بازدید 6206

برندگان جایزه‌مصطفی(ص) در آزمایشگاه 5G همراه‌اول

کد خبر: ۷۵۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 04 December 2017

‎برندگان جایزه مصطفی(ص) ضمن سخنرانی در دانشگاه صنعتی شریف، از آزمایشگاه ۵G همراه اول بازدید کردند.

‎به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه سخنراني برندگان جايزه مصطفي(ص)، امروز دوشنبه ١٣ آذرماه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد و برندگان اين جايزه «پروفسور سامي ارول گلنبه» و «پروفسور محمدامين شكراللهي»، در خصوص فعاليت ها و دستاوردهای خود سخنراني كردند. اين نشست با حضور دكتر حمیدرضا نيكوفر قائم مقام مديرعامل همراه اول، دكتر محمدرضا موحدي معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه شريف و جمعی از اساتيد و دانشجویان این دانشگاه، برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه همراه اول در راستاي مسؤوليت اجتماعي و حمايت از فناوري نوين، حامي اين جايزه شده است، گفت:‌ باعث افتخار است كه دو برنده امسال جايزه مصطفي(ص)، در حوزه ICT فعاليت مي كنند.

نیکوفر ادامه داد: رويكرد همراه اول، حركت سريع به سمت توسعه فناوري هاي نوين است و به عنوان يك راهبرد، به دنبال توسعه همكاري هاي علمي و پژوهشي خود در حوزه ICT هستيم و اميدواريم با حمايت همراه اول و دانشگاه هاي طراز اول كشور، بتوانيم به موازات همکاری مان با دانشگاه صنعتی شریف، فعاليت هاي علمي در حوزه ۵Gو مجازي سازي را تقويت كنيم. در اين راه نيازمند ارتباط و همكاري با مراكز پژوهشي بين المللي و دانشمندان آنها هستيم.

در پایان این مراسم، برندگان جايزه از موزه، آزمايشگاه ۵G همراه اول و مركز ديتاي دانشگاه صنعتي شريف بازديد كردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار