بازدید 3016

خروج توده هوای گرم از کشور

کد خبر: ۷۵۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 26 December 2017

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناشی ضمن اشاره به خروج توده هوای گرم از کشور، از افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی در شهرهای صنعتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از نواحی مرکزی، شمال شرق و شرق کشور ادامه می‌یابد و از امشب سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز تا فردا به سبب خروج توده هوای گرم از روی ایران، کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در نیمه شرقی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند سبب گرد و خاک شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه (۷ دی) تا اوایل هفته آینده به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش خواهد داشت، گفت: از اواخر امشب و فردا دریای خزر، طی امروز تا ظهر فردا خلیج فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۶ دی) صاف همراه با غبارصبحگاهی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۷ دی) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه‌ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل