بازدید 6533
خبر

سرمربی ناکام سپاهان،گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید؟/فرکی تنها رقیب ایرانی

وزارت ورزش وقت یک کمیته تحت عنوان تعیین وضعیت مربیان خارجی تشکیل داد و خروجی جلسات آن کمیته چنین بود که کرانچار به دلیل برخی موارد شایسته سرمربیگری امید ها نیست
کد خبر: ۷۸۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 12 March 2018

سرمربی سابق و برکنارشده تیم سپاهان اصفهان به تهران سفر کرده تا شایعاتی درباره مذاکره اش با مسئولان فدراسیون فوتبال جهت قبول هدایت تیم امید به گوش برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از انتقادهای پرتعدادی که درباره مشخص نبودن تکلیف تیم فوتبال امید از مسئولان فدراسیون انجام شد، روز گذشته مهدی تاج از انتخاب سرمربی جدید برای این تیم طی یکی، دو روز آینده خبر داد. رییس فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد که در بین گزینه های سرمربیگری تیم امید هم مربی خارجی حضور دارد و هم مربی داخلی که از بین گزینه ها در نهایت یک نفر به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی خواهد شد.

سرمربی ناکام سپاهان،گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید؟

 در چنین شرایطی گمانه زنی هایی درباره انتخاب سرمربی تیم امید مطرح شده و نام هایی به میان آمده است، اما نامی که احتمالا گزینه اصلی فدراسیون فوتبال خواهد بود، زلاتکو کرانچار است. سرمربی کروات سابق سپاهان که با این باشگاه چند ماه قبل قطع همکاری کرد، حدود دو سال پیش هم گزینه مربیگری امیدهای فوتبال بود اما در آن مقطع به دلایلی عجیب نتوانست سرمربی تیم امید شود.

 در آن مقطع وزارت ورزش وقت یک کمیته تحت عنوان تعیین وضعیت مربیان خارجی تشکیل داد و خروجی جلسات آن کمیته چنین بود که کرانچار به دلیل برخی موارد شایسته سرمربیگری امید ها نیست.حالا با تغییراتی که طی دوسال گذشته در وزارت ورزش رخ داده و با از بین رفتن کمیته من در آوردی گفته می شود کرانچار بار دیگر گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال امید ایران است. مساله ای که باعث می شود به حضور کرانچار در کادرفنی تیم امید دامن بزنیم، بازگشت این مربی به ایران طی روزهای گذشته است.

سرمربی سابق سپاهان ظاهرا برای تحویل خانه مسکونی اش در اصفهان و جمع کردن برخی وسایل روز شنبه به تهران سفر کرده اما هنوز به اصفهان نرفته و در یکی از هتل های تهران اقامت دارد. گفته می شود در این مدت مسئولان فدراسیون فوتبال با کرانچار صحبت هایی را انجام داده اند و هیچ بعید نیست طی روزهای آینده این مربی کروات به عنوان سرمربی جدید تیم امید ایران انتخاب و معرفی شود.

کرانچار با تیم سپاهان سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ایران را دارد. او در پرسپولیس نیز مربیگری کرده است اما نتایج فوق العاده ضعیف وی در سپاهان این فصل باعث شده تا اعتماد به او رنگ ببازد. در مثابل کرانچار از حسین فرکی به عنوان گزینه داخلی برای هدایت امیدها نام برده می شود. با توجه به اینکه آخرین قهرمانی تیم امید ایران در بازی های آسیایی با حضور یک مربی کروات(برانکو ایوانکوویچ در بوسان) رقم خورده، این امید وجود دارد تا در صورت انتخاب کرانچار بار دیگر شاهد درخشش امیدهای ایران در بازی های آسیایی اندونزی باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان