بازدید 6258
۳

سقوط مرگبار کودک در چاه 150 متری

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد از حادثه مرگبار سقوط در چاه و مرگ یک کودک چهار ساله در یکی ازویلاهای حومه مشهد خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 16 January 2018

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد از حادثه مرگبار سقوط در چاه و مرگ یک کودک چهار ساله در یکی ازویلاهای حومه مشهد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آتشپاد سوم ایوب خجسته در خصوص این حادثه اظهار کرد: در ساعت 13:18 دقیقه امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد از حادثه سقوط یک کودک چهار ساله به عمق چاه خشک 150 متری در ویلایی در جاده قوچان، پیچ ساغروان، مقابل شهرک صنعتی فناوری‌های برتر، باخبر شد و بلافاصله تیم‌های امداد و نجات تخصصی ایستگاه‌های شماره 43 و 36 عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: به گفته سرایدار ویلا که خود را پدر کودک حادثه دیده معرفی کرده این کودک چهار ساله که نازنین نام داشته به همراه کودکی دیگر در پشت خانه سرایداری و در مجاورت چاه بدون حفاظ مشغول بازی بودند که به یکباره نازنین به درون چاه 150 متری خشک سقوط کرده است.

این افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی وارد چاه شدند و کودک 4 ساله را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه پس از معاینات پزشکی مرگ کودک تایید شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ندانم کاری سهل انگاری تا کی
متاسفم که چاه 150 متری خشک و بدون حفاظ بوده و این کودک معصوم در آن سقوط کرده!!! فاجعه است که در عمق 150 متری سطح زمین هم آب نیست!!
خدا هم صبر بده هم عقل که در چاه 150 متری رو باز نذارن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل