بازدید 14442
۸

قتل یک اعدامی در زندان بدست مرد محکوم به اعدام

کد خبر: ۷۶۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 20 January 2018

ساعت 5 و 30 صبح 29 خرداد 94 دو محکوم اعدامی در سرویس بهداشتی زندان به جان هم افتادند و یکی از آنها به دلیل اصابت ضربه چاقوی دست ساز به شانه‌اش دچار خونریزی شدید شد و جان باخت.

به گزارش روزنامه ایران، با گزارش این پرونده به بازپرس کشیک قتل و اظهارات شاهدان، عامل جنایت بازداشت شد و پس از اعتراف به قتل، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر و با حضور قاضی یزدانپور محاکمه شد.

در ابتدای دادگاه اولیای دم خواستار قصاص شدند اما متهم گفت: «مقتول بارها به من ناسزا گفته بود و آن روز هم همان اتفاق افتاد که درگیر شدیم. آن لحظه حال خودم را نفهمیدم و ناخواسته با چاقوی دست‌سازی که در جیبم بود او را زدم.»

سپس وکیل متهم در جایگاه ایستاد و از قضات خواست موکلش از نظر سلامت روانی مورد معاینه پزشکی قانونی قرار گیرد.در پایان این جلسه قضات وارد شور شده و متهم را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا پس ازاعلام نظریه تخصصی درباره اوتصمیم گرفته شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۸
یک سوال دارم.دیه مقتولی کی توسط این محکوم به اعدام کشته شده بعهده کیست؟
پس معلومه بيخودي محكوم به اعدام نشده. اونهايي كه با اعدام مخالفند بدونن كه اين افراد اصلاح نميشن و اگر آزاد بشن جرائم خود را با شدت بيشتري ادامه ميدند.
تو زندان هم چاقو داره؟!! این اگه اعدامیه و اینقدر شروره که تو زندان هم چاقو جمل میکنه مسئولین مربوطه منتظر معجزه خداوند هستند که به راه راست هدایت بشه؟
چاقوی دست ساز در دست فرد محکوم به اعدام چه میکند ؟ این افراد ایزوله نیستند ؟
خرداد 94 ؟ بررسی الان ؟
باید این قاتل کار بلد را برای به قتل رساندن دیگر محکومان به اعدام استتخدام کنند!
عجب زندانهای باحالی داریم
در زندان با چاقوي دست ساز!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر