود.. خداحافظ بای تابناک.. تو هم نتونستی بی طرف بمونی.. البته قبلا مطالب جناحی و پوچ مثل همین مطلبت داشتی اما دیگه کوپنت تموم شد..
از رسانه ها امثال شما آبی گرم نمیشه
امید ما مدیری و‌رشید پور هستند
مهران مدیری هرچی گفته راست گفته حرف. دل. مردمه.
تابناک جونم ساکت شو بذار مشکلات ولو سطحی بگن
خوبه که مشکلات و انتقادات در قالب طنز بیان بشه. ولی بهتر از اون اینه که این روال همیشه باشه نه اینکه اگه مثلا رئیسی دولت تشکیل داده بود ورق صدا و سیمای میلی به یک میل ویگه باشه!!!!
با بدگویی و ناسزاگویی به هنرمند مردمی به دنبال چه هستید? راه به جایی نمی برید
بسمه تعالی
البته تند و تیزی انتقادهای مجریان تلویزیون بی ارتباط با کاهش بودجه صدا و سیما در این چند سال اخیر خاصه پارسال و امسال نیست، و هر ارگان یا سازمانی با امکانات و موجودی خودش زبان به اعتراض میگشاید.
و مردم هم نقش سیاه لشکر را بازی میکنند بدون اینکه اصلا دیده شوند، منفعت بردن پیشکش.
خیلی مطلب بی خودی بود. شما هم انگار حس کردی باید درباره هر چیزی نظر شخصی خودت رو تحمیل کنب.
اگه نگن طوری میبافی که همه شک می کنن اگه بگن طور دیگه ای می بافی
دو سر گیر!
مديري شامه بسيار تيزي داره و دقيقا ميدانه كجا وججوري نقد كنه وخودش وبالاسري خودش را تبرءه وفقط در راستاي سياست سيما حركت كنه وبخاطر همين هست امكان استفاده تريبون را داره وهم فآل هست وهم تماشا وموج سورا قهاري هست .
نقدتون زیاد جالب نبود، با این که کارای مهران مدیری کپی برداری از استند آپ های مثل برنامه جیمی کیبل هستش اما بازم به هرحال اون چیزی که شما گفتید به هیچ وجه نیست
باز یکی حرف منطقی زد و بهش حمله کردید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدارا شکر که پس از دولت نهم ودهم یک مقصر دیگه هم میدا شد مهران مدیری
آقاي مهران مديري هنرمندي است بس زرنگ .دراين هيروبير منفعت خودش را مي برد و
در طول عمرم ماهواره نگرفته ام ، حتی هنوز هم ماهواره ندارم. ولی خدا وکیلی کدام یک از برنامه های صدا و سیمای میلی ارزش دیدن دارد؟ نه تنها برای روزهای عادی، بلکه برای روزهای خاص و بخصوص اعیاد بزرگ اسلامی هم برنامه شادی ندارد، نهایت شادی در برنامه های تلویزیونی ما عبارت از پخش فیلم های چارلی چاپلین. حالا آنطرف داستان را نگاه کنید، کافیست که مثلا سه روز دیگر شهادت یکی از معصومین باشد، در هر شبکه صدا و سیمای میلی آنقدر برنامه گریه و عزا های متنوع وجود دارد که نگو و نپرس. این یعنی چه؟ یعنی اینکه شبکه های صدا و سیما، منبع تزریق غم و غصه در بین مردمند، مردم هم برای فرار از این دهکده وبروس زده، نا خواسته بطرف ماهواره ها جذب میشوند. تازه در کنار تبلیغات وسیع غم و غصه، و سوگواریهای مستمر، اخبار سراسر تلخ و غم انگیز روزانه را هم اگر به برنامه ها اصافه کنیم به این نتیجه خواهیم رسبد که یکی از دشمنان سرمایه ملی ما ایرانبان، همین صدا و سیمای میلی میباشد. حالا در این وسط یکی در این بنگاه غم پراکنی پیدا شده و کمی حرف دل مردم را میزند، بنظر شماباید آو را گرفت و اعدام کرد . تا مردم ناامید نشوند.بابا خود شما چقدر مردم را امیدوار کرده اید؟ و در نهایت اصلا امید کیلویی چند، همان بهتر که به پخش اخبار غمگین و چنگ و خونریزی و... بپردازید.
مديري خيلي فدايي داره بيخود تخريبش نكنيد دودش دوباره به چشم خودتون ميره نگي نگفتي
با سلام مشکلات مملکت اون قدر بزرگ هستند که نیازی به بزرگ نمایی نباشه اقای مدیری یک حرفه ای به تمام معنا در بیان مشکلات و معضلات جامعه ما هستند مشکلاتی که هرروز مابا اون ها سرو کار داریم ولی نمیدونم چرا میخاین بگین·...همه چی ارومه....ما چقدر خوشبختیم....اولین قدم برای مشکل اینه که بپذیریم مشکلی وجود داره ... این متن و عکس شما هم مفهومی غیر از آنچه که نشان میداد داشت...و در پاسخ به اون دوستمون مردم خودشون میدونید مشکلاتشان چیه نیازی نیست مدیری با زبان طنز بگه آقای مدیری میگه شاید مسولین به جاییشون بر بخوره که الحمدلله نمیخوره...
نان به نرخ روزخورترین مجری صداوسیما
لطفا حق را نگویید تا "ناامید کننده مردم" خوانده نشوید!!!!!
از گل و بلبل ها بگویید !!!
البته اگه نبود الکی بسازید.....
دیگه مهران جون خیلی جدی گرفتین . یه حرفی گفته میشه بعد کف زنا براش کف میزنن و ما مردم هم حال می کنیم همین !!!!!
"بیماری بیشعوری در ایران در حال گسترش است فکری به حال خود کنیم"
آقاي مديري راه پول در آوردن هم خوب ياد گرفته !!!!
من مرتب خبرهای شما رو می خونم . خود سایت شما هم همینجور رفتار میکنید برا جذب مخاطب
همین برف چند روز گذشته و مشکلات زیادی که برای مردم ایجاد شد از مهمترین عوامل ناامید شدن مردم هست. یه برف معمولی نباید اینهمه مشکل ایجاد کنه . علتش چیه؟ ضعف مدیریت در بخش های مختلف . اونوقت چند تا مجری تلویزیون اگه میایند و مشکلات را به روش های مختلف بیان می کنند عامل ناامیدی هستند؟؟؟ اخه این چه حرفیه .
می دونید دقیقا مشکل کجاست ...مشکل از جایی شروع میشه که ما می گوییم "خنده بر هر درد بی درمان دواست"یا "بخند تا دنیا برویت بخنده " ...اینکه ادم شاد باشه تا اینکه حتما بخنده دو موضوع متفاوته ..والا من خودم هروقت زیاد می خندم بعدش افسردگی می گیریم ...
به نظر شما چه کسی میتواند رئیس جمهور موفق آینده باشد. ؟
1- کسی که قبل از گرفتن کرسی ریاست بگوید من این کارها را می کنم و برای مردم مدینه فاضله ای می سازم
2- کسی که بعد از کرسی ریاست بگوید در دوران های گذشته مشکلات بسیار و ناکارآمدی در راس کار بودند و ضربه و کاری که در دوره های قبل زده اند چندین دهه وقت لازم است؟
3- کسی که قبل از گرفتن کرسی ریاست نمیدانسته که دوره ی قبل چه بوده ؟
4- کسی که بعد از گرفتن کرسی ریاست نمی تواند به آنچه که گفته عمل کند؟
5- حرف آخر که ربطی هم به چهار سئوال قبلی ندارد اینکه در جامعه و فرهنگ مسئولین و مدیران ما تا موقعی که فرد در راس کار و حکومت هست همه چیز عالی ست ولی تا اینکه باید کنار برود معظلات و کمبودها خود را نشان میدهند . و ختم کلام مملکت ما و مردم ما سخنران نمی خواند خطیب نمی خواند
به عمل کار برآید به سخندانی نیست
اللهم عجل لولیک الفرج
مهران مدیری از طریق برنامه دورهمی و بوسیله همین اسپنسر ها فقط در حال کسب پول هنگفت هست.بطوری که از جیب مردم 1 میلیارو و چهارصد میلیون جایزه هاشه و 13 میلیارد به جیب خودش و اسپانسر ها میره.خندوندن و حرف های گنده گنده زدنش هم برای رد گم کردنه
شماها میخواهید بگید همه چی ارومه و ما چقدر خوشبختیم کی باید حرف حساب بزنه ایا نجومی بگیرها در مورد مشکلات مردم حرفی میزنند اصلا برایشان مهم است ایا اگر این هفته در مورد مدیریت شهری حرفی بزنه به کی بر میخوره نباید گفته بشه !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه گفتن درد جامعه فرافکنی ویاسپاشی قلمداد شه پس وای به حال قشر اکثریت که حتی دل یک شبکه ناچیز مجازی هم بش نمیسوزه
سلام اتفاقا یک سری اتفاقات درکشوررخ میدهد.که دراین برنامه ودرقالب طنزبیان میشود.مگرتابناک شما نقد نمیکنید.وایه یاس درجامعه اشاعه نمیکنید.مسئولین کشورباید.متوجه باشند..وفرهنگ نقادی درجامعه رونق پیدا کند.تاخدای ناکرده به خانه تیمی وشورش خیابانی تبدیل نشود.
با این ماشین احساس میشه بیشتر به ریش ما مردم می خنده
مردم اگه به جایگاه مثل این هم نداشته باشن یعنی یاس و ناامیدی. حداقل دلشون خوش باشه جایی حرفشون رو میزنن. به امید اینکه یه روز این کار اثر لازم را روی مخاطبش که مسئولان ناکارامد هستند بگذارد
اوهوم...با توجه به عکس، من یکی که مفسد اقتصادی و عامل اصلی نا امیدی در کشور رو هم شناختم...انگار بقیه بازیگرها توی بیقوله زندگی میکنن یا با گالش سوراخ توی خیابون راه میرن! بی انصاف! بعد "سی سال" این هم حقش نیست؟ خیلی کارهای دیگه هم میتونه بکنه...خیلی جاهای دیگه هم میتونه بره...خیلی حرفهای دیگه هم میتونه بزنه...ولی عین آدم "نون هنرش رو می خوره". از هزار و یک هنری که داره و کارهایی که انجام میده و خیلی ها نمیدونن درآمد داره. درآمدش وابسته به تی وی بود که الان کلاهش پس معرکه بود.
بعد هم چیکار کرده که نوشتین پیشینه نه چندان مثبت؟ غیر از اینه که بیست و چهار ساعته سر کار بوده؟
دنبال کامنت بودین این مقاله رو نوشتین؟
رکود و نا امیدی الان بیشتره یا ده سال پیش؟ خب آخه یه حرفهایی میزنین اصن خنده دار...شاگرد اول کاشت بذر نا امیدی در دل مردم! متن استندآپ نوشتین اصن!
یه عده ای دل خوش کرده بودن به برجام...فکر کردن الان کشور میشه گل وبلبل، همین طور پوله که سرریز میشه...قشنگ توی این چند سال، همه فکر و ذهن و نگاهمون به کشورها و دیگرون بود که مثلا بیان ما رو از بدبختی نجات بدن. عین همون اتفاقی که درمورد زندگی شخصی مون می افته. غافل از ضعف مدیریتی و نظارتی، سوء استفاده های اقتصادی، دروغ و وعده های پوچ و البته تنبلی!
بیخودی هم به مدیری گیر ندین. اگه حرفهاش سطحی "به نظر میاد" چون مجبوره افکارش رو با محدودیت به زبون بیاره...وگرنه "در حد توانش" و با توجه به "مهارت" و "تجربه اش"، خیلی هم خوب حرف میزنه. از همون سری اولش پر بیننده بود، به خاطر "حرفهاش" نه "غُرهاش". خوش تیپی تا یه جایی جواب میده، از یه جایی به بعد مردم گوش میکنن ببینن طرف، "چی داره برای گفتن..."
به نظرم تابناک باید به خودش نگاه بندازه بعد به مدیری اخه مرد حسابی ادم خبر های شمارو کی میخونه دچار افسردگی حاد میشه که اونوخت اومدی برای مهران مدیری نقد می نویسی.. تو اگر طبیب بودی ...
حیف این همه پول که به این میدن که ماشن 500 میلیونی سوار شه. اون چه میدونی پراید چجوریه . یعنی خودمون نمیدونیم وضع چجوریه که اون میاد با طنز میگه. پول این مترسکو بدن به چهار تا بدبخت بیچاره .
بازهم این تابناک به مدیری گیر داد
اجازه بفرمائید توضیح بدم کلا مسئولین و .... چون در رفاه کاری اجتماعی و مادی هستند نمیتوانند ببینند که مردمی که برایشان تصمیم میگیرند در فقر و و مشکلات زندگی و اجتماعی و ... در حال احتضار هستند . پس نتیجه میگیریم حتی برنامه تلویزیونی (البته اگر دوستان تلویزیون ببینند !!) کمی هم از مشکلات مردم بگوید بدلیل روحیه ظریفی که این دوستان دارند خدای نکرده دلشون میشکنه
اي مهران مديري بد!! چرا سياه نمايي مي کني آخه. همه چي آرومه ما چقدر خوشبختيم.
يکي ندونه خيال مي کنن ما داريم از خوشي و آسايش مي ميريم. وظيفه طنز اجتماعي همينه اين اسمش سياه نمايي نيست. بيان مشکلات موجود بوسيله طنزه. واقعيتهايي که براي همه(البته غير از يک اقليت مرفه بي درد و آقازاده و ژن خوب) کاملا ملموسه. اينها واقعيتهاي جامعه است. جوونها دلشون به چي خوش باشه؟؟؟ بازنشسته ها با حقوق بخور و نمير دلشون به چي خوش باشه. دلمون به مديريت بحران خوش باشه به مملکتي که 20 سانت برف کلا فلجش کرده، به مديريت بحران زلزله خوش باشه. به مسئوليني که به فکر مردمن خوش باشه. به هواي پاک، به آينده اي روشن؟؟؟ ايران الان اينه يک کشور با آينده اي مبهم و مردمي افسرده و نگران.
فعالیت ایشون بازخورد واقعیتهای حال سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی جامعست و اگر نا امید کننده به نظر میاد مقصر ایشون نیست.
میشه بفرمایید چه چیزی بعد از این سالها امیدوار کنندست.
اقای مدیری حقایق را می گوید. بذر ناامیدی را برخی مسئولان با کم کاری و یا بی تفاوتی خود می کارند. اقای مدیری وظیفه خود راخوب می داند.
اقای مدیری حقایق را می گوید. بذر ناامیدی را برخی مسئولان با کم کاری و یا بی تفاوتی خود می کارند. اقای مدیری وظیفه خود راخوب می داند.
آقای به اصطلاح نویسنده متن,امیدوارم به تمام مشکلاتی که توسط آقای مدیری به صورت طنز بیان می شود به صورت جدی گرفتار بشی بعد ببینم چطور میتونی حقیقت رو سیاه نمایی کنی و امیدوارانه به زندگیت ادامه بدی ؟؟
از مدیری متنفرم. همه چی رو مسخره می کنه!!
اگه در برنامه ی دورهمی هم مشکلات گفته نشه پس کجا باید گفته بشه من به شخصه تنها برنامه ای که از تلویزیون میبینم همین دورهمی است .حرف حق تلخ هست
حرف حق همیشه تلخه! زنده باد مهران مدیری
دم مهران مدیری گرم داره حرف مردم رو میگه واقعیات رو میگه آقای مدیری به خاطر خدا حرف زدن شریف ترین کاریه که یه مرد میتونه انجام بده
از نظراتی که مردم می دهند به راحتی می توان به نتایج زیادی رسید که قابل تامل و اندیشیدن است. مردم خودشان دارای نظر و اندیشه هستند و صحیح و غلط را از هم خوب تشخیص می دهند.
چرا یکی حرف دل مردم میزنه طاقت شنیدنش ندارید؟
سلام . بسيار جذاب و تاثير گذار است . اگه ميدونستم چطور ميشه با جناب مديري موضوعاتي را مطرح كرد . اخيرا شهرداري دست به اقدامي زده كه ميشه دو قسمت طنز ازش ساخت .
چند روزه که کلا تحلیلات ابکی شده تابناک یه فکری به حال خودت کن
اقای مدیری یکه در مقابل دریافت پول اهداف دیگران را پیگیری می نماید کافی است به لحن گفتار و تغییر قیافۀ او در مطالبی که به او دیکته شده و او بایستی در برنامه اجرا نماید توجه نماییم
فقط روزنامه کیهان مردم را امیدوار میکنه و بس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار