کد خبر: ۷۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 22 January 2018
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شاید شنیده باشید که بدنسازان بدن شان را به خصوص برای مسابقات خشک می کنند. خشک کردن بدن به معنای تلاش برای کاهش آب بدن است که بخشی از حجم بدن را کاهش می دهد. در برنامه های معمول بدنسازی و فیتنس نیز پیش از آنکه سراغ کاهش چربی بروید، ابتدا باید سراغ خشک کردن بدن بروید. اندی اسپیر مربی مطرح بدنسازی و فیتنس در این برنامه تمرینی، به شما نشان می دهد چگونه با تمرینات مداوم استقامتی، آب بدن تان را کاهش دهید. برای عبور از تمرینات حجمی و تمرکز بر فیتنس نیز این تمرینات اولویت می یابد. اجرای تک تک تمرینات استفاده شده در این برنامه تمرینی پیش از این در مجموعه آموزش بدنسازی و فیتنس تابناک آموزش داده شده و با مراجعه به ویدیوهای پیشین میتوانید اجرای استاندارد هر حرکت را فرا بگیرید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
خبرهای مرتبط
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: