بازدید 5948
۲

کارشکنی‌های ادامه‌دار آمریکا علیه وزنه برداران ایران

کد خبر: ۷۵۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 30 November 2017

تیم ملی وزنه برداری ایران که برای صدور ویزا هم با مشکل مواجه شده بود،همچنان در آمریکا با بی مهری های آمریکایی ها دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، معطل کردن سهراب مرادی در بدو ورود به فرودگاه ال ای ایکس در گیت کنترل پاسپورت و انتقال وی به سالن پلیس فرودگاه باعث شد پنج ساعت معطلی نصیب ملی پوشان ایران شود.

پیش از این روادید سهراب مرادی قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و دو نفر دیگر در دقیقه ۹۰ روز ششم آذرماه به دستشان رسیده بود تا مشخص شود که تیم ایران به صورت کامل در این مسابقات شرکت می کند.

همچنین برنامه ریزی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات هم نسبت به تیم ایران و چند تیم آسیایی دیگر همچون ازبکستان متفاوت است و سیستم حمل و نقل اعضای تیم برای انتقال از فرودگاه به هتل با چندین ساعت تاخیر و پس از پیگیری های فراوان مسئولان ایرانی در محل حاضر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
برای چی جایی می روید که احترامتان حفظ نمی شود . خیلی ساده است .مشکل خودمان هستیم.اینها ثابت کردند به هیچ مدل اخلاقی پایبند نیستند همانطور که هواپیمای مسافربری ما را زدند. حالا اگر در این مسابقات شرکت نمی کردیم چه می شد؟ ما باید به قدری خوب باشیم که اینها التماس کنند در مسابقاتشان شرکت کنیم. فقط باد باور کنیم می شود به اینجا رسید.
خوب برای چی میرین نرین دیگه ، مگه مهمه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی