بازدید 6265
۱
سوژه

شرط زیرپوستی بازیکن کلیدی پرسپولیس برای تمدیدقرارداد

بدون شک اگر شرایط مهیا باشد گزینه من فقط پرسپولیس خواهد بود. در این جلساتی که با گرشاسبی داشتم باشگاه اعلام کرد با ما تسویه حساب کرده و 40 درصد پول داده که اصلا اینطور نیست.
کد خبر: ۷۶۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 15 January 2018
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: گزینه اول و آخر من پرسپولیس است اما باید به هر حال شرایط هم فراهم شودچون من از سال گذشته طلب زیادی از پرسپولیس دارم و سر این موضوع چند بار هم با گرشاسبی صحبت کردم تا دغدغه‌هایم برطرف شود.
 
قرارداد برانکو هم با پرسپولیس تمدید شد تا خیال پرسپولیسی‌ها راحت شود.

کارنامه برانکو نیاز به تعریف من ندارد و او رزومه بسیار مشخصی دارد. برانکو در پرسپولیس بهترین نتایج را گرفته و او تسلط زیادی روی این تیم دارد. او به عنوان یک مربی بین‌المللی و باهوش در این مدتی که در پرسپولیس حضور دارد شناخت بسیار خوبی از وضعیت پرسپولیس، فوتبال ایران و بازیکنان دارد و به همین دلیل بهترین گزینه برای حضور در پرسپولیس است به طوری که او در این چند سال هواداران هم ارتباط خوبی با آنها دارد.مطمئنا در 2 سال تمدید شده برانکو برنامه‌ریزی خواهد کرد که پرسپولیس در آسیا نتیجه بگیرد و این امر دست یافتنی است. پرسپولیس می‌تواند در آسیا قهرمان شود و این مسئله نیاز به یک برنامه‌ریزی خوب دارد. برانکو مربی خوب خارجی است که به فوتبال ایران کمک زیادی کرده و با او در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

قرارداد خودت در پایان فصل به پایان می‌رسد، پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که حضورت را در این تیم ادامه می‌دهی؟

ببینید گزینه اول و آخر من پرسپولیس است اما باید به هر حال شرایط هم فراهم شود. من از سال گذشته طلب زیادی از پرسپولیس دارم. سر این موضوع چند بار هم با گرشاسبی صحبت کردم. من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و جز فوتبال بازی کردن شغلی ندارم. به هر حال باید دغدغه‌های به حق ما هم برطرف شود. بازی کردن در پرسپولیس فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند و خدا را شکر در این چند سالی که اینجا هستم نتایج خوبی گرفتیم. بدون شک اگر شرایط مهیا باشد گزینه من فقط پرسپولیس خواهد بود. در این جلساتی که با گرشاسبی داشتم باشگاه اعلام کرد با ما تسویه حساب کرده و 40 درصد پول داده که اصلا اینطور نیست.

شرط زیرپوستی بازیکن کلیدی پرسپولیس برای تمدیدقرارداد

به جز خودت ، 10 بازیکن دیگر قراردادشان به پایان می‌رسد. تکلیف این بازیکنان چه خواهد شد؟

باشگاه در این مدت درگیر تمدید قرارداد با برانکو بود اما با بازیکنانی که قراردادشان این فصل به پایان می‌رسد هنوز مذاکره و صحبتی نشده است. ما 11 بازی به پایان لیگ و 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و نمی‌دانم برنامه باشگاه چیست.

مهدی طارمی هم که از پرسپولیس جدا شد و اینطور شنیده می‌شود که بازیکنان حتی نام او را بایکوت کرده‌اند و دیگر درباره طارمی صحبت نمی‌کنند. این موضوع را تائید می‌کنی؟

نه چنین مسئله‌ای نیست و ما طارمی را بایکوت نکردیم. جایگاه او از نظر فنی در پرسپولیس مشخص است و حتی در زمان محرومیت به گونه‌ای تمرین می‌کرد که انگار محروم نیست اما به هر حال شرایط به گونه‌ای رقم خورد که او از پرسپولیس برود و فکر می‌کنم هم به نفع خودش و هم به نفع باشگاه شد. مهدی زحمت زیادی کشید و دو فصل آقای گل شد اما به هر حال برخی هواداران پرسپولیس که روی این تیم تعصب زیادی دارند شاید احساسی شده و توهین کردند اما باید بدانند که فوتبال حرفه‌ای است و نباید زحمات طارمی را فراموش کرد. نباید بی‌معرفت باشیم و گل‌هایی که برای پرسپولیس زده را فراموش کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با این حرف هایی که در مورد طارمی می زنی، معلومه اخر فصل رفتنی هستی!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار