بازدید 15216
سوژه

بررسی دقیق رابطه تعویض‌های عجیب جلالی با جادوگری!

ربیع‌خواه بازیکن محبوب برانکوایوانکوویچ در دقیقه 11 از بازی بیرون کشیده شد و به جای او فرشاد احمدزاده به میدان رفت. تراکتور این بازی را با گل‌های سعید دقیقی و فرشاد احمدزاده با نتیجه دو بر یک مقابل راه آهن به پیروزی رسید.
کد خبر: ۷۴۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 17 November 2017
با پخش گزارشی عجیب درباره وجود جادوگر و استفاده از طلسم و راهکارهای جادوگری در فوتبال ایران که در برنامه 90 روی آنتن رفت، بحث تازه‌ای در فوتبال ایران به راه افتاد. 

به گزارش تابناک ورزشی، بحث های تازه‌ای در فوتبال ایران به راه افتاده است و مسایلی از جمله فساد و شفاف‌سازی مالی که علی کریمی مطرح کرده بود به حاشیه رفتند. با این اوصاف آنچه از گزارش برنامه 90 درباره بحث جادوگری در رسانه ها گسترش یافت این بود که برخی مربیان و تیم ها از این مساله برای موفقیت استفاده کرده‌اند.

بررسی دقیق رابطه تعویض‌های جلالی با جادوگری!

براساس این گزارش و طی مصاحبه‌ای که با برخی بازیکنان قدیمی فوتبال ایران انجام شد این ذهنیت به وجود آمد که مجید جلالی یکی از مربیانی است که از این حربه استفاده کرده است و یکی از مسایلی که در مصاحبه بازیکنان، جلالی را به این مسایل مرتبط می‌کرد تعویض‌های او بود. محسن بیاتی‌نیا عنوان کرد که جلالی در یک بازی هر 30 دقیقه یک مهاجم را به میدان فرستاد و بازیکنی را كه به زمین می‌فرستاد نیز تعویض می‌کرد و این را به مساله سحر و جادو مرتبط دانست. هرچند در این باره برخی مدعی شدند که جلالی تعویض‌هایش را به خاطر مصدومیت بازیکنانش انجام داده است. از این رو نگاهی داشته‌ایم به پنج فصل اخیر مربیگری مجید جلالی در لیگ برتر و  از فاصله لیگ دوازدهم تا هفدهم تعویض‌های او را بررسی کردیم و آنچه مشخص است دست کم دررابطه با فصل‌های اخیر مربگیری او نکته عجیب و دور از ذهنی وجود ندارد که بتوان آن را به مسایل غیرفوتبالی مرتبط دانست.

تعویض‌های عجیب جلالی

1- ربیع‌خواه و احمدزاده
جلالی در لیگ دوازدهم مربیگری نکرد اما در لیگ سیزدهم او هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را به عهده داشت. در هفته دوازدهم این مسابقات و در بازی تراکتور برابر راه آهن در دقیقه 11 بازی  دست به تعویض زد. محسن ربیع‌خواه بازیکن محبوب برانکوایوانکوویچ در دقیقه 11 از بازی بیرون کشیده شد و به جای او فرشاد احمدزاده به میدان رفت. تراکتور این بازی را با گل‌های سعید دقیقی و فرشاد احمدزاده با نتیجه دو بر یک مقابل راه آهن به پیروزی رسید.

2- شاه علی‌دوست و دقیقه 44
مجید جلالی در لیگ چهاردهم مربی تیم سایپا بود. اگر بخواهیم در بازی های این تیم دنبال تعویض عجیب بگردیم شاید بتوانیم به دو تعویض روزبه شاه علی‌دوست در دو هفته هفدهم و بیست و یکم اشاره کنیم. در هفته هفدهم و در بازی سایپا برابر پیکان به تساوی یک - یک انجامید، جلالی در دقیقه 44 روزبه شاه علی‌دوست را از بازی بیرون کشید و به جای او میلاد میداوودی را به زمین فرستاد. در هفته بیستم همین تعویض و در همان دقیقه تکرار شد و این بار در دقیقه 44 شاه علی‌دوست از زمین بیرون آمد و به جای او مجید ایوبی به بازی رفت.

3- برهانی بعد از 11 سال
آرش برهانی یکی از بازیکنانی بود که در گزارش برنامه 90 راجع به جادو و جادوگری صحبت و مسایلی را البته درباره سال‌های قبل و حضورش در تیم پاس مطرح کرد که برخی آن را منتسب به مجید جلالی می‌دانستند. برهانی اما در لیگ شانزدهم نیز در پیکان شاگرد مجید جلالی شد اما در هفته دوم و در بازی پیکان برابر صبا، جلالی در دقیقه 35 آرش برهانی را از زمین بیرون کشید و به جای آن بهادر عبدی را به میدان فرستاد. البته که برهانی در آن بازی نمایش خوبی نداشت و کاملا از فرم ایده‌آل هم دور بود.

4- بازهم دقیقه 44
در هفته شانزدهم لیگ شانزدهم و در بازی پیکان و گسترش فولاد مجید جلالی در دقیقه 44 هایراپتیان بازیکن ارمنی تیمش را از زمین بیرون کشید و به جای او آرمان قاسمی را به میدان فرستاد. این بازی در نهایت با نتیجه یک - یک به پایان رسید.

5- تعویض در دقیقه 14
در هفته نوزدهم لیگ شانزدهم شاگردان مجید جلالی به مصاف پیکان رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بردو به نفع استقلال به پایان رسید. در این بازی و در دقیقه 14 بازی جلالی ماهان رحمانی را از زمین بیرون کشید و به جای مهران موسوی به بازی رفت.

بررسی دقیق رابطه تعویض‌های جلالی با جادوگری!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار