بازدید 3426

ورود مجلس به طرح افزایش قیمت نان

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد شدید از طرح افزایش قیمت نان در روزهای آینده گفت که در صورت چنین اتفاقی، مجلس ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 19 November 2017
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد شدید از طرح افزایش قیمت نان در روزهای آینده گفت که در صورت چنین اتفاقی، مجلس ورود خواهد کرد.

نظر افضلی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با انتقاد از افزایش قیمت نان در شهرهای مختلف کشور، گفت: اقدام دولت در افزایش دستوری قیمت نان منطقی نیست.

وی با بیان اینکه دولت باید در افزایش قیمت نان تجدیدنظر کند، اظهار داشت: دولتمردان ادعا می‌کنند که در تولید گندم به خودکفایی رسیده‌ایم که همین مسئله این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا قیمت نان باید افزایش یابد؟

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، تصریح کرد: در شرایطی شاهد افزایش قیمت نان مورد نیاز مردم هستیم که نرخ خرید تضمینی گندم از کشاورزان نیز تغییری نکرده است؛ افزایش در قیمت نان باعث می‌شود که اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه که بعضا قوت قالب‌شان نان است، قادر به تهیه آن نباشند.

افضلی اضافه کرد: موضوع افزایش بی رویه در قیمت نان باید کارشناسی باشد، در غیر اینصورت مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و ابعاد آن را موشکافی می‌کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه باید پاسخگوی افزایش قیمت در نان باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر