بازدید 5196

3+1 بازیکن در لیست خروجی استقلال

کد خبر: ۷۴۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 21 November 2017
لیست خروجی استقلال چند هفته مانده به نیم فصل مشخص شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ آن گونه که از شواهد و قرائن پیداست، خروج 4 بازیکن استقلال تهران از این تیم قطعی شده است. مدیران باشگاه استقلال در انتظار لیست خریدی هستند که وینفرد شفر آلمانی باید تا قبل از اتمام نیم فصل اول در اختیارشان بگذارد. در فاصله 3 هفته مانده تا پایان نیم فصل اول شنیده می شود جدایی 4 بازیکن به اسامی مجتبی جباری، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی و سجاد شهباززاده قطعی است. البته در این میان اگر استقلالی ها نتوانند مهاجم مورد نظر خود را پیدا کنند، شاید شهباززاده در جمع آبی ها ماندنی شود.

مهاجم شماره 10 استقلال با قراردادی یک میلیارد و 300 میلیون تومانی به تیم سابق خود آمده تا دوباره به اوج برگردد اما هنوز نتوانسته است در حد و اندازه های لازم ظاهر شود. البته خرید شهباز زاده با نظر علیرضا منصوریان بوده است. مردی که میخواست سجاد را در استقلال احیا کند  اما عمر مربیگری اش تا پایان فصل قد نداد! شنیدیم وینفرد شفر آلمانی از عملکرد علی قربانی، جابر انصاری و سایر مهاجمان خود هم چنان راضی نیست و معتقد است مهاجمان استقلال باید گلزن تر و باکیفیتی بالاتر بازی کنند.

بر این اساس او به دنبال خرید مهاجمی ششدانگ و گلزن است که هنوز در فوتبال ایران گمشده خود را پیدا نکرده است. خریدهای خارجی هم معمولا در استقلال جواب نداده و مدیران تیم در این رابطه مواردی را به شفر گوشزد کرده اند. در حال حاضر بهنام برزای و محسن کریمی که همراه استقلال تمرین می کنند، در لیست انتظار به سر می برند تا از نیم فصل دوم در ترکیب آبی ها به میدان بروند. می ماند 2 جای خالی دیگر که احتمالا با یک دفاع و یک فوروارد پر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها