بازدید 2739
۱

وزش باد نسبتا شدید در پایتخت

کد خبر: ۷۶۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 25 January 2018
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود تا فردا شاخص کیفیت هوا کاهش یافته و شرایط کیفیت هوای مطلوب‌تری در پایتخت برقرار شود.

به گزارش ایسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (5 بهمن) است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط فردا (6 بهمن) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید بالاتر از 5 متر بر ثانیه و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: تداوم این شرایط در روز شنبه (7 بهمن) دور از انتظار نیست. همچنین دما طی دو روز آینده کاهش نسبی خواهد یافت.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح با شاخص 104 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران 105 و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهبازى امروز هوا نيمه ابرى از باد و باران خبرى نيست
جمعه ششم بهمن ساعت دو بعد از ظهر تهران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل