بازدید 2786

تخریب دولت به‌واسطه انتقاد از بودجه اقدام جدیدی نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، درخصوص برخی اظهارنظرها در خصوص لایحه بودجه و تخریب دولت بهانه انتقاد از این لایحه، گفت: این مسئله که افرادی بخواهند آماری ساختگی، غیرصحیح و کذب منتشر کنند از نظر حقوقی نیز جرم محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۵۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 23 December 2017

 

غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص جوسازی‌های چند روز اخیر در خصوص لایحه بودجه به بهانه انتقاد از دولت، اظهار داشت: ارائه آمارهای نادرست از جانب هر فردی یک اقدام غیر اخلاقی است و این مسئله که افرادی بخواهند آماری ساختگی، غیرصحیح و کذب منتشر کنند از نظر حقوقی نیز جرم محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیت این افراد در راستای انجام اینگونه اقدامات را باید از آنها سوال کرد، گفت: اینگونه اقدامات جدید نیست و درگذشته نیز سابقه چنین رفتارهای وجود داشته، اما اکنون به‌واسطه وجود شبکه‌های مجازی سرعت و گستره انتشار آنها افزایش یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از افراد در قالب رقیب و مخالف قرار دارند و ممکن است دست به اقدامات غیر صحیح بزنند، اضافه کرد: برخی از افراد و باندهای مافیایی نیز که به‌صورت مثال در قاچاق و واردات بی‌رویه کالا فعالیت دارند منافع خود را در خطر می‌بینند.

عضو کمیسیون بدنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: درصورتی که افراد اشاره شده احساس کنند دولت قصد مقابله با آنها را دارند راحت‌ترین راه یعنی تخریب دولت را در پیش می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها