کد خبر: ۷۶۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 16 January 2018

 

 

 

 

قسمت اول
چگونه قدرت بسازیم؟
آموزش 5 حرکت بدنسازی خود محدودگر که کل عضلات اساسی بدن را درگیر می‌کند و به عنوان یک تمرین کلی برای تقویت قدرت به کار می‌رود


قسمت دوم
چگونه انعطاف را ارتقا دهیم؟
آموزش انجام حرکات کششی، به عنوان تمرینی برای ترمیم جسم و روح با استفاده از حرکات یوگا و تلفیق آن با تمرینات کششی ورزشی.


قسمت سوم
چگونه استقامت بسازیم؟
هیچ کاری طبیعی تر، پایه‌ای تر و هیچ چیز موثر تر از دویدن برای تناسب اندام نیست و هیچ چیز هرگز اهمیت دویدن را جایگزین نخواهد کرد.

سه گانه فیت فور فیت اساس و پایه ایجاد قدرت، انعطاف و استقامت را توسط مربیان کارکشته آموزش می‌دهد. دویدن، یوگا و حرکات کششی و تمرینات بدن سازی از جمله مسائلی است که در این مجموعه بحث می‌شوند.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: