بازدید 5569
خبر

ابراهیم‌زاده تاآخرفصل سرمربی سپاهان شد

ابراهیم‌زاده در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد و قرار است سه شنبه با حضور در باشگاه قراردادش را تا پایان فصل جاری امضا کند.سپاهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با کسب 20 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
کد خبر: ۷۶۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 27 January 2018

منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جلسه مدیران کارخانه و باشگاه سپاهان از صبح امروز (شنبه) برای انتخاب نهایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه آغاز و در نهایت منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و جانشین کرانچار شد. همچنین بنا شده کریم قنبری همچنان در کنار تیم باشد.

ابراهیم‌زاده پیش از این سابقه دستیاری در سپاهان و سرمربی‌گری در تیم‌های ملی ایران, ذوب‌آهن, پیکان, راه‌آهن و نفت تهران را در کارنامه دارد.با اعلام تابش سرپرست باشگاه سپاهان ابراهیم‌زاده در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برد و قرار است سه شنبه با حضور در باشگاه قراردادش را تا پایان فصل جاری امضا کند.سپاهان در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر با کسب 20 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

ابراهیم‌زاده تاآخرفصل سرمربی سپاهان شد

مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان با تایید این خبر گفت: «طی تماسی که با منصور ابراهیم‌زاده داشته‌ایم، قرار شد این سرمربی هدایت سپاهان را برعهده بگیرد. ابراهیم‌زاده درحال حاضر در ایران نیست و قرار است از سه‌شنبه هدایت تیم را برعهده بگیرد.»
ابراهیم زاده که سوابق فراوانی در فوتبال ایران دارد، در دو مقطع زمانی به عنوان کمک مربی در سپاهان فعالیت کرده است. او در فصل 81-82 به عنوان دستیار فرهاد کاظمی حضور داشت و به عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسیدند. ابراهیم زاده در فصل 85-86 بار دیگر به عنوان دستیار اول لوکا بوناچیچ به سپاهان برگشت و آن سال نیز با سپاهان تا فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و نایب قهرمان قاره کهن شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار