بازدید 4190

برق برخی نقاط اهواز همچنان قطع است

کد خبر: ۷۶۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 25 January 2018

با گذشت حدود 10 ساعت از قطع برق در برخی نقاط شهر اهواز که به دلیل بروز همزمان پدیده مه و گردو غبار رخ داد، گزارش های دریافتی از شهروندان حاکیست برخی نقاط این شهر هم چنان در خاموشی به سر می برد.

به گزارش ایرنا برخی ساکنان مناطق غرب اهواز از جمله فرهنگشهر و مجاهد در تماس با این خبرگزاری از تداوم خاموشی برق مناطق خود خبر دادند.

این در حالی است که پیش تر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز از رفع خاموشی برق و پایداری شبکه برق در این شهر خبر داده بود.

صبح امروز پنجشنبه برق نقاط جنوبی و جنوب غرب اهواز به دلیل وقوع پدیده مه و گرد و غبار دچار خاموشی شد که به گفته مدیر روابط عمومی توزیع برق اهواز با اقداماتی از جمله شستشوی سریع مقره ها، این مشکل به سرعت بر طرف شد.
صبح امروز به دلیل بروز مه غلیظ و به دنبال استمرار یک هفته ای پدیده گردو غبار در خوزستان، بسیاری از نقاط خوزستان با خاموشی برق همراه بود که مسئولان مربوطه، خبر از وصل شدن برق بیشتر این مناطق داده بودند.
این در حالی است که گزارش های دریافتی حاکیست برق برخی مناطق در خوزستان از جمله نقاطی از کلانشهر اهواز در خاموشی به سر می برند.

از روز جمعه هفته گذشته گرد و غبار غلیظ به مدت چند روز بسیاری از نقاط خوزستان را در برگرفت و موجب تعطیلی مدارس 20شهرستان و ادارات 11 شهرستان در روزهایی از هفته جاری شد.

تراکم گرد و غبار در برخی نقاط خوزستان در چند روز گذشته تا بیش از 66 برابر حد مجاز رسیده بود.
هشت بهمن پارسال در پی وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز و درپی آن بارندگی خفیف، عایق مقره های پست های برق حالت نارسایی خود را از دست داد و باعث قطعی برق گسترده در اهواز و 12 شهرستان دیگر شد.
پس از قطعی های گسترده خوزستان، به منظور شستشوی مقره ها و تعویض و عایق ‌بندی تجهیزات، 15 دستگاه مقره شور به خوزستان اعزام و حدود 35 درصد مقره‌ها تعویض و عایق‌بندی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل