بازدید 6891

پرفروش‌ترین هتل‌های ایران برای سفرهای زمستانی

کد خبر: ۷۵۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 23 December 2017

ایران هتل آنلاین، با آغاز فصل زمستان و برنامه ریزی هموطنان عزیز برای سفرهای زمستانی، به معرفی پر فروش ترین هتل های ایران در مقاصد گردشگری پر طرفدار در 20 روز گذشته پرداخته است.

همزمان با اتمام ایام سوگواری و سپری شدن محرم و صفر و آغاز ماه مبارک ربیع الاول در آذر ماه، سفر و گردشگری نیز رشد قابل توجهی داشته و میهمانان بسیاری از ایران هتل آنلاین در شهرهای مختلف ایران اقدام به رزرو هتل نموندند. از این رو، ایران هتل آنلاین برای آن دسته از عزیزانی که قصد برنامه ریزی برای سفرهای زمستانی را دارند لیستی از پر فروش ترین هتل های ایران را در آذر ماه و در شهرهای توریستی ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی ایران هتل این آمار متعلق است به هتل های شهرهای یزد، اصفهان، شیراز، مشهد، و کیش که از بارز ترین قطب های گردشگری ایران می باشند و همچنین تهران که به علت موقعیت سیاسی، تجاری و فرهنگی خود در طول سال به طور مستمر شاهد مسافران بسیاری می باشد.

هتل های پر فروش شهر مشهد ، تهران و کیش:

همانونه که ذکر شد شهر مشهد به دلیل وجود مقدس حرم امام هشتم (ع) در کنار دیگر اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی خود، در طول سال مقصد زائران بیشماریست و آمار مسافرانی که اقدام به رزرو هتل در مشهد می نمایند همواره بالاست. شهر کیش یکی از مقاصد گرمسیری بسیار با اهمیت در فصل سرد بوده و تعداد مسافران تجاری و تفریحی تهران نیز همواره قابل توجه می باشد.

هتل های پر فروش شهر یزد، اصفهان و شیراز:

این سه شهر با اصالت و مهم ایران به دلیل جاذبه های تاریخی و جذابیت های طبیعی و ابنیه منحصر به فرد و شگفت انگیز و همچنین آداب و رسوم بسیار زیبای مردمان آن بار سنگینی از صنعت توریسم ایران را به دوش می کشند. از این رو صنعت هتلداری در یزد، شیراز و اصفهان بسیار پر رونق است و رقابت بسیاری بر سر جذب رضایت میهمانان در میان هتلداران آن وجود دارد.

ایران هتل آنلاین با حدود 12 سال سابقه در زمینه رزرواسیون آنلاین هتل های ایران و همکاری با بیش از 1600 هتل در سراسر ایران، بستری بسیار مناسب است جهت تسهیل و تسریع امر رزرو هتل در تهران، تبریز، رشت، شیراز، کرمان و تمامی شهرهای بزرگ و کوچک ایران برای میهمانان گرامی.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار