بازدید 3369
روز گذشته رقم خورد؛

رشد بهای سکه آتی و ثبت بیش از ۲۱ هزار قرارداد

روز گذشته هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بودند، به طوری که در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان ماه ۰.۶۲ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۳۶۶ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۵۸۷ قرارداد به فروش رفت.
کد خبر: ۷۴۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 13 November 2017
روز گذشته در بورس کالای ایران ۲۱ هزار و ۷۷۴ قرارداد آتی سکه به ارزش ۳ هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، روز گذشته در بازار سکه، نرخ سکه تمام طرح جدید کاهشی و یک میلیون و ۳۵۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر نیم سکه ۶۸۴ تومان و ربع سکه ۳۸۵ هزار تومان فروخته شد.

رشد بهای سکه آتی و ثبت بیش از ۲۱ هزار قرارداد

بازار طلا نیز روز گذشته با کاهش قیمت روبرو شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۴ هزار و ۶۶۷ تومان فروخته و هر مثقال طلا ۵۴۰ هزار تومان عرضه شد.

همچنین روز گذشته هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بودند، به طوری که در جریان معاملات روز گذشته سکه طلا تحویل آبان ماه ۰.۶۲ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۳۶۶ هزار تومان داد و ستد شد. در این سررسید بیش از ۵۸۷ قرارداد به فروش رفت.

در همین حال قرارداد آتی سکه طلا سررسید دی ماه نیز در حالی با داد و ستد ۳۲۵ قرارداد مواجه شد که با رقم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۰.۶۶ درصد را تجربه کرد. از سوی دیگر سکه طلا تحویل اسفند ماه ۹۶ نیز با رقم یک میلیون و ۴۳۷ هزارتومان داد و ستد شد که ۰.۶۹ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز ۱۲۵ قرارداد معامله شد.

قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۴۲۰ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۰.۷۷ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۴۷۶ هزارتومان به کار خود پایان داد.

قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۷ هزار و ۸۱۰ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۰.۵۷ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۱۷ هزارتومان به کار خود پایان داد.

در آخر سکه در سررسید شهریور ماه سال ۹۷ که با بیشترین تعداد قرارداد مواجه شد و ۱۲ هزار و ۵۰۷ قرارداد را ثبت کرد، با ۰.۸۶ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۵۷۲ هزارتومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

منبع: بورس کالای ایران


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار