بازدید 5251

تخفیف ۳۰ و ۳۵ درصدی کتابفروشی‌ها در روز کتابگردی

کد خبر: ۷۴۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 20 November 2017
کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب همزمان با اولین روز آغاز این طرح به مناسبت روز کتابگردی کتاب‌های خود را با تخفیف ۳۰ تا ۳۵ درصدی عرضه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب، دومین طرح پاییزه کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی دوم آذر ماه همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور آغاز می‌شود که کتابفروشان در اولین روز از این طرح به مناسبت روز کتابگردی کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف بیشتر (تخفیف ۳۰ تا ۳۵ درصدی) عرضه می‌کنند.

بر اساس این گزارش، کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir در دومین «پاییزه کتاب» ثبت نام کنند.

طرح پاییزه کتاب از دوم آذر ماه همزمان با روز کتابگردی در کتابفروشی‌های عضو طرح آغاز و تا ۲۲ آذر ماه در مراکز استان‌ها و ۲ دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود. این طرح با شعار «هر ورقش دفتریست...» بعد از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب»، هفتمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست.

در دومین طرح پاییزه کتاب خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار