بازدید 11299
۲

ورود رازآلود ترین مرد دنیا به جمع ثروتمندترین افراد

به گفته ی مجله ی فوربز، پس از آنکه ارزش هر بیت کوین در روز یکشنبه به ۲۰،۰۰۰ دلار رسید، شخص ناشناس مخترع این ''ارز دیجیتال'' در میان ۵۰ تن از ثروتمندترین افراد در جهان قرار گرفته است.به گفته ی مجله ی فوربز، پس از آنکه ارزش هر بیت کوین در روز یکشنبه به ۲۰،۰۰۰ دلار رسید، شخص ناشناس مخترع این ''ارز دیجیتال'' در میان ۵۰ تن از ثروتمندترین افراد در جهان قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۵۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 20 December 2017

به گفته ی مجله ی فوربز، پس از آنکه ارزش هر بیت کوین  در روز یکشنبه به ۲۰،۰۰۰ دلار رسید،  شخص ناشناس مخترع این ''ارز دیجیتال'' در میان ۵۰ تن از ثروتمندترین افراد در جهان قرار گرفته است.به گفته ی مجله ی فوربز، پس از آنکه ارزش هر بیت کوین  در روز یکشنبه به ۲۰،۰۰۰ دلار رسید،  شخص ناشناس مخترع این ''ارز دیجیتال'' در میان ۵۰ تن از ثروتمندترین افراد در جهان قرار گرفته است.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، امروز موفق ترین ارز مجازی دنیا در مقایسه با روز یکشنبه با ۲۰۰۰ دلار کاهش ۱۸،۰۰۰ دلار معامله شده است. به گفته ی یک منبع معتبر، مجموع ارزش بیت کوین در بازار تا کنون به ۳۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

 ورود رازآلود ترین مرد دنیا به جمع ثروتمند ترین افراد

این در حالی است که جهان در حال گمانه زنی در خصوص هویت رازآلود مخترع بیت کوین است. تا کنون افراد مختلفی در معرض این گمانه زنی ها قرار گرفته اند و برخی هم ادعای اختراع بیت کوین را مطرح نموده اند.

یکی از افرادی که گمان می رود مخترع بیت کوین باشد ''ساتوشی ناکاموتو'' است. در ماه نوامبر سال جاری گزارش هایی منتشر شد که نشان می داد این شخص ۶۴ ساله ی ژاپنی ساکن کالیفرنیای آمریکا بیت کوین را ایجاد کرده است. این در حالی است که ناکاموتو تا کنون این گزارش را تکذیب کرده است. ادعاها در خصوص ناکاموتو به این دلیل مطرح شده است که ارزش خالص دارایی های وی ناشی از مالکیت او بر ۹۸۰،۰۰۰ عدد بیت کوین است. به گزارش خبرگزاری های مختلف، ناکاموتو تا کنون حتی یک بیت کوین را هم خرید و فروش نکرده است و با توجه به قیمت کنونی بیت کوین، ناکاموتو بیش از ۱۷ میلیارد دلار دارایی دارد. 

از سویی دیگر، سال گذشته یک کار آفرین استرالیایی به نام کریگ رایت ادعا کرده بود که بیت کوین را اختراع نموده است اما در خصوص ادعای وی شبهاتی وجود دارد. همچنین، الون ماسک که ثروتمندی آمریکایی است پس از آنکه یکی از کارکنانش ادعا کرده بود که وی مخترع بیت کوین است تمامی ادعاها را رد کرد. از سایر افرادی که در معرض گمانه زنی ها قرار گرفته اند می توان به مایکل کلیر دانشجوی رشته ی رمزنگاری و ویلی لهدونویرتای فنلاندی که سازندگان بازی های رایانه ای است نام برد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باید بجای مخترع ارز دیجیتال از عبارت مبتکر ارز دیجیتال استفاده کنید
شما چطور کشف کردید که مخترعش یه مرده...!!!؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل