بازدید 19501

گرفتاری ۹ ساعته محمدعلی ابطحی در اتوبان قم

کد خبر: ۷۶۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 28 January 2018

محمدعلی ابطحی با انتشار این تصویر نوشت: نهمين ساعتي كه در يك نقطه در جاده قم با صدها ماشين ايستاده‌ايم. يك متر تكان نخورده‌ايم. صبح شد.. نه خبري از باز شدن راه هست و نه كمكي.

 
آزادراه تهران-قم/ هم‌اکنون ساعت ۰۸:۱۰
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۰
این بابا که خیلی ساله در راه مانده
دولت پیر و فرتوت و ناکارآمد اینجوریه دیگه . واقعا متاسفم که دولت در هر بحرانی فقط دست روی دستم یگذارد و نظاره گر می شود و همه چیز را به خدا سپرده اند تا درست شود.....
پس احمدی نژاد و قالیباف چکار دارند می کنند؟!!!
اخر امداد و نجاتیم
زنگ بزن آقای دکتر آخوندی ببین می تونه تو رو فقط با هلیکوتری چیزی برداره ببره؟ فقط باید حواستون باشه خدایی نکرده یه نفر از مردم هم نتونه بیاد با شمااااا. فقط مسئولین، مردمو بیخیال
تازه گیر دادن چرا عوارض جاده قم تهران افزایش پیدا نمیکنه!!! خب یکم امکانات به جاده ها بدین که در این مواقع کسی تو جاده ها نمونه بعد عوارض رو گرون کنین از این بدتر جاده قم گرمسار که هیچی نداره حتی منظره!!!
رسیدگی در تهران خیلی خوب بود و به همه دست اندرکاران خسته نباشید می گم و اقای ابطحی هم باید بدونه که ما در حالت عادی که می خواهیم شمال غرب برویم در اتوبان تهران کرج هر سری که می خواهیم برویم و حتی وسط هفته حداقل باید 3 ساعت در ترافیک پل کرج بمانیم وهیچ ارگان و هیچ کسی هم رسیدگی نمی کند
خیلی خوب شد یه بارم مسولیین گرفتار بشن ببینن مردم چی میکشن
هرچه در زمینه آتش سوزی ها، زلزله ها و کولاک برف توانایی مدیریت بحران (آن هم نه بحرانی به اندازه سایر کشور ها و به مراتب با شدتی کمتر) نداریم، توانایی تولید موشک داریم! امیدوارم اونا مثل اینا نباشن!
جناب نجفي و وزارت محترم راه و ترابري بداد برسيد ! دوستان ساعت هاست بدور از خانواده و بستگان هستند .
کاش همه مسئولین همینطوری بدبختی و بیچارپی مردمو لمس کنند
سلام
اطراف ایشان هم ببینید وتیتر را اگر مردم برایتان مهم است تغییر دهید
بطور نمونه
گرفتاری 9ساعته مردم در اتوبان قم
حالا ابطحی کیه وچه گلی بسر مملکت زده که تیتر خبر شده..
همش تقصیر شهردار قبلی! !!
دوست داشتنیه
اتفاقاتی مثل سرما و زلزله شاید شما و ژنهای برتر را کمی تکان دهد.این واقعیت که اگر پول و قصر در خارج از کشور مهیا باشد برایتان کافی نیست و اگر بخواهید اینجا زندگی کنید باید کمی از پولهای ملت خرج زیرساختها شود.
تقصیر احمدی نژاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اول بگین ابطحی کیه.بعد این خبر را بگدارین
حالا این همه آدم و خانواده ها در اتوبان تهران-کرج شب گذشته تا 7 ساعت اسیر و معطل شدند ، از نظر شما (تابناک) مهم نیستند این آقای ابطحی ؛ چون روحانی هستند کمی سرشناس شده موضوع تیتر شما ؟ !!!
از مدیریت جهانی استمداد بطلبید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار