بازدید 9758

۳ رئیس دانشگاه ابقا شدند

کد خبر: ۷۶۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 01 January 2018

وزیر علوم در احکام جداگانه‌ای رؤسای دانشگاه‌های اراک، تبریز و ارومیه را ابقا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر علوم در احکامی سعید حمیدی را در جایگاه ریاست دانشگاه اراک، رحیم حب نقی را در جایگاه ریاست دانشگاه ارومیه و محمدرضا پورمحمدی را در جایگاه ریاست دانشگاه تبریز ابقا کرد.

در متن احکام جداگانه این سه رئیس دانشگاه آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره 1 ماده 4 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه اراک منصوب می‌شوید. امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم‌فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.

در ادامه این احکام عنوان شد: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها